miskraam of toch...?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mama3x, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama3x

mama3x Lid

22 jan 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    vorige week donderdag was mijn nod en omdat ik me echt zwanger voelde heb ik een test gedaan, positief maar wel een heel licht streepje.
    Dag erna begon een vrij heftige bloeding die twee dagen aanhield, daarna nog wat troep en sinds dinsdag is alles weer over.
    Inmiddels voel ik me gewoon weer zwanger, borsten are killing me, moe, hormonen gieren door mijn lijf.
    heeft iemand dit ook meegemaakt? zou het kunnen dat mijn lichaam nog denkt dat ik zwanger ben of is er een kleine kans dat ik toch nog zwanger ben?
    Een test doen wil ik niet aangezien deze me toch niet gerust kan stellen, miss zit er nog wel hcg in mijn urine van vorige week..
    ervaringen?

2. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    ik heb geen ervaring, maar ik zou zelf de dokter bellen voor uitleg, daar kunnen ze misschien door middel van bloedtesten wel het hcg hormoon in de gaten houden.
    Ik hoop voor je dat het goed zit, maar zeker weten doe je het nooit in zo'n geval.
    Succes en sterkte.

3. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Hey,

Hier heb ik geen ervaring mee, wil je alleen wel heel veel sterkte hiermee wensen.

En inderdaad wel contact opnemen met ha of vlos voor info/controle.

Succes meis

4. mony

mony Nieuw lid

28 jan 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Het lijkt een beetje op mijn situatie,ik word niet goed van onzekerheid.
    27 november laatste menstruatie,25 dec nod.
    31 december test dik positief! 1 januari bloedverlies,en ik denk zelf 2 januari een miskraam.
    Daarna dacht ik dat de tijd aan was gebroken om te ontzwangeren,maar dit duurde zo lang dat ik van ellende 20 januari een test heb gedaan.Positief maar een hele lichte streep.
    25 januari naar de huisarts geweest en nu wacht ik op een afspraak voor een echo.Het kan haast niet zo zijn dat ik opnieuw zwanger ben,maar voel me wel super zwanger.Wel of geen miskraam?tweeling?bbz? ik heb echt geen idee.

Groetjes Mony

5. mama3x

mama3x Lid

22 jan 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje dat is helemaal vaag!
    Maar je hebt dan allang weer je nod gehad voor deze maand toch?
    Hou me maar op de hoogte als je wilt want ik ben zeer benieuwd!

6. mony

mony Nieuw lid

28 jan 2010
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mijn nod was 29 januari,en inmiddels heb ik een afspraak staan voor een echo a.s. woensdag middag.
    En jij? weet jij al iets meer? Voel jij je nog steeds zwanger?
    Iniedergeval sterkte en ik hou je op de hoogte

Mony

7. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Mama3x en mony,

Wat vreselijk hè, die onwetendheid. Ik kan er ook een beetje over mee praten. Dit is mijn verhaal:

Ik heb vorige week zondag een bloeding gehad (innesteling, denk ik). Maandag stonden m'n borsten op springen en had ik het gevoel dat ik MOEST testen. En ja hoor een lichte positieve test (zie mijn album). Daarna nog twee keer een positieve test gehad, maar niet donkerder dan de 1e. Ik denk dat dat ik donderdag mijn NOD had, maar dat weet ik niet zeker.
    Nu heb ik vrijdag avond een beetje bruinverlies gehad bij het afvegen. Zaterdag niets. Vandaag weer veel bruin (slijm) bij het afvegen en één keer een klein vast stolseltje/ propje (een speldenkop groot). Verder heb ik de hele tijd zo'n zeurende buikpijn, alsof ik ongesteld ga worden.

Ik ben dus ook bang dat het mis is gegaan. Ik voel me verder ook niet meer zwanger. Was gisteravond wel nog misselijk, maar ja, hoeft er niets mee te maken te hebben.

Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, ik vrees dat ik nog even moet afwachten.

Mony, sterkte met je echo!

Deel Deze Pagina