miskraam bij januari 2012 mama's

Discussie in 'Miskraam' gestart door blue21381, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hoi!

heb controle gehad bij de gyn,alles was schoon.
    Hij zei dat mijn cyclus al opnieuw was begonnen dus een goed teken. :)
    Kunnen we het eindelijk echt een plaatsje geven.

Hebben volgende week ook een reisje naar Turkije geboekt...Lekkere afleiding :p

Hoe gaat het verder hier?
    @Mamaprincess hoe is het met jou?

2. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Hallo dames,

Ik ben nieuw op deze site. Ik meld mij ook hier, ik heb afgelopen weekend een miskraam gehad :( ik was 6 weken zwanger.

3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh Cullen :(:( veel sterkte hoor! en een dikke pletknuffel!

4. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Dank je wel.

5. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Hallo dames!
    Na mijn "aanmelding" hier heb ik eigenlijk niets meer van me laten horen. Sorry hiervoor.
    Ik zit er dan ook even best wel doorheen. Heb nog dagelijk last van klachten door de currettage (lichamelijk), en ben een beetje bang dat een kindje voor ons niet weg gelegd is.

Hoe is dat bij jullie?

Dikke knuffel van Knuffel

6. MamaPrincess

MamaPrincess Actief lid

16 mei 2011
    157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb gister mijn echo gehad! En gelukkig was alles goed met de kleine!! Niks raars te zien en het hartje klopte goed, ik ben echt zo blij! Sterkte voor iedereen bij wie het niet goed was/is! Ik heb over 3 weken weer een echo voor extra controle!!

7. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @knuffel ooh meis! tuurlijk is dat kindje weg gelegd voor jullie.
    Normaal hoor dat je er nog last van hebt. emotioneel dan toch.
    Lichamelijk kan ik niet over meespreken...
    Kan je met de gyn of de vk bellen eventueel?

@mamaprincess ja een mooie echo!!!gefeliciteerd :D zie je nu wel dat je niet zo snel moet panikeren ;)

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanx voor de lieve woorden. Het gevoel bekruipt me de laatste dagen steeds meer.
    Ik heb contact gehad met de gyn. Ik mag wat meer pijnstilling nemen en vrijdag moeten de (heftige) krampen eigenlijk wel weg zijn. Zo niet, dan toch weer bellen en terug voor controle echo..
    Ik hoop van harte dat dat niet nodig zal zijn, heb zo al genoeg last van mijn lijf (door de narcose zijn mijn darmen echt totaal van slag...).

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh ken het,na de epi van mijn ks heb ik ook giga last gehad van mijn darmen ;)
    Hopelijk is tegen vrijdag alles terug in orde. en hoef je niet terug!

Snap je gevoel ergens wel hoor...Ik voel me redelijk goed eigenlijk,heel af en toe kruipt er wel even een triest gevoel over mij maar heb natuurlijk wel mijn dochter waardoor ik me gedachten kan verzetten.
    Denk idd dat het erger voelt als het voor je eerste kindje is.

Al bekruipt soms ook bij mij het gevoel dat er geen brusje is weggelegd voor ons hoor.
    Mijn vmk in januari heb ik amper bij stil gestaan maar nu het voor de tweede keer mis is denk je wel anders.

Probeer igg positief te blijven. Als de krampen en de bloeding over is kan je het echt meer plaatsen :)

En schrijf het hier maar allemaal van je af hoor liefje! :)

10. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    ook ik heb helaas slecht nieuws gehad dinsdag dat het kindje niet leeft
    de vruchtzak was groot maar geen kindje te zien

gister weer een echo en toen zat er wel wat het hartje klopt niet
    woensdag moet ik voor nog een echo kijken of er iets veranderd is

maar denk niet dat het zo mocht zijn en dat er niks is veranderd:(:(:(:(

11. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Heel veel sterkte.:(

12. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Dames kan ik deze maand een eisprong verwachten na de miskraam? En moet ik de eerste dag van de bloeding als cyclus aanhouden?

13. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    ik was 19 januari uitgerekend

maar geef de hoop een beetje op al

14. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    helaas

is mijn miskraam zonet begonnen begon te bloeden op de
    wc tot nu toe geen buikpijn

ik weet ook niet hoe het moet aanvoelen omdat dit mijn eerste Miskraam is

15. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Ik wil je veel sterkte wensen. Doe rustig aan. Ik weet hoe je je voelt (heb zaterdag een miskraam gehad) ik had veel krampen en bloedverlies. Bij mij mij is de geestelijke klap het zwaarst. Succes.

