Hallo iedereen, Zoals jullie waarschijnlijk kunnen zien heb ik nog nooit iets geplaatst op dit forum, dit komt omdat ik niet zwanger probeer te worden. Toch hoop ik dat jullie me willen/kunnen helpen Ik ben in september na een stop van een paar maanden weer begonnen met de pil, deze heb ik iets van 8 weken doorgeslikt. Ik vond het donderdag toch wel tijd worden om zo onderhand weer ongesteld te worden. Dit begon vrijdag ook gewoon als een normale ongesteldheid, met meer buikpijn dan normaal, maar dat had ik daarvoor ook als ik lang doorslikte. Een uurtje of wat geleden zag ik echter opeens iets raars in het toilet wat niet leek op een normaal stolsel. Het was een soort rood zakje... Aangezien ik tampons gebruik snap ik echter niet helemaal hoe dit als het een vruchtzakje was daar ooit is gekomen.. Ik vind het ook zo groot, het is iets van 5 cm lang.. En als ik zwanger zou zijn geweest kan dit niet langer dan 9 weken zijn. Ik wist niet dat ik zwanger was, de kans dat ik het kon zijn was hartstikke klein. Geen symptonen die ik aan zwangerschap zou wijden, niks.. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet, hopelijk kunnen jullie me advies geven. Ik denk dat de huisartsenpost namelijk ook niet zit te wachten op een telefoontje hierover Alvast heel erg bedankt..
Misschien dat het tijdens het verwisselen van je tampon uit je vagina is gevallen. Het klinkt als een miskraam, zeker weten doe ik het niet. Je kunt morgen voor de zekerheid de huisarts bellen en deze vraag zelf stellen. Ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent Succes
Als je het bewaard hebt kun je de verloskundige bellen om even te komen kijken. Die kunnen je het gelijk vertellen. Ik had een miskraam met 10 weken en had een ongeveer even groot zakje. Mijn zusje heeft twee keer iets dergelijks zoals jij meegemaakt maar het was volgens de huisarts een stuk baarmoederslijmvlies. Ik hoop dat je snel iets meer weet!