Dames, Ik zit te wachten tot mijn miskraam op gang wil komen.... Maar ik heb het idee dat het blijft duren..... Vorige week hoorde we bij de eerste echo al dat het ws niet goed zou zijn,en moesten terug komen voor een tweede echo een week later.waar dit bericht werd bevestigd. Tot die tijd eigenlijk geen bloedverlies gehad,en nu ook nog minimaal.heb geen buikkramp en het ergste van alles vind ik nog dat ik zo last heb van mijn hormonen!!!!!! hoelang duurde het bij jullie voor de daadwerkelijke miskraam begon?
Ik heb weleens weken afgewacht, maar er gebeurde niks. Zolang je lijf het niet doorheeft, gebeurt er niks. En dat kan dagen maar ook echt weken duren. Heeft de gyn het over misoprostol/cytotec gehad? Suus
@suus ik moet volgende week terug naar de gyn als er niets gaat gebeuren.... pfff dacht eigenlijk dat het vrij snel op gang zou gaan komen,maar daar zit ik dus naast
Ik hoorde met 9wkn dat het hartje sinds ongeveer een week niet meer klopte. Twee weken later heb ik een mk gehad met een beetje hulp van cytotec. Al met al heeft het bij mij dus 3wkn geduurt.
2fleurtjes: bij jou ging het ook niet zonder hulp? ik wacht het weekend nog even af en dan kijk ik even verder wat ik wil doen...
Uiteindelijk komt het altijd zonder hulp, maar mijn ervaring is dat het even kan duren, en dat is ook wat je hier op het forum veel leest. Sterkte, hoor. Suus
ok,en dan is het natuurlijk maar net hoelang dat je hetzelf volhoud? want met hulp bedoel ik dan de tabletten of uiteindelijk curretage.
ik kreeg op 18 maart de 300% garantie dat het echt echt fout was. vanaf 1 maart was het wachten op kansen en hopen. op 22 april kwam het uiteindelijk vanzelf op gang. vanaf de 18e is het 5 weken geweest. ik heb dus weken gewacht de ene paar dagen gaat het 'goed' en dan inneens stort je weer even helemaal in. het lange wachten heeft er wel voor gezorgd dat je er naartoe leeft en helpt mij wel bij de verwerking.