Miskraam eind 2010, we gaan voor 2011!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miccie, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Sumshine,je hebt gelijk.een mk is nooit leuk.ook niet met 6weken.
    Toen het gebeurde dacht ik toch wel een beetje liever dan nu,dan over een paar weken.
    Niemand wist het nog.eigenlijk weet nu ook bijna niemand het.
    Mischien als ik weer zwanger word en het gaat goed,dat ik het dan wel tegen meer mensen zeg.
    maar ja dat zien wr dan wel.

Ik zou niet wegen waarom je nu weer vloeit. Is het erg of een beetje???

2. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Hey Sunshine,

Dat je af en toe nog een beetje bloedverlies hebt is niet erg, dat heb ik ook gehad. Dat komt omdat je baarmoedermond nog een beetje gevoelig is, of dat er nog wat bloed is achtergebleven wat er nu uitkomt. Wel in de gaten houden dat het niet blijft bloeden, want dan kan het betekenen dat er nog een rest zit. Vooral helderrood bloed moet je in de gaten houden, want dat betekent dat het vers bloed is. Voor nu zou ik mij geen zorgen maken. Ik heb trouwens vier maanden na mijn mk nog een curettage gehad. Dat was onlangs, dus ik zit momenteel nog te wachten op een menstruatie.

Ik heb goed nieuws: ik ben gister naar de gyn geweest en alles zag er goed uit. Het was geen mola-zwangerschap. En ze zag dat er ook alweer een eitje onderweg was, dus mijn cyclus is meteen weer op gang gekomen. :D

3. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    dames, goed nieuws heb vandaag positief getest!!ben zo blij.maar ook zo zenuwachtig.
    3 maanden na de miskraam terug zwanger.
    zoooo happy nu!!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Nitaa: gefeliciteerd!

@Sumshine: vloeien is niet erg, als het idd maar niet aan de lopende band weer is. Heftig allemaal he, zo'n miskraam?

@all: ga morgen een testje wagen, maar heb er nog niet zoveel vertrouwen in dat die positief gaat zijn: als ik m'n temp-kaart bekijk, zijn er 3 opties voor m'n ei en de laatst was een week geleden. En aangezien ik bij beide zwangerschappen sowieso op NOD niet positief testte...
    Maar goed, we wagen er een testje tegenaan, you never know!
    Ben wel erg moe sinds afgelopen weekend en word ineens weer misselijk van sigarettenrook... En m'n bekken doet weer een beetje moeilijk, maar dat had ik vorige maand ook toen ik weer ongesteld werd, dus dat zegt niet zoveel.

5. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Rozenmarijke ik duim voor je!!!

6. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik had al dagen geen reacties meer ontvangen in mn mailbox, dacht dat niemand meer wat geschreven had, nu zie ik dat dat wel het geval is. Anyway hoe gaat het met jullie??????
    Hier nog steeds hetzelfde, nog steeds geen ei, maandag naar de gyn en dezelfde week ook nog naar de osteopaat. Ik word gek van dat wachten!!!!

7. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!!!!!!

8. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je gek wordt micci.
    Hopelijk wordt je er weer wat wijzer van bij de gyn.
    Hiet gaat het goed.
    Ben zwanger!!!ik merk wel nu na de mk dat ik eigenlijk opzoek ben naar constante bevestiging.als ik ff niks merk(ik heb bijna nergrns last van),wordt ik meteen onzeker.
    Hoplelijk mag ik iets eerder na de vk.teminste dat hebben ze wel beloofd toen.

9. raspberry

Tegen mij zeiden ze: gewoon direct als je een positieve test hebt, bellen. Zou maandag dus gelijk even bellen en dan kun je direct maar afspraken maken!

Hier vanochtend getest, maar omowit, (tenminste, heb 'm sinds vanochtend niet meer bekeken, dus nog niet in het heldere voorjaarszonnetje bekeken :D).
    Maar ook nog niet ongesteld en wel last van van alles. Nu hopen dat dat niet (enkel) een virusje is... ;)

@Miccie: kan me voorstellen dat het ;lang duurt zo! Benieuwd hoe het bij de gyn en de osteo is!

10. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Rozenmarijke hoop het nog steeds voor je,dat er nog een streepje bij komt.
    Zal ik maandag bellen??durf eigenlijk ook niet te bellen.de vorige keer dst ik een afspraak msakte ging het een dag later mis.

11. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Hey Nitaa,

Gefeliciteerd! Ik ken dat wel, ik denk dat ik de volgende keer ook pas later ga bellen. Ze kunnen toch pas rond de 7 weken echt wat zien.

12. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Dankje loetjoe,ik weet het niet.mischien dat ik toch morgen al bel.ben in een keer toch te nieuwsgierig geworden

13. raspberry

@NItaa: Niet te bijgelovig worden he? ;) Als het mis gaat, gaat het mis, gaat het goed, dan gaat het goed. of je nou wel of niet snel belt, dat staat er helemaal los van ;)
    Ik zou wel snel bellen; kun je de eerste afspraak ook gewoon nog zo veel mogelijk plannen op een tijd die jou uitkomt, in plaats van dat ze straks kort erop al hardstikke vol zitten en je ergens tussen gepropt moet worden wat qua tijd helemaal niet uitkomt! ;)

Hmm, hier lijkt het vloeien wel door te zetten. Arrrggghh, ik moet gewoon snel zwanger worden, dit is echt zenuwslopend als je zo graag zwanger wilt worden...! :(

14. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    ik weet het rozenmarijke.
    ik was precies nu in maart 1 jaar bezig met zwanger worden.
    het is verschrikkelijk als je zo lang moet wachten.
    elke maand een teleurstelling.
    En dan wordt je ineens zwanger,gaat het mis.....
    Ik hoop voor je dat het snel raak is.

15. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister heb ik niet zo'n goed nieuws gehad van de gyn. Ik heb geen eisprong meer gehad sinds de miskraam (31-12). Ik heb clomid gekregen, maar moet wachten op de bloeding voordat ik daarmee mag starten. Verder moet ik proberen op mn oude gewicht te komen. Voordat mn zoon geboren werd woog ik 70 kg en nu dus 82 kg omdat ik tijdens de eerste zwangerschap 40 kg ben aangekomen. Ook moet ik doorgaan met bloedprikken en ik heb 4 weken na de eerste dag van de bloeding weer een afspraak ter controle. Ik weet wel dat ik weer zwanger word, maar van dat wachten wordt je behoorlijk ongeduldig. Ik ben gister meteen maar gaan sporten en sinds vandaag weer Sonja Bakker. Ik heb nog een oude verwijzing naar dietiste liggen, bel dadelijk even of die nog geldig is. Ik moet me nu maar eerst gaan focussen op afvallen en stress afweren. Ik baal wel!

16. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Miccie: balen zeg. Zwanger raken is voor sommigen allesbehalve rozegeur en maneschijn. Bleh.

17. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het bij jullie? Hier nog steeds geen eisprong of ongesteldheid! Zo schiet het niet op he! zucht.

En bij jullie?

18. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Hoi micci, tjonge hoop toch dat er toch snel een eitje gaat springen bij jou.
    Dat is flink balen voor je.

Hier gaat het goed.
    Spannend nog steeds.ben wel nu de dagen voorbij toen het de vorige keer mis ging.
    Dus heb nog wel goede hoop.
    Moet volgende week woensdag voor een echo.
    Kijken of het hartje klopt.

19. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat je die dagen voorbij bent! Ik denk dat het voor degene die een miskraam hebben gehad altijd moeilijk blijft de eerste weken. Dus succes en ik hoop dat die dagen snel voorbij gaan en niet teveel meer aan denken (als dat lukt)

ps ik kreeg vanmorgen een kruis in mn tempkaartje! Ben benieuwd!

20. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Oeeh spannend!!!!!

Deel Deze Pagina