Onverwacht miskraam van een 2eiige tweeling

Discussie in 'Miskraam' gestart door Starlady, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    5 december miskraam gehad en dacht een boek te kunnen sluiten. Helas nblijkt niets minder waar...

Totaal onverwachts verloor ik donderdagmiddag opnieuw een geheel compleet vruchtje. Na controle bij vk blijkt dat ik zwanger was van een tweeige tweeling. Eerste op 5 december verloren en de 2e dus donderdagmiddag.

De bloeding begon deze week op maandag, dus ik dacht mijn menstruatie. Was blij dat alles terug kwam....

Pfff wel akkoord gekregen en we mogen gewoon verder gaan. Maandag als dag van 1e dag ongi aanhouden, dus tja rond 8 februari ;)

Ik lijk er neutraal onder, t doet me zeker wel wat, zwanger oke en een miskraam oke, maar een miskraam van een tweeling doet toch weer wat meer met je...

We gaan er gewoon weer voor...

2. Babsb

Babsb Actief lid

29 okt 2008
    190
    0
    16
    Heey starlady,

en miskraam is niet niks ik weet er alles van, maar als je dan ook nog ruim een maand een tweede kindje verliest is he helemaal vervelend

Hopelijk kan je het een beetje verwerken en het goed met je.

ik wens jou en je partner heel veel sterkte in de komende periode

liefs Berna

3. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    wat erg zeg, meid heel veel sterkte

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Dat is schrikken! Je had ook geen echo gehad na je mk om te zien of je baarmoeder schoon was? Erg veel sterkte!

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jeetje wat heftig! Heb je idd geen echo gehad na je 1e mk om te kijken of het schoon was? Ik zou daar nu wel om vragen, als ik jou was. Sterkte!

6. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Heb een echo gehad en alles was schoon. Enkel moest ik met een volle blaas komen, had ik niet dus niet alles konden we toen zien. Maar bloeding was afgelopen, test negatief. Wie verwacht dit nu? Dr heeft toch al die ijd nog wat gezeten. Wel zat het al die tijd nog vast en was het doorbloed, dus ookal was het begin december al gestopt met groeien, alles kwam er geheel en vers uit. Nu is het afwachten... heb na donderdag enkel nog roze verlies bij het afvegen, en dat was verder oke. Heb nu een uitwendige en een inwendige echo gehad en niets is meer te zien. IN principe vrijspel om door te gaan...

7. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    jeetje wat een verhaal, had nooit geweten dat dat ook nog kon. Hopelijk is het nu snel weer raak en blijft het zitten.

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Starlady: wat een verhaal zeg. Nog veel sterkte en succes met de volgende ronde (klinkt zo raar, maar bedoel het goed!)

Deel Deze Pagina