miskraam bij januari 2012 mama's

Discussie in 'Miskraam' gestart door blue21381, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mier30

mier30 Lid

5 mei 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ona..Hoe was je echo??

2. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    De echo is naar morgenochtend verschoven. Wegens treinperikelen kon ik het helaas niet op tijd redden. Vond ik wel erg jammer want ik had er erg naar toe geleefd op de een of andere manier. Gelukkig kan ik morgen alweer terecht, dat scheelt. Ik zal morgen verslag uitdoen!:)

3. mier30

mier30 Lid

5 mei 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL

Gelukkig kan je meteen morgen ja!!

4. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje mier wat een spanning voor jullie!! Blijf duimen hoor!!

@ ona, hoe was de echo vandaag??

@ valerie...fijn ja die hormonen....;) Alles voor het goede doel!

Ben zelf wel blij dat mijn zwangerschapskwaaltjes nu echt al een aantal dagen weg zijn.
    Bekijk het ook positief want ga volgende week met vakantie en drink dan lekker een wijntje en hoef met eten even niet op te letten wat ik kies....
    Dan hoop ik nu wel eerder weer in mijn cyclus te zitten, want het heeft eerder 67 dagen geduurd voor ik weer eens ongi werd..:(
    Dat zou ik nu toch wat minder vinden, maar goed voorlopig ook nog geen stijging van mijn temp, dus ei nog niet in zicht en mk is toch nu al 2 weken terug....
    Tja er is maar een ding wat ik kan doen en daar ben ik echt geen kei in en dat is afwachten :(

5. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    De echo was goed. D.z.w. de conclusie was 'een complete spontane miskraam'. M'n bm was schoon. Ik verlies ook bijna geen bloed meer na amper een week. Ze zag in de buikwand geen vocht en het bm slijmvlies was mooi dun (dit duidt niet op een bbz). Ook zag ze dat er alweer follikels aan het rijpen waren en ze schat dat ik over ongeveer 2 a 3 weken m'n ovulatie ga krijgen. Ze gaf aan dat het absoluut geen bezwaar is om het gelijk weer te proberen. Ik heb sowieso van mezelf een hele onregelmatige cyclus dus wachten op m'n menstruatie om zodoende precies het termijn te kunnen vaststellen heeft voor mij absoluut geen meerwaarde. Daarbij willen we niet al te lang wachten want we zijn beiden al niet meer zo jong. Ook raadde ze me aan om even naar een gynaecoloog te gaan om uit te zoeken wat de reden is van mijn lange en onregelmatige cyclus. Dat ga ik binnenkort doen in het zkh waar ik werkzaam ben. Pfff, ik moet zeggen dat ik toch wel opgelucht ben en er wel weer voor durf te gaan.

6. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hier ook een eigenlijke jan. mama. Heb deze maand met 5 weken een mk gehad. Heb 1 juni een echo en dan kijken ze of mijn bm goed schoon is. Wil nu even wachten tot juli en dan gaan we er weer voor!

7. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    wat fijn ona dat je bm schoon is! Hopen op snel een plakbeeb. Bij mij is mn cyclus ook een zooitje, omdat ik van zw.schap naar zw.schap ben gegaan. Dus ik wacht een ongi af. Ondanks dat ik er het liefste weer voor ga. @nicole, sterkte met verwerken. Ik hoop dat je echo een schone bm laat zien.

8. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden hoe gaat het met jullie??
    Vind het zelf toch lastig om nu een cyclus er tussen te laten, want zou nu toch graag zwanger willen worden, maar goed....niet teveel mee bezig zijn en gewoon afwachten :cool:

9. Assepoes84

Assepoes84 Niet meer actief

Hoi Blue,
    Ik heb hetzelfde! Gister opnieuw bloedgeprikt en mijn HCG was nu 6. Ik heb nagevraagd bij een andere gyn. dan die ik vorige week had of het nodig is een cyclus ertussen te doen, omdat dat vorge week was gezegd. Zij zei ook dat dit beter was. Maar heb eigenlijk niet gevraagd waarom. Lichamelijk lees ik overal dat je gewoon zwanger mag worden. En zeker de vroege miskramen die ik heb, noemen ze in de praktijk nog niet eens een miskraam maar een biochemische zwangerschap die veel vaker voorkomt en waarvan de meester vrouwen niet eens weten dat ze zwanger zijn en ongesteld worden, alleen iets later. Dus ik ga deze maand niet aan onthouding doen en ook geen condooms gebruiken. We later gewoon de natuur zijn gang gaan en zien het vanzelf wel!

