hoe lang nog heel erg lichte positieve test na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door muisje14, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

De vraag zegt het al, hoelang na je miskraam kun je nog een hele, maar dan ook hele (bijna niet te zien) lichte positieve test hebben?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    volgens mij tot 6 weken... sterkte iig

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

@Beckje: hoe lang na jouw miskraam had jij weer een positieve test?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Is bij iedereen anders.
    Bij mij 1week na curretage.

Sterkte.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier nu twee weken erna nog een duidelijke streep...ik wou maar dat ie weg ging...

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Na de tweede miskraam duurde het 5 weken voor de test weer negatief was.

7. zespri

zespri Lid

13 jan 2011
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was de zwangerschapstest al heel snel weer negatief 31 maart een miskraam gehad en 2 april was de test al weer helemaal wit.
    Was nog maar net zwanger 5 weken en 2 dagen.

8. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Bij mij al voor de mk weer bijna negatief. Was 5+5 dus nog niet zo Ger als jij. Sterkte!

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Het ligt er ook een beetje aan hoelang je zwanger bent geweest en hoe hoog je.hcg is grweest tijdens de zwangerschap.

ik weet niet hoelang het geleden is maar gemddeld.is binnen 6 weken het hcg uit je lichaam zo niet zou het best wel is.kunnen zzijn dat je niet hellemaal schoon bent ,heb je wel een echo gehad om te kijken of je schoon bnt zo nee laat dit nog even doen

10. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Ik zou altijd vragen om een controle-echo na een week ofzo. Dit is volgens mij ook standaard maar als ze het niet doen zou ik er om vragen. Als je baarmoeder niet helemaal schoon is dan kan de test nog heel lang positief blijven. Ik had zelf na een week of 7 nog steeds een positieve test maar nu blijkt dat er bij mij ws. toch iets is blijven zitten terwijl ik wel behoorlijk bloedverlies had na de mk. Ik was 6 weken zwanger.
    Bij de vorige mk was ik 6 wk en 2 dagn zwanger en toen was na een week de test alweer negatief.
    Het kan dus heel erg verschillen en het hoeft niet altijd zo te zijn dat er iets is achtergebleven hoor!

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    bij mij duurde het meer dan 8 weken.. erg lang!

Deel Deze Pagina