@Miccie: heb je een nacontrole gehad? Is misschien wel handig, want ik bleef dus ook maar vloeien, (hier als een zware menstruatie, dat wel) en had dus nog behoorlijk wat restweefsel zitten. Na de curettage donderdag was het vloeien vrijwel meteen over... (enkel die nacht nog wat nagevloeid). @Nitaa: ik ga heel hard voor je duimen en bidden meid!
@rozenmarijke dankje ben ook erg benieuwd.maar dat is elke maand. @micci ook dankje,en hopelijk is je lichaam snel weer hormonenvrij.en idd een nacontrole gehad???
Hoi hoi, Ik heb steeds controle in het ziekenhuis omdat het bloed nog niet hormoonvrij is. Ik heb vandaag weer bloed geprikt en ben benieuwd wat de gyn donderdag zegt. Afgelopen weekend plaste ik steeds wat stolsels uit maar geen bloed meer, dus ik denk dat dat het laatste was, maar dat hoor ik donderdag pas. Het rare is dat ik na de miskraam maar heet kort gevloeid heb.
miccie, ben benieuwd wat de gyn donderdag zegt!! Hier ook flink aan de klus Gewoon maar elke dag.........want om de dag heeft ook nooit geholpen haha. En dan stap ik morgen naast je op het wachtbankje nitaa! Morgen ook nog een echo om te kijken of alles schoon is voor evt iui..........kunnen ze meteen zzien of mijn eisprong al geweest is
Succes vandaag Germini! Ook ik heb een controle-echo vandaag. Vanmorgen toch weer even opnieuw getest (ja zo gaan ze er snel doorheen die testen). Weer dezelfde duidelijke streep, maar niet duidelijk genoeg om al een paar weken zwanger te zijn. Ik had gister weer een beetje bloedverlies en ik dacht dit weekend m'n eisprong gevoeld te hebben, dus ik dacht meteen: nieuwe innesteling? En toen vroeg ik mij af: kunnen ze ook op de echo een prille nieuwe zwangerschap verwarren met een onvolledige miskraam?
Geen idee loetjoe, maar succes vandaag!! Ik heb vmo mijn echo gehad. Alles zag er goed uit en je kon zien dat ik een eisprong links gehad had!! nu wachten op 8 feb en dan hopelijk snel de iui!! spannend!
@Germini: spannend! Het KAN iig wel weer dus! @Loetjoeh: ik denk het niet... Bij mij zat er dus restweefsel en dat zweefde een beetje door m'n baarmoeder, met ergens een stuk vast. Zag er totaal anders uit dan toen het vruchtje er nog zat! Een prille zwangerschap kenmerkt zich bovendien natuurlijk door dik baarmoederslijmvlies en evt al een zwangerschapsring zichtbaar. En als het toch onduidelijk zou zijn, neem ik toch aa dat ze het zekere voor het onzekere nemen en dan een week of 2 later gewoon nog eens een echo doen?
@germini goed klussen dan nog vandaag.En dan mag je morgen samen met mij op het wachtbankje.yeah!!! @loetjoe ik denk idd dat een nieuwe zwangerschap er heel anders uitziet.daar zullen ze zich wel zeker niet in vergissen.hoe was de controle echo trouwens?? @micci nog een dagje en dan weet je weer meer.ben benieuwd Het is toch wel weer raar dat wachtbankje.alweer hoop je dat je snel iets kunt waarnemen van een eventuele nieuwe zwangerschap. ik hoop het zo. Maar hier nog geen verschijnselen te vinden. wanneer voelde/merkte jullie al iets???