Liefs

10. mier30

mier30 Lid

5 mei 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve meiden..

@ona, wel fijn dat je BM schoon was..hoe naar t ook eigenlijk is als je toch weer verder wil is dat gewoon toch goed nieuws.. heel veel sterkte en hoop dat t snel weer raak mag zijn.

@nicole.. heel veel sterkte en hoop dat je BM mooi schoon is en dat t ook voor jou maar snel weer raak mag zijn ( voor alle dames hier natuurlijk!!)

Hier vandaag weer een echo....mijn kleine boontje doet het goed naar omstandigheden...helaas zit mijn BM nog vol met bloed..oorzaak nog niet duidelijk maar ze denken toch dat het een rest bloeding is van de verloren tweeling.. Het kan nu 2 kanten opgaan..of mijn Bm accepteert dat ik zwanger ben en laat het bloed zitten of het gaat zijn best doen het eruit te gooien en dat is het gevaar..door het samentrekken van me baarmoeder kan ik het alsnog verliezen..totale onzekerheid dus en afwachten is nog steeds alles wat ik kan doen... De groei ten opzichte met vorige week was goed en het harte klopte ook goed en sterk..
    Volgende week woensdag weer een echo en als dan alles nog goed is de week erna weer:)

Aangezien ik voor alsnog gewoon zwanger ben is dit ook geen plek meer voor mij..ik hoop dat alles goed blijft gaan en zo niet sluit ik me hier weer aan.

Dames heel veel sterkte en hoop echt dat t voor jullie allemaal snel raak mag zijn en ze allemaal heel goed blijven plakken!!

Liefs

11. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mier, wat spannend zeg! Ik hoop zo dat je kleintje goed blijft zitten!

@Blue, mijn gyn heeft gezegt dat je lichaam zelf aangeeft of zwanger worden lukt, is je lichaam er nog niet aan toe dan zal je niet zwanger worden. Maar ik begrijp goed dat je na meerdere miskramen alles gaat uitsluiten. En ik begrijp je twijfel van ik wil zo graag snel weer zwanger worden nog beter!
    Probeer bij jezelf te voelen waar jij je het beste bij voelt.

@assepoester, Wat fijn dat je hcg bijna uit je lichaam is.
    Voor mij voelde dat lekker dat ik iets kan afsluiten. Succes deze maand!

@ona, Goed dat je bm schoon is nu! Dan kun je het afsluiten en verder, succes!

Mijn 5 dagen clomid zitten er weer op en nu is het afwachten wanneer mijn ei gaat springen.
    Ik heb vandaag een LH test gedaan en die was heel licht. Het kan niet nog HCG zijn want dat was vorige week maandag al helemaal uit mijn lichaam. Ik hoop dat ik morgen een betere LH test heb en dat mijn ei op sringen staat :D
    Wij gaan aankomend weekend even een weekendje weg met z'n tweeen, even relaxen en waarschijnlijk dus veel klussen hihi :)

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ook ik mag me jammer genoeg hier melden :(
    Deze ochtend was het bruin naar rood gegaan...Had gebeld voor een echo en daar was alleen een leeg vruchtzakje te zien van 4 weken ongeveer terwijl ik zeker 6 weken moest zijn...
    Het bloeden zal wel doorbreken hoop ik.
    7/6 moet ik terug om te kijken of bm schoon is.

13. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ valerie, zou fijn zijn als je ei springt in zo'n klusweekend ;) wat betreft naar mijn lijf en gevoel luisteren dan gaat het nogal heen en weer. Probeer met tempen mijn ei te vinden, maar ga 2 weken met vakantie de 6e dus tja ik heb zoiets als het gebeurd dan is dat maar zo. Heb geen zin in gedoe met condooms. @pompeloesje, ik hoopte zo jou niet hier te zien. Sterkte meid! Wacht je tot alles op gang komt? Of word t curretage? Valt niet mee he?

