Oowww meid wat naar... (((Patries))) Veel sterkte de komende tijd, en als je behoefte hebt om tegen ons aan te praten of als je vragen hebt stel ze maar gerust dan, hoor. Liefs, Wendy * helaas ook ervaringsdeskundige
Heel veel sterkte met dit verlies, na al die onzekerheid toch een slechte afloop.........heel verdrietig. Groetjes, Anakin.
hoi, bedankt voor alle opbeurende reacties. Het gaat nog niert zo goed; heftig vloeien al 5 dagen lang, zou minder moet worden maar het wordt alleen maar meer. Voel me slap enduizelig af en toe.Ik heb nu Ergometrine gehad om de baar moeder samen te laten trekken.Al met al het is afzien, en je krijgt er niks voor terug.ik hou jullie op de hoogte. groetjes Patricia
Gisteren naar Gyn geweest, inwendige echo gehad. Baarmoeder zag er goed uit, gelukkig. Was wel een hele aardige dokter, ze zie meteen dat een miskraam erg onderschat wordt door de omgeving.Vaak denken ze dat het een soort heftige menstruatie is, maar bij mij was het echt heftig. Ik heb ik medicatie gehad om het bloeden te stoppen, ik werd duizelig en slap.Herkennen jullie dit? Ook voor de emotionele gevolgen had ze veel begrip, was echt een verademing, zo'n dokter. Ik voelde me erg begrepen.Ik heb ook gelukkig veel steun van mijn man, voor hem is het ook een teleurstelling. Hij was erg ongerust toen ik zoveel bloedverlies had. Kortom, het gaat wat beter. Ben nog steeds erg verdrietig maar probeer positief te blijven. Immers, ik heb al twee kinderen. Op deze forum's lees ik vaak zulke verdrietige verhalen. ook van dames die op mij weer zo lief reageren. dames, ik ben jullie zeer dankbaar voor al jullie steun, het heeft mij zeer geholpen.Ik hoop zo dat jullie spoedig allen goed nieuws hebben. de Gyn zij wel dat het beter was om een cyclus af te wachten.Maar of ik dat geduld heb!??Ik ga vrijdag op vakantie, we zien wel. groetjes en liefs Patricia
Veel sterkte de komende tijd met alles een plaatsje te geven, en ondanks alle ellende een hele fijne vakantie! Groetjes, Wendy
Hoi Patries, Nou, het klinkt of je het ook wel zwaar hebt, met zo erg bloeden er na... Fijn dat je zo'n prettige dokter trof! Is het bloeden nu minder met die medicijnen? Bij mij is het nu 2 weken geleden en ik bloed juist bijna niet, daar maak ik me dan weer zorgen over. Maar zo veel bloeden daar word je inderdaad slap van, dat lijkt me niet fijn. Mijn ervaring is wel dat veel mensen wie ik er over vertel wel erg met me meeleven. Ik ben er eigenijk wel verbaasd over hoe serieus het door sommigen toch genomen word, ik was wel voorbereid op het tegenovergestelde. Maandag ben ik naar een fysio geweest omdat ik aldoor zo'n pijn in m'n nek heb. Hij nam het echt heel serieus, had het zelf over 'bevalling' (zo heb ik het zeker ook ervaren, lijkt echt niks op een menstruatie, ook geen zware!) en zei neem je er wel de tijd voor, praat je er wel over. Ik vond dit een heel aangename ervaring. Veel artsen proberen wel mee te leven, vond ik, maar dan voelt het een beetje nep en ga ik echt niet m'n hart uitstorten... Nou, Patries, veel sterkte voor jou ook, lekker dat je op vakantie gaat, ik ben jaloers! groetjes, Wietske
Hoi Patries, Ben blij dat het wat beter gaat en dat je je prettig voelde bij de gyn. Ik wens je nog veel sterkte met het verwerken van alles. Liefs Hope