Bij Thirza wist ik het direct: temp bleef hoog, maar verder ook echt van die verschijnselen: vanaf paar dagen voor NOD van die ongipijn, die maar aan bleef houden al die tijd, (pas bij 2,5 week overtijd toen positief getest). En geen eetlust meer, gevoelig voor geurtjes. Ongeveer gelijk met m'n positieve test toen, werd ik misselijk (en niet z;n beetje ). Deze keer merkte ik het direct aan mijn bekken, maar verder niet zo. Pas vanaf NOD zo'n beetje dat ik op moest gaan letten dat ik wel regelmatig at, omdat ik anders misselijk werd. Maar verder nergens last van. Ja, dat m;n borsten met een week of 10 begonnen te groeien, maar toen was het vruchtje dus al gestopt met groeien Maar spannend dan nu he? Ik hoop bij de volgende keer ook gewoon dat ik maar liever weer gewoon misselijk ben enzo, dat je het duidelijk merkt enzo...
@rozenmarijke ik weet niet meer wat ik bij de eerste twee zwangerschappen voelde in het begin.te lang geleden.bij de laatste zwangerschap had ik voordat ik positief teste alleen een beetje ongipijn en mijn borsten deden zeer.dus ik moet denk ik toch echt geduldig blijven. Heb jij bewust bij je eerste zwangerschap pas nan zo'n lange tijd positief getest??of gaven de testen het pas zo laat aan? idd mizselijk zijn is wel weer een goede erkening van een zwagerschap.ook al is het niet fijn.ik zou zeggen kom maar op met mijn misselijkheid
Vandaag echo gehad, helaas ben ik nog niet helemaal schoon na de mk. Ik wordt morgen gebeld voor een afspraak met de gyn.
He wat balen! Nu dus curettage alsnog ook? @Nitaa: nee, ik heb een stuk of 8 testen gedaan bij Thirza, zelfs eentje bij de huisarts, maar pas 2,5 week overtijd werden die dingen eindelijk positief! Maar als die tijd wist ik het zelf al
O, en even ter info: je kunt beter de goedkoopste test van de Kruidvat nemen dan die van de huisarts Volgende dag testte ik daarmee namelijk dus WEL positief... (en aangezien er hier al 2 jaar een gezellige roodharige dame rondloopt... ).
-------------schuift gezellig bij Nitaa op het wachtbankje----------- Nitaa, Ik ga helemaal niet meer letten op mijn lichaam. Deze heeft me al zovaak bedrogen!! Ik zie wel of ik deze ronde zwanger ben geworden of niet. Als ik aan buikpijn denk heb ik buikpijn, als ik aan zere boobs denk krijg ik ze ook spontaan........en buiten dat om.........het zegt echt helemaal niets!!Gewoon wachten tot je NOD meer kan je niet doen!! En joh.......over 10 dagen weet je alweer meer!! Best snel eigenlijk Loetjoe, He balen zeg!! nu curretage?? @rozemarijke, Hoe voel je je??
Nog steeds zijn de hormonen niet uit mn lichaam, nu moet ik over 2 weken weer terug komen, ik word er gek van! Hoe lang gaat dit nog duren. Ik dacht dat mn cycles nou weer eens op gang zou komen maar dat is niet het geval en met een cycles van gemiddeld 2 maanden schiet dit dus niet op! Ik baal enorm!!!
@germini ja eigenlijk heb je ook gelijk.anders maak ik me ook alleen gek.idd 10 dagen is niet meer zo lang. @loetjoe tjonge dus waarschijnlijk krijg je een curettage??balen zeg. @micci kan me voorstellen dat je flink baalt.pfff wachten wachten wachten.......zou er ook gek van worden.
Miccie: wat vervelend zeg al dat gedoe! Ik weet nog niet of ik gecuretteerd moet worden, dat zal dinsdag blijken, dan heb ik de afspraak. Maar hoop het niet, ik ben namelijk meer van de natuurlijke weg (en nee, ben geen hippie)
@loetjoe en wanneer kun je bij de gyn terecht??? Sinds gisteren wat ladr van mijn onderbuik.ongi gevoel ofzo. Goed teken of juist niet.omdat ik eigenlijk voorheen niet zo regelmatig ongi werd.