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dag dames, ook meld me hier helaas.
    Vandaag een echo gehad met 8+6.
    Helaas een lege vrucht-zak die de grootte had van een termijn van ongeveer 6 weken.
    Mag morgen meteen voor een currettage. Wel snel, maar daar ben ik wel "blij" mee.

15. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    He bah weer nieuwe meiden die zich moeten melden. Knuffel en Pompeloesje veel sterkte!

Ik heb gisteren een controle echo gehad en daar was alles weer schoon. Ik heb gelijk weer hormonen meegekregen, dus wij kunnen als we er aan toe zijn weer opnieuw beginnen. Maar dat zal wel juli worden.

16. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    knuffel ook jou had k hier niet willen zien :( onwijs veel sterkte!

17. wannabeamum

12 jan 2011
    87
    1
    0
    Ridderkerk
    Hoi Meiden,

Vervelend dat we elkaar hier treffen. Voor iedereen veel sterkte en het beste voor de komende zwangerschap!
    Zo ben je blij dat die kleine er zit en zo verdriet dat t weg is.

Ik had afgelopen week aan een beetje het gevoel van t is dat de test zegt dat ik zwanger ben, maar het voelt of t niet goed zit. Maar wat moet je voelen... het was mijn 1ste zwangerschap.
    Helaas werd mijn vermoede een zondag bevestigd voor stolsel verlies en bloed. We konden 's avonds gelijk bij de gynaecoloog komen voor een echo en er was al geen vruchtzakje meer te zien... kans dat t dan in mijn eierstok zat, maar gelukkig was dat niet zo.
    Mijn HCG was ook al heel laag, dus waarschijnlijk was t al heel vroeg gestopt.
    Moet vrijdag terug om te kijken of alles schoon is.

Was toen het gebeurde heel erg verdrietig. Daarna heel sterk en stoer, maar nu voel je toch dat het harder aankomt dat je dacht te kunnen hebben. Gelukkig kunnen we ons gevoel hier delen en heb ik ook mensen om me heen die er zijn.

Nu nog veel krampjes en op het toilet verlies ik nog steeds slolsels en dingen. Mijn maandverband blijft redelijk schoon, maar zodra ik op t toilet zit...(sorry voor de details)

Hopen dat alles snel schoon is en wil er ook weer voor gaan. Hoop dan dat het goed is en blijft plakken.
    En natuurlijk hoop ik dat voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!

@Blue bedankt voor de tip van dit forum... en voor deze maand gebeurd t dan gebeurd t. Maar geniet vooral van je vakantie!

Knuffels voor iedereen!

18. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    wannabeamum, jij ook nogmaals sterkte! Een mk is niet niks dus neem je tijd en luister naar je lijf. Doe ik ook, dus ga er niet mee bezig zijn en straks idd genieten van de vakantie met mn gezinnetje. @knuffel, heb aan je gedacht vandaag. Hoop dat het goed met je gaat! Dikke knuf!

19. Kaarr

Kaarr Actief lid

23 jul 2010
    168
    0
    0
    Hoi meiden, vervelend om te zien dat er hier steeds weer nieuwe meiden zich aanmelden:(
    Ik vroeg me af hoe jullie je voelen na de mk? Ik had op 15 mei mijn mk en ben de dag erna gewoon weer naar school gegaan en heb die week ook weer een aantal dagen gewerkt. Wel was ik erg moe. Heb toen nog een week last gehad van bloedverlies.
    Mijn vermoeidheid is alleen nooit echt weggegaan. Ik ben zo ontzettend moe.. Nu kan ik begrijpen dat een mk best wel een aanslag is op je lichaam, maar het is nu al 2,5 week geleden.

Gisteren was ik trouwens op kraambezoek en heb er morgen weer eentje.. best pittig..

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh jeetje,wat een baal dag vandaag...Het begint eindelijk door te dringen :(:(:(
    Verder voel ik me lichamelijk wel goed,bloed niet zo hard...

Deel Deze Pagina