Miskraam eind 2010, we gaan voor 2011!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miccie, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, zou mooi zijn als we eind van dit jaar allemaal een klein baby'tje in onze armen kunnen houden!

2. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Lieve meiden het wordt een vruchtbaar jaar voor ons in 2011!
    Ik heb ook twee vroege miskramen gehad en bij de laatste keer eind November werd ik heel erg onzeker over m'n lichaam, veel verdrietig geweest omdat het alweer mis ging. Hopelijk mag het deze maand wel een keer raak worden en voor iedereen hier! Mijn NOD is op 14 januari ben benieuwd wat het deze maand doet. :)

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Daar sluit ik bij aan! ^.^

4. raspberry

Even een vraagje trouwens, ik zit natuurlijk nog middenin het hele wat-gaat-er-allemaal-met-mijn-lijf-gebeuren-gedoe... Hoe lang hebben jullie gevloeid door de miskraam?
    Ik ben voor mezelf wel steeds meer aan het toewerken naar het idee dat we het maar met medicijnen op moeten gaan wekken: het zit er nu al 6 weken en er gebeurt helemaal niets, merk ook niets aan mijn lijf, behalve dat m'n borsten door blijven groeien en mijn bekkenklachten blijven :( (wel onder controle met goede oefeningen, want ik liep al bij een bekkenfysio).
    En had je snel weer een eisprong na de miskraam? Of duurde het daarna ook even weer wat langer dat die kwam?

5. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Ik heb maar 6 dagen gevloeid. Wel meer dan een gewone menstruatie. Maar ik was nog maar heel kort (5 of 6wk) zwanger.
    Ik wacht nog op mijn eerste ongesteldheid. Ik denk dat ik wel een ei gehad heb (gezien mijn slijm zeg maar:)) dus toen maar elke dag geklust..........nu wachten op mijn ongie. Ik denk dat ik het volgende week moet krijgen. Voel wel ongiegevoel al 4 dagne maar komt niets nog.
    Maar jij was al veel verder, dus ik denk dat het bij jou wel langer zal duren. Bij mij was na 6 dagen ook al het hcg uit mijn lijf, toen heb ik nl getest en die was negatief.

6. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Heb ook een dikke week gevloeid.
    Maar was ook ongeveer 6weken zwanger.
    Denk dat jij inderdaad wel iets langer zult vloeien.
    Lijkt me teminste logisch.
    Maar weet het natuurlijk niet zeker.
    Ik heb niet gecheckt of ik een eisprong heb gehad.
    Wel gewoon geklust.
    Zou komende vrijdag dan ongi moeten worden.
    Ben benieuwd.

7. raspberry

Ja, ik vind het zelf ook wel logisch dat hoe verder je bent, hoe meer je vloeit Ik hou maar rekening met het ergste, dan kan het allemaal alleen maar meevallen. Zit me nu te bedenken dat ik misschien maar even wat kraamverband moet halen, (die onmogelijk grote dingen waren 's nachts toch wel heel handig... ;)).

Meiden, ik hoop dat jullie straks lekker een positieve test hebben! Zou toch wel heel super zijn! :)

8. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,ik heb vrijdag mijn miskraam gehad en de eerste dag vloeide ik redelijk wat, de dag en dagen (nu dag 4) erna nog een beetje. Ik had wel het idee dat het meeste er nu uit is maar nu begin ik te twijfelen. Ik kan wel weer op mn buik slapen (iets wat ik vanwege de pijn aan mn borsten niet kon). Ik was ook 6 weken zwanger, maar denk dat het vruchtje een paar dagen eerder afgestoten is. Ik zal donderdag een test doen om te kijken of ik nog een streepje heb.
    Ik heb wel rugpijn gehad en buikkrampen. Emotioneel zakte vrijdag de grond onder mn voeten weg, inmiddels weet ik dat er waarschijnlijk iets mis is geweest met het vruchtje en dat het heel veel voorkomt, dat maakt het wat draaglijker en we hebben vuurpijlen afgestoken met oud en nieuw voor ons sterretje. Ik werk weer dus dat is ook afleiding. Succes allemaal en ik hoop dat we hier snel kunnen melden dat we weer zwanger zijn!

