loetjoe donderdag??spannend.narcose valt wel mee meestal. Denk maar zo, daarna is alles voorbij.en kun je weer met goede moed beginnen aan een nieuwe toekomst. micci, Ik heb altijd een beetje last van stolsels.Altijd al gehad. maar met mijn mk was het toch een stuk erger. Ben altijd rond de 6 dagen ongi.waarvan de eerste 3/4 dagen erg.
ok, ik nooit,altijd maar minimaal en zeker niet zo lang, dus wellicht is dit wel beter (althans dat hoop ik dus) Ik heb net contact gehad met de gyn en ik moet toch de komende weken blijven prikken. hij zei tijdens de eerdere afspraak dat als ik ongesteld werd dat ik dan niet meer hoefde te prikken maar hij ging er toen vanuit dat ik nog geen eisprong zou krijgen.
@Loetjoeh: joh, dus toch nog een curettage? Hoe is het gegaan vandaag? @Miccie: als ik je verhaal zo lees, denk ik eigenlijk dat je geen ei hebt gehad, maar dat dit gewoon een extra schoonmaakronde is: dat gebeurt namelijk ook erg vaak na een MK. Zeker omdat je nog zoveel HCG had, lijkt het me wel sterk dat je al wel een ei zou hebben gehad dan. En omdat je nu dus wel zo heftig ongesteld bent met nog stolsels enzo... @Nienke: jij ook hier... Tja, de reden is wat minder gezellig, maar toch leuk dat ik je hier ook weer tref Je begint dus wat vooruit te denken weer? @nitaa: en, alweer een ei gespot? @all: ik heb hier vandaag mn ei geloof ik. Dus, benieuwd of het raak is. Mag ik over twee weekjes gaan testen... Vind het wel spannend, vorige ronde niet raak was nog wel OK voor m'n gevoel omdat je dan nog wat extra rust en tijd om bij te komen hebt, maar dat hoeft niet meer, ben wel weer helemaal opgeknapt nu en nu wil ik gewoon zo snel mogelijk weer opnieuw een kindje. Jeetje, die eierstokken rammelen als een idioot
Rozemarijke: langzaam inderdaad weer vooruit aan het denken. Al voelt het wel dubbel, omdat ik ook nog maar halve dagen werk. Zal voor je duimen deze ronde.
Loetjoe,hoe is het gegaan.??? Rozenmarijke,weet niet of ik een ei heb gehad.ik temp niet.ik doe ook niey aan ovu testjes.is gewoon op goed geluk.want ik merk er namelijk nooit wat van. Maar zit nu op het wachtbankje.dus nog 12 daagjes wachten. En jij???kunnen we rond dezelfde tijd testen he??spannenddddddd Nienke,wat goed voor je,dat je zo positief bent. Vind het super knap van je. Maar blijf vooral toch rustig aan doen.niet te veel hooi op de vork nemen. Het is toch nog steeds zo kort geleden.
@Rozemarijke: daar heb ik ook aan zitten denken, maar ik heb 'bijna' positieve ovutesten gehad (ze waren in het weekend op, dus 2 dagen niet getest, daarna waren ze weer licht van kleur) ontzettende krampen dat weekend in mn onderbuik (nooit eerder gehad)en mn tempkaartje gad qua temperatuur ook een eisprong aan (hoewel ik um er niet uit kon lezen hoor). Ik heb dus echt geen idee. Er zat trouwens 10 dagen tussen mn vermoedelijke eisprong en ongesteld worden, dat is volgens mij ook wel erg kort. Ik heb meteen 30 ovulatietesten besteld en test nu elke dag, moet elke week bloed prikken en temperatuur, dus deze cycles weten we het zeker. Rozemarijke je zit dus nu op het wachtbankje en temperatuur je?
Even een update: ik heb gisteren een kijkoperatie gehad, waarbij ze ook meteen hebben gecuretteerd. Ze hebben best veel weefsel nog weggehaald. Dit weefsel gaan ze nog nader onderzoeken om te kijken of het niet een mola-zwangerschap is geweest. De operatie op zich is goed verlopen. Gister nog veel pijn gehad, vandaag valt het mee.
