Miskraam door blaasontsteking

Discussie in 'Miskraam' gestart door 4days, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Zijn hier dames die het hebben meegemaakt, miskraam door een blaasontsteking? Of dames die een dag of een paar dagen na hun mk ineens blaasontsteking leken te krijgen?

Ik heb werkelijk het hele internet afgezocht, en in geen enkel artikel wordt een woord vuil gemaakt aan het risico van een miskraam wat blaasontsteking met zich meebrengt. Als ik mijn verloskundige moet geloven is dit best vaak de oorzaak van een miskraam. Ik ben zelf een kindje verloren na 16weken, achteraf gezien door onbehandelde blaasontsteking. En nu ben ik weer zwanger en had alweer voor de 2e keer blaasontsteking, ik maak me erg ongerust...;)

2. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoi ik kan alleen mijn ervaring hier neerzetten ik was 5 weken zwanger en kreeg enorm veel pijn in me buik heb hier even mee rondgelopen toen urine naar de ha gebracht en ja hoor fikse blaastontsteking antibiotica gehad en echo gekregen bij de vk moest daarna bloed laten prikken smiddags uitslag gehad hcg 840 woensdag weer prikken en hcg gedaald naar 420 miskraam dus ik weet niet of er een verband is tussen blaasontsteking en eventuele miskraam maar zo is het bij mij gegaan helaas overigens die woensdag dat me hcg dus al met de helft was gedaald was de buikpijn van de blaasontsteking over.
    sterkte maar ik denk eerlijk gezegt niet dat een blaasontsteking ervoor zorgt dat je een mk krijgt.
    tegen mij is er niks over gezegt alleen dat het met het kindje waarschijnlijk niet goed was en dat mijn lichaam de zwangerschap dus afgebroken heeft.
    groetjes joyce

Deel Deze Pagina