Hoi meiden, Ik vroeg mij af wanneer jullie menstruatie weer op gang kwam na een curretage? Op 27 februari ben ik helaas gecurreteerd en tot op heden nog niet ongesteld geworden. Duurt het allemaal wat langer voor de boel weer op gang is? Of zijn de meesten al snel weer ongesteld geworden na een curretage? En was het heviger dan voor die tijd? Ik hoor graag ervaringen. Bedankt
27 januari bedoel je, denk ik? Dan is het toch niet raar dat je nog niet ongesteld bent? Of heb je van jezelf zo'n korte cyclus normaal? De dag van de miskraam/curettage kun je rekenen als eerste dag van je cyclus weer, maar wel met de aantekening dat je eerste cyclus na een miskraam meestal wat langer is dan normaal. Je moet iig eerst weer een eisprong hebben gehad, zonder die wordt je niet ongesteld Na mijn eerste miskraam had ik 3 weken later een eisprong alweer, (maar ook al 2 weken later een negatieve test weer). Na miskraam 2 pas 5 weken nadien een negatieve test, maar wel na 4 weken alweer een eisprong. Na miskraam 3 direct schoon en op dag 12 van m'n cyclus (veel vroeger dan normaal) alweer een eisprong.
Mijn cyclus is normaal niet heel erg lang nee. En vroeg het me gewoon af .. Niet dat ik al had verwacht al ongesteld te zijn hoor. Ik weet niet of ik een eisprong heb gehad, we wachten het maar gewoon af. Tnx!
Ik heb 9 weken moeten wachten op mijn ongi en zelfs dat kon geen kwaad zei de gyn als ik verder geen andere klachten had...ieder lijf is anders en reageert nders op een mk of curettage... Inmiddels is mijn cyclus alweer 2x 32 dagen geweest dus ben wel helemaal weer de oude alleen is mijn ongi wel heftiger de eerste paar x na de curettage maar ook dat is volkomen normaal... Sterkte!! Liefs