Hmm, dan lijkt me toch wel dat je een ei hebt gehad... 10 dagen LF (luteale fase, de tijd tussen je ei en je menstruatie) is overigens prima: hij duurt ideaal ergens tussen de 10 en 14 dagen, lees ik overal. Iets langer zou mogelijk de kans op een succesvolle innesteling wat vergroten wel. Slik je al iets van visoliecapsules? Die hebben namelijk een positieve invloed op je cylcus. Ik temp idd, alleen vanochtend vergeten, hahaha. Heb eindelijk weer eens een echt goede nacht gehad, (geslapen van 23-half7), en werd dus megaduf wakker Helemaal vergeten te tempen. Nouja, dat zien we morgen dan ook wel: als dan m'n temp hoger is, weet ik het ook wel... @loetjoeh: jeetje joh, maar goed dat die curettage nog gedaan is dan! Dan je er nog zoveel last van hebt zeg! Mij vroeg laatst iemand of ik niet vreselijke spierpijn had na de curettage, want je schijnt in een onmogelijke houding gehangen te worden, (althans: met je benen). Weet niet of ik dat moet geloven, want hoor meiden die een ruggeprik gehad hebben bij de curettage er nooit over... Rustig aan dus nu! @Nienke: ja, ik voelde me naar mijn werk toe ook wel een beetje bezwaard dat we er wel gelijk weer voor gingen. Stel nou dat het weer mis zou gaan enzo. Maarja... ik kan mijn wens voor een kind toch ook weer niet uit gaan stellen omdat ze daar heel misschien op mijn werk dan last van hebben? Zo is er dan altijd wel wat: toen we besloten om voor een tweede te gaan, was ik net een maand of 2-3 uit de ziektewet, na een maand of 3 volledig thuis te hebben gezeten en daarna nog 4 maanden stapsgewijs opgebouwd te hebben, toen ik door vermoeidheid van alle slapeloze nachten van Thirza, er helemaal uit klapte. Maar ook toen dacht ik: ja, als ik eerst een half jaar ga wachten, omdat ik dan tenminste weer zeker weten een paar maanden effectief me in heb kunnen zetten voor mijn baas, is dat ook zo weer wat en in de tussentijd kan ik ook wel om hele andere redenen weer ziek thuis komen te zitten. Dus uiteindelijk leg ik dat dan maar weer naast me neer en kijk enkel naar onze gezinssituatie, en van daaruit nemen we de beslissing om er wel of niet voor te gaan. Nu dus wel Als er weer iets gebeurt waardoor ik thuis kom te zitten, is dat helaas zo. Er komen nog genoeg jaren waarin ik niet gehinderd door zwangerschappen en aanverwante dingen, en baby;s en aanverwante dingen, nog heel productief kan zijn...
Rozenmarijke: ik had idd een beetje spierpijn gisteren. Met mij gaat het nu wel redelijk, geen pijn meer. Ik voel nu wel een soort vreemde steek in de buurt van mijn maag(?), net onder mijn ribben. Ik heb dit nog nooit eerder gevoeld en maak mij wel een beetje zorgen. Over het werk: ik werk al twee jaar op oproepbasis en heb nog geen vooruitzicht op een vast contract. Maar ja, als ik daar op moet wachten... Dat kan nog wel een paar jaar duren. Ik vind het wel vervelend dat ik straks zonder inkomen kom te zitten als ik zwanger ben.
Meiden, hoe is het hier? Hier wel OK, beetje rare cyclus deze ronde, dus denk dat ik uiteindelijk, (aan m'n temp te zien iig), m'n ei pas gisteren heb gehad. Nouja, we zullen zien
Hey hoe gaat het? Hier ook nog geen eisprong opgemerkt! Ik hoop dat die snel komt want dan heb ik sinds lange tijd weer eens een normale cycles. Enne gaan jullie carnaval vieren?
Hey lady's, Het is me toch wat.wachten wachten wachten.pfff Ik moet zeggen de zenuwen beginnen hier wel al te komen. Heb geen verschijnselen.maar volgens mij kreeg ik de vorige keren dat ook pas na mijn nod. ik vier hier ook maar een beetje carnaval morgen en maandag. Kom uit limburg. Micci dat je eitje maar gauw mag springen. Rozenmarijke ben benieuwd,vervelend als je cyclus nog een beetje van slag is.
