Hoi allemaal, Ten eerste heel veel sterkte voor iedereen die een miskraam heeft gehad! Ik ben/was vandaag 5,5 week zwanger, nu ben k al n week verkouden en vannacht tijdens het hoesten voelde ik opeens bloed uit me lopen, ben gelijk naar de wc gegaan en zag rood bloed met slijm. Vanochtend bleek het niet over te zijn, bloed nog steeds en heb menstruatiepijnen in me buik, is dit een miskraam? Ik wilde vandaag de verloskundige bellen, want ik had er nog geen een, moet ik dit alsnog doen? Zal de miskraam door t erge hoesten komen? Kan toch niet? Thx alvast!
het ziet er bij mij precies zo uit en ik ben er maar van uit gegaan dat het helaas mis is. ik zou vandaag 5 weken zijn...
Heeft niets met het hoesten te maken dat kan ik je wel vertellen als het fout gaat. Het kan wel zo zijn door de druk van het hoesten misschien dat je het eerder naar buiten duwt, maar dat is maar een theorie. Het vruchtzakje zit goed ingenesteld of niet en het vruchtje is wel of niet gezond. En het gaat fout wanneer het lichaam van jou merkt dat het niet goed is. En dan laat het van zelf los en dan komt het eruit of je lichaam lost het op en gebeurt dit beiden niet dan wordt je gecurreteerd en zien ze vaak pas bij een echo dat het fout is. Ze zeggen als je helder rood bloedverliest en hevige buikkrampen hebt dat het dan in de meeste gevallen om het krijgen van een miskraam gaat. Mocht je alleen maar bloedverlies hebben dan is de kans 50/50. Ik wens je heel veel sterkte en je kunt een verloskundige bellen want die heeft er natuurlijk nog meer verstand van en die kan jou misschien verder helpen met het verwerken en je gerust te stellen. xxx Joyce
Bedankt voor de reacties! Ben net bij de dokter geweest en die heeft aan mn baarmoedermond gevoeld en die was nog niet open, maar daarna kon ik gelijk voor n echo terecht en die vrouw kon niks wat op n zwangerschap leek vinden in mn baarmoeder, dus heb ik miskraam. We gaan t gewoon weer proberen. @loopy: Jij sterkte!