16. Silliej1988

9 jun 2011
    63
    0
    0
    Mama Zijn
    ik woon in hilversum
    Jij ook heel veel sterkte nog

en alle andere dames ook die een miskraam hebben gehad

17. Jade86

Jade86 Bekend lid

@ Silliej en Cullen: Heel veel sterkte meiden!

18. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Hallo dames, hier even een berichtje van mij na enige tijd. Ik heb een hele tijd niets meer van me laten horen maar dat had een duidelijke reden. Ik dacht 3 weken geleden een normale miskraam te hebben gehad. Ben na veel bloedverlies en kramp naar het leek iets van een vruchtzakje verloren. 2 weken daarna leek alles goed te gaan. Het bloedverlies nam af en ik voelde me ok. Heb werk weer hervat. Tot anderhalve week geleden, toen ik terugging van werk naar huis werd ik opeens overvallen door hevige kramp. Dit was op een vrijdag. Dit leek wat weg te ebben en ben goed de nacht doorgekomen. Echter zaterdagmiddag keerde het weer terug en was het niet meer te houden. Ik ben toen met m'n vriend naar de spoedpost van het ziekenhuis gegaan en kreeg allerlei onderzoeken. Wederom was er in m'n baarmoeder niks meer te zien maar de HCG waarde bleek 4000 te zijn! M.a.w. verdenking op buitenbaarm. zwangerschap. Vervolgens is elke dag m'n bloed op HCG gecontroleerd en dit was fors aan het dalen. Zodanig dat ik naar huis ben gestuurd. Ze wilde het liefst afwachten en het lichaam zelf het werk laten doen. Echter diezelfde nacht thuis ging het helemaal mis, ik heb de ergste pijnaanval gekregen die ik ooit heb meegemaakt. De volgende ochtend kon ik me weer melden op de spoedpost en werd wederom opgenomen. M'n Hb was inmiddels erg laag en ik voelde me als ik opstond erg duizelig. De volgende dag werd weer m'n HCG opgemeten en deze was nog maar 1100. Een drastische daling. Nog steeds wilden de artsen afwachten. Echter toen m'n Hb schrikbarend laag werd zijn ze toch overgegaan op een spoedoperatie. Dit duidde nl. op een interne bloeding. Bij de kijkoperatie bleek dat m'n linker eierleider was gescheurd. Deze is in z'n geheel verwijderd. Ik ben nu (een kleine week na de operatie) thuis aan het herstellen en kan zeggen dat het nu met de dag beter gaat. Ik wilde jullie dit toch even mededelen omdat ik zomaar met de noorderzon vertrokken leek te zijn. Ik hoop jullie hier niet bang mee te maken wat het komt gelukkig weinig voor. Ik denk dat ik om deze reden ook ga verplaatsen naar een ander topic over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen. Ik wens jullie allemaal veel sterkte en hoop dat het roze geluk jullie allemaal snel zal toelachen.

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jemig Ona, wat een verhaal. Ik hoop dat je lijf snel weer een beetje mee wil werken. Gat, en dan te bedenken dat je graag weer verder wilt (tenimste, dat is hier wel zo). En dan bedoel ik niet eens direct weer zwanger worden of zo, maar in ieder geval je lijf weer op de rit zodat je je daar geen zorgen om hoeft te maken.
    Heel veel sterkte voor jou.

Ook ik ben even niet echt actief geweest. Heb best een heftig weekend achter de rug. Veel huilen, zo labiel als maar kan...
    Maar ja, dat zullen sommigen van jullie misschien wel herkennen.
    Ik ga morgen weer een poging doen om te werken.
    Met de vorige VMK ben ik maar 1 of 2 dagen thuis geweest. Nu ruim 1,5 week, en nog ben ik er niet van overtuigd dat ik er "aan toe ben" (als dat moment ooit al komt dan). Nu met de currettage is het wel een ander verhaal.

Hoe is het verder met de dames hier?

20. Valerie84

Valerie84 Actief lid

9 mrt 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Ona,

Jeetje wat een verhaal, wat zul je een pijn hebben gehad....
    Ik hoop dat je snel herstelt en alles wat er gebeurd is een plekje kan geven. Ik wens je heel veel sterkte!

Ik ben ook een tijdje niet geweest, ik lees wel mee, maar vind het soms lastig om te reageren omdat ik alweer druk bezig ben met eisprong en klussen, en kan over 4 dagen alweer testen. En ik kan mij voorstellen dat als je net een mk hebt gehad je niet zit te wachten op verhalen over een eisprong want dat lijkt nog ver weg als je net een mk hebt gehad.

Ik wil wel iedereen met een mk sterkte wensen en ik hoop dat wij met z'n allen snel zwanger zullen zijn en dan een pracht van een baby mogen krijgen!

Veel liefs Valerie

Deel Deze Pagina