Nog een paar daagjes afzien en dan zullen we het weten! (of niet ). Zaterdag ga ik mijn 1e testje doen! Voel trouwens niks...afgelopen weekend had ik een raar gevoel in me buik en moest om het half uur plassen, maar dat is nou ook al niet meer... ben een beetje grieperig. Maja dat zegt niks natuurlijk he! Duimen jullie voor me? Aan de pendels zal het niet liggen...
ik zal ook voor je duimen! ik heb ook 2 pendels dat ik over een paar dagen een positieve test in me handen zal hebben.. zal mij benieuwen kdenk dat ik nog voor de zekerheid wacht tot maandag met testen als ik nog niet ongi ben geworden..
Ik vind het al knap van mezelf dat ik überhaubt nog niet getest heb, dus ik vind dat ik een testje zaterdag wel verdiend heb . Ik heb bij mezelf ook met een naald en draad 'gependeld' en er komt elke keer hetzelfde uit; nu zwanger van een jongen, zaterdag positieve test. Spannenddd! Ik zou vanaf morgen al ongi kunnen worden als ik van een cyclus van 28 dagen uitga... dus het zal de komende dagen wel om het kwartier naar de wc gaan worden om te checken...
Nou ja tis ook niet echt pendelen hoor zoals de andere meiden hier... Ik doe het gewoon met een naald aan een touwtje, en bij mij is het zo als 'ie rondjes gaat draaien betekend dat 'ja' en als 'ie stil blijft hangen betekend dat 'nee'. En zo vraag ik telkens dingen... Moet me er ook niet teveel op vastpinnen, bedoel het is maar een naald en ik laat me daar niet door beïnvloeden, maar het zou grappig zijn als het echt uit zou komen... Jij ook veel succes Moesje...wanneer ga jij testen? Of wacht je tot op/na je NOD?
ja ok..kheb het ook geprobeerd maar kheb niet echt een ''stille'' hand.. hij gaat zelf heen en weer.. haha
ooh ik zag je andere tekst niet.. ik denk ik maandag pas testen... daarom vond k het wel handig dat jij wist wanneer je een positieve test zou kunnen hebben .. dus voor mij nog lang wachten haha
Ja dat heb ik zelf ook weleens, ik maak dan een vuist (met het touwtje in mijn handen) en zet hem tegen me voorhoofd aan. Ja 't klinkt dom maar zo hou je hem wel stil! Of je kunt ook je vriend vragen of 'ie het bij jou wil doen, mischien heeft 'ie een 'stillere' hand.
hej iedereen ! ik ben hier pas nieuw... en mijn vriend en ik probere al geruim een jaar om zwanger te raken maar het lukt maar niet ! en nu sinds 2 dagen heb ik last van jeukende tepels en gevoelige borsten... is dit een symptoom? ik weet het niet ! ik ben er nen hele tijd de heftig mee bezig geweest... en telkens die teleurstelling... is vreselijk ! dus nu hoop ik toch stillekes... zou een mooi kerstgeschenkje zijn toch ?! veel succes voor de rest die binnekort gaan testen ! grtjs !
@ katinkatje: heey! welkom hier! jeukende tepels en gevoelige borsten zou een symptoom kunnen zijn.. maar uit ervaring weet ik dat je lichaam je ook aardig voor de gek kan houden! Ik hoop voor je dat je idd voor kerst een positieve test zult hebben! succes
Het is een symptoom, maar volgens mij zou het wel al vroeg zijn dan... ik hoop het echt voor je... succes!
He hoi! Welkom bij de club! Irritant is dat hé dat je nu van alles begint te gaan voelen? Pin jezelf er niet teveel aan vast, je lichaam kan rare dingen met je doen. De 1e keer dat ik zwanger was (helaas mk) had ik nergens last van, en afgelopen maand voelde ik van alles en was er dan ook echt van overtuigd dat ik zwanger zou zijn maar werd gewoon ongi. Dus laat je niet door je lichaam voor de gek houden al is het zo moeilijk, ik weet het...
Sjanienuh, wat spannend bijna testen! Vindt het al knap dat je nog niet getest hebt hoor! Ik heb van die testjes die je 4 dagen voor je NOD kan doen hihi....veel te nieuwsgierig! xxx
Heb mijn vriend de testen vorige week laten verstoppen om verleiding te voorkomen en dan werkt uitstekend! Weet zeker dat als hij dat niet gedaan had, dat ik dan allang een test had gedaan. Zaterdag ga ik me 1e testje doen maar ik weet niet of het raak is, voel niet echt wat en ben een beetje grieperig...
Dat is idd wel een goeie! Zou voor mij ook wel goed zijn..hihi Nou spannend hoor, en je hoeft niet altijd wat te voelen hoor.. We wachten het af! Ik moet nog een week pfff..
Hallo, Ik heb over 5 dagen mijn NOD. Ik voel ook nog niks, ik ben 's middags en 's avonds wel wat moeier en ik heb het idee dat mijn borsten groter zijn (maar niet pijnlijk/gevoelig). Ik kan ook haast niet meer wachten, maar ga niet eerder testen dan mijn NOD dag of 1 dag overtijd. Voor mij is gependeld dat ik nu zwanger zou zijn, ik hoop echt dat het klopt! Veel succes iedereen met wachten!
Erg he dat wachten! Hier nog zo 1. Pfff voor mij is het nog veel ste vroeg om te testen.. Al heb ik niet eens het gevoel dat het raak is (als ik naar mijn kaartje kijk)