Ik kom uit Groningen, dus geen carnaval hier. Met mij gaat het goed, ik vloei al niet meer en had gisteren eindelijk een negatieve zwangerschapstest (na 4 maanden). Ik krijg woensdag de uitslag van een eventuele mola. Ik duim ervoor al onze cyclussen maar snel weer normaal zijn!
Loetjoe eindelijk een negtieve test voor je. Hopelijk ook over een niet te lange tijd weer een positieve. Ben benieuwd over de uitslag.laat het maar ff weten hier.
Hoi Meiden, Mag ik met jullie meeschrijven? Ik was al een topic begonnen, maar ik had deze nooit gezien. Ik zal eens wat over mijzelf vertellen: Ik ben 28 jaar, heb al een dochter van 13 maanden. In januari kwam ik er achter dat ik weer zwnger was. ( in 1 keer! ) wouw! en dat terwijl ik pco's heb, (hormoonstoornis zeg maar) waardoor ik o.a. hele lange cyclussen heb. Ik heb 14 februari ontdekt ( ja op valentijnsdag ) dat het hartje van de beeb niet meer klopte. Ik was toen 13 weken zwanger. 2 dagen later was het vruchtje bij echo gynecoloog al flink gekrompen ( dat schijnt het te doen voordat de daadwerkelijke miskraam op gang komt) en met behulp van pillen ( dubbele dosis) heb ik 16-02 een miskraam gehad. Het gekke is dat ik ongeveer 9 dagen bloedverlies heb gehad. En daarna ruim een week niet meer en net vandaag had ik bij t afvegen bloedverlies. Dat zou toch niet al mijn ongie kunnen zijn? Of misschien wel omdat het vruchtje volgens de gyn rond 9 week al gestopt was met groeien en mijn lijf was dus ruim 4 week nog in ontkennen, dus misschien hoef ik dan minder lang te ontzwangeren? Hoe zit / zat dat bij jullie? Wanneer kwam de eerste ongie weer? Het zou fijn zijn dat dat het is, want dan kun je tenminste verder he? Wel balen dat je weer de rondes in moet, afwachten, wachten, denken dat je misschien wel of juist niet zwanger bent etc en als het dan eenmaal gelukt is dan de zenuwslopende 3 maanden...Tja maar ik heb t er allemaal voor over! Het zou leuk zijn als onze lieve meid een grote zus word! Groetjes!!
hoi sumshine, Wat erg voor je dat je met 13 weken erachter komt dat het hartje niet meer klopt. Pfff.Heftig he? Ik heb mijn mk gehad met zo'n 6 weken. Is natuurlijk een hele andere ervaring dan met 13 weken. Ik had gewoon een iets ergere menstruatie.die duurde 6 dagen. Wel met flink wat stolsels. Daarna werd ik gewoon weer na 30 dagen ongi. Heb je wel een nacontrole gehad?? Heb ik wel gehad.Een week na mijn mk. Hopelijk mag je snel weer regelmatig ongi zijn. En dan weer snel zwanger worden van een plakbeeb.
Hoi Nita, Ja hoor ik heb de 16e ( woensdag) de miskraam gehad na het innemen van die cytotec pillen en de maandag erop had ik na controle toen was t vruchtje weg, had ik nog wel wat verlies. En tot die vrijdag heb ik nog wat gebloed etc. Toen 8 dagen dus niet meer en nu ineens wel weer wat. Tis geen stolsels ofzo dus het zou ook een lijf schoonmaak kunnen zijn? Geen idee in iedergeval. En 6 week miskraam is ook erg jammer!! Als je eenmaal zwanger bent ( dus iets hebt overwonnen eigenlijk) hoop je toch dat het kindje blijft zitten he?! Een miskraam is ook zo lastig omdat alles dan zo stil lijkt te staan, je kan niet voor of achteruit, gewoon wachten..En dat vind ik lastig!!! hahaha FIjne dag iedereen! groetjes