Wil mij eigenlijk hier nog niet aanmelden tot ik maandag wat weet, maar voel mij niet meer zwanger echt raar. Maar helemaal geen bloed meer gehad na de echo dat is toch vreemd? Maandag na de echo weten we meer maar geloof niet meer zo erin het voelt niet goed. Wil ook niet teveel bij de jan mama's schrijven omdat iedereen daar onrustig van wordt dus hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik dan alvast hier schrijf. Zit nu nog tussen wal en schip . Zo spannend allemaal want wat gaat er maandag gebeuren na de echo pffffff mijn maag draait om. Donderdag gaan we op vakantie dus als er iets gebeurd moet dat best snel........ oke even niet aan denken bah
@ pompeloesje, het valt niet mee he als het dan ineens doordringt dat het niet meer zo is Heb zelf hele goede dagen maar ook echt wel mindere dagen dat ik het liefst alleen een potje wil janken. @ Kaarr, dat van die moeheid herken ik wel hoor. Mijn mk was ook op 15 mei gestart en heb ook echt veel last nogvan moeheid. Komt volgens de vk omdat je lichaam zich weer moet resetten. En die kraambezoeken lijken me ook wel moeilijk. Mijn vriendinnetje is nu 35 weken zwanger en mijn schoonzuske 12 weken, daar gaan we vandaag ook even langs, maar vind het best moeilijk, omdat ze dan uiteraard de echo wil laten zien...hmm hoop dat ik er naar kan kijken. @ ilona, ik hoop voor jou op dat kleine kansje dat je maandag toch nog goed nieuws krijgt net als dat mier dat kreeg Uiteraard mag je hier kletsen over je onzekerheden. De meesten van ons zaten ook bij de mama 's jan 2012 topic, dus ja we weten idd dat het slechte nieuws de meiden daar ook onzeker maakt. Begrijpelijk, maar snap ook heel goed dat jij het wilt delen. Dus klets maar lekker hier, wij hopen en duimen mee met je!!
@Valerie, goed dat jullie alweer van start zijn gegaan met Clomid. Neem jij dat omdat je een onregelmatige cyclus hebt bij PCOS toevallig? Ik heb zelf wel het vermoeden dat ik daar last van heb maar dat moet bij mij nog worden uitgezocht. @Pompelmoes, dat is echt een rotsituatie waarin jij zit. De wetenschap dat het niet goed zit en dan in onzekerheid blijven wanneer het gaat komen. Ik geef je een grote virtuele knuffel! @Knuffel, ook voor jou heel veel succes vandaag!! Ik hoop dat alles goed zal verlopen. Ik heb zelf ooit een curretage gehad na een abortus dus ik leef erg met je mee. Bij mij is het goed verlopen, ik had er weinig last van. @Ilona, ik hoop dat het bij jou de goede kant op gaat. Ik ken de onzekerheid waarin je zit. Je wilt eigenlijk blij zijn maar durft het niet. Ik ga hard voor je duimen voor maandag!! @Blue en Kaarr, die vermoeidheid herken ik ook. Mijn mk was op 22 mei dus bijna 2 weken geleden. Ik verlies af en toe ook nog wat bloed. Gisteren met stolsels en heb er soms nog wat kramp bij. Het zal er allemaal wel bijhoren. Ik wens jullie heel veel succes bij het op visite gaan bij zwangere naasten. Ik kan me zo goed voorstellen dat dat erg moeilijk is nu. Kunnen jullie er veel over praten in jullie omgeving? Ik op zich wel en ik merk dat ik dat wel fijn vind. Nu is dat voor iedereen anders natuurlijk.
@ ona, ja ik kan er gelukkig wel veel over praten. Met mijn man praat ik er veel over, maar ook met mijn collega's en mijn moeder. Het lucht wel steeds op dat ik het kan delen...en ik heb jullie hier natuurlijk Ben zelf ook echt een prater dus heb dat gelukkig wel in me. Vind het alleen wel lastig nu dat ik zo wispelturig ben, want zoals ik al eerder heb gezegd zou ik er nu het liefste weer voor gaan, maar mijn verstand spreekt dat tegen. Nou ja nog een paar daagjes en dan vakantie....even nergens aan denken
Blue, lees net jouw pb over deze topic. Ik wist helemaal nog niet dat deze bestond. Wat triest om te lezen dat er zoveel een mk hebben gehad bij dejanuari mama's
Ik heb vandaag trouwens toch een test gedaan omdat ik maar niet ongi werd en heb een lichte posi test. Dus het is weer heel spannend.
Nou helaas moet ik me hier ook aanmelden. Vanaf vanmorgen al de hele dag helder bloedverlies. Wel zonder krampen maar die zullen nog wel volgen. Bah vreselijk voel ik me!! Moet ik morgenvroeg nog werken ook. Hebben jullie een echo gevraagd als controle of alles weg is? Of doen ze dat niet zomaar? Iedereen heel veel sterkte!!
