Ben nu wel aan het aftellen, nog 2 weekjes totdat ik de afspraak bij de gyn heb! Ben je nu met je eerste cyclus bezig om zwanger te worden?
hoi hoi ook wij gaan voor een 2e spruit en ga sinds vandaag ronde 2 in. ik word overmorgen 32 jaar en we hebben een dochtertje van net 4 jaar oud.
@ ik wil en mama: Dat komt misschien omdat je man een condoom gebruikt??? zie jouw andere topic--> http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/267883-wil-zwanger-worden-maar.html
Hallo, Wij willen ook voor een 2e gaan. We hebben al een dochter die over een paar maandjes 3 wordt. Zelf ben ik 32 jr oud. 20 april gaat mijn mirena eruit en dan even afwachten op een normale cyclus voordat we echt kunnen gaan "klussen" .... Ben benieuwd!
Vind je dat zo raar? Zou heel mooi zijn dat iedereen na een maand proberen zwanger wordt, maar volgens mij werkt het zo toch echt niet.
spannend zeg dat je dan voor het echie weer mag beginnen.en dan lekker aan de klus.hoelang hebben jullie over de 1e gedaan?wij hebben er 5 maanden over gedaan ben benieuwd hoelang we er over doen voor een 2e hahaha
Hoi Semmy, Bij ons eerste kindje was het bij de 2e ronde gelijk raak . Maar ga er niet vanuit dat het dit keer ook weer zo snel zal zijn.... Jij zit nu in ronde 2 toch? Ook spannend hoor!
ja klopt ga nu me 2e ronde in.zijn weer spannende tijden hahaha.en zou het wel leuk vinden om snel zwanger te worden,me zusje is namelijk nu 10 weken zwanger,misschien dat we dan toch nog even samen zwanger kunnen zijn