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik geloof een volle week het was zo erg dat ik 's nachts opeens door lekte in bed en de douch in ben gesprongen en daar flink wat (dikke) bloed door het putje zag gaan. Heb echt staan te huilen maar had ook pijn en was mega duizelig en kotsmisselijk! Brrr wil het niet nog eens meemaken, doet zo'n pijn :(

10. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Wat naar, al dat verdriet :( :( Ik wens iedereen heel veel sterkte toe!! Het is niet niks, zowel lichamelijk als mentaal..
    Ik heb 29 december een miskraam gehad met 7 weken zwangerschap :( Miccie, ik geloof dat we samen bij de Augustus- moeders zaten...Helaas hebben we ons daar moeten afmelden..Het heftigst vond ik het verliezen van het vruchtje; dat bewees dat er echt iets had gezeten. Ik zou de 29ste eigenlijk mijn eerste echo krijgen, helaas kreeg ik 's middags de miskraam. Twee dagen van te voren begon ik al een beetje te bloeden (bruinverlies). Momenteel verlies ik nog steeds wat bruin bloed, maar steeds minder. Ik heb amper rood bloed verloren, best raar.

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik meteen weer wil gaan voor een nieuwe zwangerschap. Met momenten denk ik dat ik er helemaal klaar voor ben, maar soms ben ik ook weer zo bang dat het mis gaat. Dan durf ik het bijna niet aan..
    Herkennen meer dit dilemma?

Groetjes, Sanda

11. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @sugerblossum ben benieuwd voor de 14de.zal voor je duimen.
    @sanda wij wilden meteen weer verder proberen voor een zwangerschap
    Die onzekerheid dadelijk als het weer eens mag lukken,zal altijd wel blijven.
    Hoop dat ik snel weer zwanger mag zijn.7 dec. Is mijn nod.

Iedereen sterkte.wante is is echt verschrikkelijk om zoiets te moeten meemaken.
    Vandaag zei een collegaatje tegen mij dat ze zwanger is.net 5weken.
    Dus nog echt pril.ben heel blij voor haar.maar het blijft echt dubbel.

12. raspberry

Ja, dat is ook even nieuws waar ik momenteel even 3 keer bij moet slikken :(

@sanda: ook hier wel angst van: wat nou als het nog een keer gebeurt? Maar ik heb de afgelopen maanden tegen een vriendin die om allerlei dingen bang was, steeds geroepen dat toegeven aan angst de angst alleen maar groter en groter maakt en de enige manier om 'm te overwinnen, is om de angst gewoon maar tegemoet te treden.
    Bovendien: als we het uitstellen, weten we zeker dat een zwangerschap er voorlopig niet is, als we het wel probere, hebben we tenminste een kans op een zwangerschap :)
    En kort op een miskraam heb je nog wat 'profijt' van je doorbloede baarmoedermond en de hormonen die nog wat meer in je lijf zitten dan normaal.
    Dus ook hier gaan we er straks direct weer voor, als we de miskraam gehad hebben...

Ik heb trouwens dinsdag een afspraak bij de gyn. In eerste instantie zetten ze me op 25 januari, want eerder was er geen plek. Pardon? Nu dus dinsdag tijdens e spoedpoli. Lijkt me ook de enig juiste plek om bij gezet te worden... langer wachten dan strikt noodzakelijk willen we echt niet.
    Moet je toch voorstellen dat we nu nog 3 weken zouden moeten wachten voor we uberhaupt pas bij de gyn terecht zouden kunnen. Nee, dan zou ik 16 weken 'zwanger' zijn tegen die tijd. Nee, zolang gaan we echt niet wachten!