@marleen meid wat erg dat ook jij je hier aanmeldt! Het is hier al veel te vol! Heb je de vk al gebeld? Die kan je verder alles vertellen maar denk dat je best om een echo mag vragen om gewoon te kijken hoe alles daar binnen zit. Heel veel sterkte! @Maart wow wat spannend toch ook hier wat positief nieuws echt ik duim heel hard voor je dat alles goed is! Hier nog steeds geen bloed of kramp en nog steeds zere borsten dus ja de twijfel blijft nog nog 2 dagen en dan wordt het in elke geval hopelijk duidelijk! Maar 13 vlinders op 60 vrouwen is toch echt niet normaal! Het is toch 1 op de 10 niet 1 op 4,6? Vind het erg hoog
maart, jij gefeliciteerd! Fijn om goed nieuws te horen! Marleen wat naar dat je je hier meld, sterkte! En zou absoluut je vk bellen voor een echo. Er kan altijd restweefsel blijven zitten dus om zeker te zijn dat je bm schoon is zou k n afspraak maken. En ilona er zijn echt veel jan. vlinders. Maar ik hoop van harte dat jij er niet bij hoort! Wannabeamum hoe was jouw controle echo?
@Maart gefeliciteerd meid! duimen voor die plakbeeb @Marleen wat verdrietig hoor veel sterkte en een dikke knuffel! Zou ook idd de vk bellen voor een echo hoor. @Ilona spannend meis...ik hoop vurig dat je een mooie echo krijgt
Helaas niet goed vruchtzakje was wel iets gegroeit maar niet genoeg voor een week en als helemaal geen vruchtje te zien. Vk overlegt nu met het ziekenhuis en zal daarheen moeten en dan of pillen of curretage. Ze zal straks terug bellen en dan weet ik meer. Maar nu ben ik gewoon even op......
Dankjewel allemaal. Hoe is het bij jullie?? Ilona: Ik duim voor jou dat het goed zit, en ons toch positief nieuws kan melden!! Hoelaat heb je een echo? Hier heeft het bloedverlies gewoon flink doorgezet van het weekend met flinke stolsels en dat allemaal zonder kramp. Het is heel raar dat ik dit zeg, maar misschien dat ik liever WEL kramp had gehad...dan had ik tenminste het gevoel dat ik het echt kwijt ben....nu lijkt het allemaal alsof het niet zoveel voorstelt omdat je naast veel bloedverlies niets merkt. Ik ga straks de verloskundige bellen en hoor ik het wel of er nog een echo komt.
Hallo allemaal, Ik kan me hier ook bij aansluiten helaas... Heb vorige week anderhalve dag hevig bloedverlies gehad en op de een of andere manier weet ik gewoon dat het mis is. Dat voel ik! Aanstaande donderdag heb ik pas de echo en krijgen we het pas officieel te horen. Hoe gaat het bij jullie met het verwerken? Groetjes, vlinder
Gister Werd ik wakker ik ging naar de toilet.. En ja allemaal bloed bij het afvegen ik schrok me kapot!! Het was helder rood maar wel heel waterig! Daarna is het gelijk gestopt en het bloed werd bruin nu heb ik nergens last van.. Heb de hele nacht geen oog dicht gedaan! De vk zegt dat het vanalles kan zijn pff voel me nu zo onzeker erover.. Of het een miskraam is weet ik niet, geen krampen of iets gehad
@ilona ooh meis! had zo voor je gehoopt! Een hele hele dikke knuffel! en enorm veel sterkte daar! @Marleen hier ook enkel maar bloedverlies. dikke knuffel ook voor jou! @Vlinder die bloeding kan ook van iets anders zijn toch? niet direct het slechtste denken! @mamaprincess ook jij niet het ergste denken...is misschien gewoon een gesprongen addertje...
@pompeloesje ik probeer het! Gelukkig net me vk gebeld en kan morgen gelijk een echo komen maken!! Ik had vanmorgen bij het afvegen een soort bruin draadje.. Niet slijmerig of dik?? Herkend iemand dit? Ik heb wel de avond voordat ik bloed heb gehad gesekst..
Ilona, wat ontzettend rot zeg! Veel sterkte!! Pompeloesje, bedankt! En Lilaa wat ontzettend lief dat je hier een bericht achterlaat! MamaPrincess, Wat fijn dat je morgen voor een echo kan komen, hopen op goed nieuws! Misschien toch een adertje dat is gaan bloeden? Omdat het nu gelukkig alweer bruin is en het ook na de sex kwam. Vandaag de verloskundige geprobeerd te bellen maar ik kon niemand bereiken, heel vreemd. Morgen nog maar eens proberen. Het bloeden word gelukkig al stukken minder en word zelfs al wat donkerder/bruiner.
@Pompelmoesje Dat zou inderdaad kunnen. We hadden de avond ervoor ook gevreeen. In de eerste instantie dacht ik dus aan een contactbloeding. Echter, zitten daar niet zo'n grote stolsels bij en echt slijm (sorry voor de details). Ook mijn flink groter geworden borsten waar ik mega trots op zijn, zijn al flink geslonken. Maar ik heb er vrede mee voor nu, hoe raar dat ook klinkt. Ooit komt onze tijd, daar heb ik vertrouwen in