Miskraam eind 2010, we gaan voor 2011!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miccie, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rozemarijke; het lijkt me heel moeilijk om de medicatie nog te moeten nemen, heel veel sterkte!!!

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    sterkte rozemarijke!! ik hoop voor je dat je lichaam het uiteindelijk nog zelf doet.

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hier ongie trouwens:( we hebben in februari een afspraak gemaakt met het ziekenhuis voor iui weer.

4. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @rozenmarijke, hopelijk komt het toch alsnog vanzelf op gang.en zo niet hoop ik voor je dat de medicatie voldoende is. Je mag nu toch wel geluk hebben naar alles..sterkte
    @germini ben benieuwd wat de gyn. in februari gaat zeggen.
    heb me voorgenomen om nog twee maandjes te proberen en anders ga ik ook maar eens naar de ha.
    De verloskundige heeft me dat ook aangeraden om te doen.
    Vooral omdat mijn cyclus het afgelopen jaar erg onregelmatig is.
    Alleen de afgelopen twee maanden niet.
    We zijn in maart een jaar bezig.
    Voor sommige is dat nog niet lang maar voor mij wel.

5. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nitaa: ik begrijp het. mn gyn zei dat als ik een half haar onregelmatig ongesteld werd (na de mk) dat ik dan doorverwezen kon worden. En anders een jaar.
    Wij zijn in juni gestopt en mij duurt het allemaal ook veel te lang!

Sterkte!!!

6. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    nitaa,
    Ik dnek dat ik gewoon met iui kan beginnen zodra ik dan ongesteld ben. We hebben namelijk alle onderzoeken enzo al gehad, want mijn zoontje is er ook gekomen via iui. Meestal kan je dan zo weer beginnen voor de 2e. Ik zou ook gewoon op een gegeven moment naar de HA gaan als ik jou was hoor. Voordat je zover bent dat je daadwerkelijk kan beginnen ben ook weer een tijd verder ivm allerlei onderzoeken enzo.

7. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @miccie ik vindt het ook veel te lang duren.maar ben zo bang dat ze voorlopig toch niks doen.omdat ik hoorde dat ze vaak zeggen.je hebt toch al 2gewone zwangerschappen gehad.dan moet het nu ook lukken.maar bijna een jaar wachten vind ik best lang wachten.wordt er ook niet jonger op.
    @germini ben benieuwd of je meteen met iui mag beginnen.hoop het voor je.
    lijkt me wel logisch toch??

8. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nitaa: vanmorgen bij de gyn geweest en ze zei dat als ik over 3 maanden nog zo'n onregelmatige cycles heb dat ik dan al mag komen. We zijn gestopt in juni met de pil en heb dan in december een miskraam gehad. Nee heb je en ja kan je krijgen, toch.

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop het ook zo!! Zou fijn zijn als je spontaan zwanger raakt.. zou wel mooi zijn :)

10. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Spannend Loetjoe, hopelijk kunnen ze wat zien! SUCCES.

11. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Vind dat altijd zo makkelijk van alle dokters, alsof je geen wens hebt en trouwens ze kunnen heus wel wat doen lijkt mij hoor, igg een onderzoek of heb je dat al gehad? Vind het ook lang duren :( bahbah!

12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Jammer dat je nog 3 maanden moet gaan afwachten ;) succes meissie en kop op!!

13. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    @Iedereen
    Ik heb nu mijn 3e vroege miskraam gehad. Had verschrikkelijk veel symptomen en die verdwenen zoals altijd (toen het raak was) net voor mijn ongi. Alleen heb nog steeds last van koffie geur die ik niet kan verdragen bah zeg. Niet dat ik koffie lust maar het stinkt als vriendlief koffie maakt thuis ;) kom ik ook wel overheen eigenlijk haha!

Ik mag dinsdag om 08:50 langs komen voor een gesprek over de vroege miskramen en probeer door te worden verwezen naar de gynaecoloog. Zus heeft hier veel ervaring mee en heeft 6 jaar gedaan om een kindje en heeft ook miskramen gehad. Gelukkig kan ze me een beetje helpen. In iedergeval ben benieuwd hoe het gesprek gaat lopen dinsdag.. het is in iedergeval even beter want elke keer ziek zijn van symptomen en licht positief testen en een vroege zwangerschap die af breekt pfff heb het even helemaal gehad :(

14. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sugarblossum: heel veel sterkte, wat een teleurstelling! Je moet echt eisen om doorverwezen te worden hoor en anders naar de huisarts, die zal je dan toch wel doorverwijzen! Heel veel sterkte!

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dankjewel meis, ga ik zeker doen!! Probeer iig al te zeggen dat we al veel langer bezig waren dan heb ik meer kans maar jeetje.. na 3 vroege miskramen vind dat wel genoeg hoor. Gelukkig heb ik een aardige huisarts die altijd wel mee leeft. :)

16. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @micci je hebt gelijk.moet het ook maar gewoon doen.maar wacht het nog 2maandjes af.dan ben ik echt een jaar bezig.hopelijk hoeft het dan niet meer.en hebben we komende twee maanden een keer geluk.
    @sugerblossom.tjonge 3keer al een vroege mk??dat is echt niet leuk.1keer vondt ik al zoo erg.hopelijk kunnen ze dinsdag wat meer zeggen. En zal het snel weer raak zijn en goed gaan

17. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zojuist peettante geworden!!!!

18. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik zou hier ook graag mee willen schrijven. Op oudejaarsdag is mijn miskraam begonnen op 1 januari kwam het echt los. (was 6w3d)
    We hebben een dochter van 2 jaar. Ik heb tijdens die zwangerschap HELLP gekregen, we hebben dus lang getwijfeld of we nog voor een 2e wilden gaan. De verrassing was trouwens erg groot toen ik al in de 2e poging zwanger bleek (ik ben 39 jaar).
    Ik hoop dat 2011 ook ons jaar mag worden.

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sugarblossom: jeetje meid, wat heftig! Hopelijk kun je met begeleiding erbij wel zwanger blijven!

@Laurie: welkom!

@all: hier komt alles nu goed op gang, toch spontaan gekomen dus, (ben ik toch wel heel erg opgelucht over). Nu natuurlijk nog zien of het daarmee klaar is straks, maar goed, dat zien we dan volgende week wel.
    Het komt hier echt heeeeel rustig aan op gang, rommelt al vanaf woensdag en pas gisteren wat roodverlies en nouja, dat kabbelt zo rustigjes verder.
    Heb wel rug en buikpijn, ietwat golvend, maar wel constant aanwezig, wat doortrekt in m'n bene. Zitten en lopen gaan wel, maar zodra ik stil ga staan... my goodness :(
    Ik hoop dus heel erg dat ik geen rug- of beenweeen krijg.
    Hoe ging dat bij jullie? Hoe snel was het bij jullie over?

20. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb een uur of 4 echt heftig pijn gehad, verder was het als een hele heftige menstruatie die met een pijnstiller te doen was.

Deel Deze Pagina