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ook ik mag mij hier melden,
    7 November heb ik een miskraam gehad met 7 weken.
    Ik was in huis bezig en ineens kwam er buikpijn opzetten. Daarna werd het gevoel dat ik iets in mn broekje voelde lopen steeds sterker, dus naar de WC
    Ontzettend vloeien en heel veel stolsels icm krampen.
    Het begon rond 9-en en ik heb om half 5 het vruchtje verloren.
    Volgende dag bleef ik stolsels verliezen en verging van de buikpijn op mn werk dat ik de VK heb gebeld. Binnen 2 uur moest ik in het UMC melden bij de poli vroege zwangerschappen.
    Mijn baarmoeder was leeg en schoon en we mochten direct verder voor ons 2e kindje volgens de VK.
    Toch hebben we die cyclus niet bewust geknutseld voor een baby en even mn lijf met rust gelaten.
    31-12 had ik een posi ovu test, 14-01 mijn NOD. Ik ben heel benieuwd wat mijn test gaat zeggen aangezien ik killing (.)(.) heb en ontzettend aan het snauwen ben. Ik hoop en hoop.... we zullen zien!

Knuff voor iedereen die het nu kan gebruiken!

Groetjes Roxanne (ook wel bekend als TruusdeMier geweest)

14. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @proudmama zal ook voor jou duimen!!!!!!
    @rozenmarijke wat ben ik blij voor je dat je eerder terecht kunt.
    Vindt ook als je zoiets meemaakt dat ze je snel moeten helpen.het is allemaal al er.g genoeg

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @rzemarijke,
    Kan me goed voorstellen dat je snel aan de beurt wilt zijn!! je lichaam zwangert nu ook maar door! Ik vind het ook belachelijk dat je zo lang moet wachten!!

@proudmama,
    Spannend!! zal voor je duimen!

@nitaa,
    ooohhh wat spannend!! jij bent de eerste die bij de NOD komt!! Ik zal heel hard voor je duimen!!

Mijn NOD is denk ik ma of di. WEet het niet zeker maar ga uit van een cyclus van 27/28dagen. Die had ik altijd zo ongeveer.
    Baal er wel van dat ik er nu weer zo mee bezig ben!! heb het gevoel dat het dan juist niet lukt!! ik was er 1x niet mee bezig na een mmm (we waren overtuigd dat de poging mislukt was) en toen was ik juist zwanger. Al die andere 36 maanden was ik er mee bezig en toen werd het niets...............
    Maar ja hoe zet ik het uit mijn hoofd??ik wil zo graag!!!

16. raspberry

@Germini: ja, hoe zet je dat uit je hoofd he? Bij Thirza was ik juist ook zwanger in de ronde dat ik dacht dat we ernaast geklust hadden en nergens op rekende :D

Hier barstende koppijn en knalmoe en na een paar uur shoppen bij Ikea voor/met een client, helemaal uitgewoond en een opgezette buik die zo van buiten wel erg zwanger eruit ziet. Pfff... is hoofdpijn toevallig een voorteken van een MK? Zou nu wel welkom zijn namelijk, dan hebben we het maar gehad :( Wil die zwangere buik niet als er toch niks inzit :(
    Bah, bah, bah :(

17. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @sanda
    Ja klopt wij zijn ook bang en bang voor weer een terleurstelling of weer een mk. We moeten er ons tegen vechten en het ergste is: het willen zo graag van een wondertje! Wie weet hoelang het nog gaat duren.. het blijft in m'n hoofd spoken ;) zucht.

@ninaa
    Dankjewel erg lief! Wanneer is jou NOD? :) (er staat 7 dec bij jou)

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Rozemarijke
    Nou dat hoop ik niet voor je nog een miskraam.. :( duim voor je! en voor iedereen hier ^_^

Kun je al zo vroeg een dikke buik zien dan? ;) hopelijk zit het goed meis!

@germini
    dat er teveel mee bezig zijn is het denk ik niet want dan zouden alle zwangerschappen beeindigen. Ik denk er ook heel veel aan elke dag de hele dag door en wanneer je probeerd er niet aan te denken dan komt het toch weer naar boven.. echt heel gek! Ik duim voor je maaandag en dinsdag.

19. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    hoi,

ik heb morgen mijn nod.
    maar ik weet het niet zijn griepverschijnselen ook een teken van zwangerschap??
    denk het niet he??
    Voel me namelijk erg grieperig.pffff
    dus zal me benieuwen morgen.

liefs

20. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Het kan wel. Heb vaker gelezen als je je grieperig voelt dat je zwanger kunt zijn! Nog niet de moed opgeven nitaa, zal voor je duimen!

Deel Deze Pagina