Miskraam eind 2010, we gaan voor 2011!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Miccie, 1 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu 30 dagen na de miskraam begin ik heel licht ongesteld te worden maar de hormonen waren van de week nog niet uit mn lichaam. Zal dit het laatste beetje zijn en vanaf nu een normale cycles beginnen. Ik had een hele lange cycles steeds van 50-64 dagen. Moet ik dit zien als een normale ongesteldheid? Temperatuur is ook omhoog gegaan. Hoe was dat bij jullie na de miskraam?

2. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Hoi micci, hoop voor je dat dit gewoon een ongi is.
    Ik heb niet echt getempratuurd.bij mij was de keer na de mk gewoon een normale ongi.en het duurde ook net zo lang.

3. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Ik heb ook niet mijn temperatuur gemeten na mijn mk. Als je koorts krijgt moet je wel meteen iemand bellen. De eerste menstruatie na een mk kan soms een beetje anders zijn dan wat je gewend bent, bij de een is het heel heftig en bij de ander juist heel weinig.

4. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou nu zo ongeveer ongesteld moeten worden...Twee weken na de miskraam voelde ik dat mijn eisprong er alweer aan zat te komen (dmv vruchtbaar slijm) Ik heb toen een zwangerschapstestje gedaan (om te kijken of er nog HCG-hormoon in mn lijf zat) en deze bleef Omo-wit ;) Twee dagen later voelde ik mijn eitje springen icm flink wat cervixslijm, heb ik altijd gevoeld dus was blij dat alles het nog 'deed' na de miskraam. Maarrrr nu het vreemde: prompt een week later leek het wel of ik wéér een eisprong had! En vrij heftig; heel veeel vruchtbaar slijmverlies, echt doorzichtige dikke slijmdraden (sorry voor details :) )voor 3-4 dagen lang, icm veel buik/rugpijn. Echt, dit heb ik nog nooit meegemaakt! Dit is nu een week geleden.
    Wat denken jullie??? Heb ik twee keer een eisprong gehad?? Dat kan toch niet met een week ertussen??

Groetjes Sanda

5. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    hoi sandra,

ik heb eens gelezen dat je wel twee eisprongen kunt hebben.maar alleen tegelijkertijd.Of max .4 uur ertussen.
    Dus dan lijkt het me niet zo dat je er twee hebt gehad.
    Misschien toch een van die twee keren wel.maar ja welke???
    Geen ovu-testjes gedaan.of getemp??
    Maar ik ben natuurlijk geen gyn.heb dit ook alleen gelezen.
    veel sterkte

6. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je antwoord Nitaa! Tja, denk ook niet dat ik er twee heb gehad..Ik denk dan toch dat die van vorige week de echte was, die was zo heftig! En ik heb net nog ff een zwangerschapstestje gedaan en die was hartstikke negatief. Dusss afwachten maar! Heb idd ook niet getempt/ ovutestjes gedaan. Als ik volgende week nog niet ongi ben test ik nog maar es...Ik laat het hier wel weten :)
    Nog meer meiden die op het wachtbankje zitten??

7. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Ja, ik zit ook op het wachtbankje. Maar morgen eerst een check-up bij de gyn omdat vorige week mijn bm nog niet helemaal schoon was (en ben in de tussentijd niks verloren, dus ik denk dat het nog niet goed is).

8. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Ik wacht natuurlijk ook met je mee......wacht wacht wacht
    Wanneer is jou nod??

9. Sanda

Sanda Actief lid

3 nov 2010
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nitaa, ik zie nu je banner pas! We kunnen tegelijk gaan testen :D Denk zondag m'n NOD is. Spannend! Heb je er een goed gevoel over?? Ik heb gisteren ineens een bloedneus gehad, wat ik vorige keer vlak voordat ik wist dat ik zwanger was ook had gehad. Viel me op omdat ik dit nooit had. Dus ja, daardoor krijg ik weer een beetje hoop...Eigenlijk niet doen, dan is de teleurstelling weer zo groot...Ik duim hard voor iedereen hier. Dat hebben we wel verdiend vind ik ;)

Loetjoe wat rot dat je bm nog niet leeg is en niks meer hebt verloren :( Veel sterkte morgen bij de gyn, hoop dat het toch meevalt! En je snel weer mag gaan klussen...

Groetjes, Sanda

10. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @sanda, wat leuk mogen we mischien samen testen.
    Ik voel vanalles maar dat is meestal.
    Wel al een aantal dagen afentoe wat ongipijn.maar dat kan natuurlijk okk twee kanten op..
    En soms hoofdpijn.en een beetje moe.waarom lijken zw schapssymtomen zoveel op menstruatieklachten.
    Dus eigenlijk weet ik het niet.maar hoop het natuurlijk wel.
    Dan zal ik maar nu ook maar voor jou gaan duimen..
    En natuurlijk ook voor de rest.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Miccie: je temp die stijgt bij menstruatie: dat klopt niet! Die hoort dan te dalen. Even in de gaten houden dus en bij koorts echt even je gyn bellen!

@Sandra: hmm, twee eisprongen lijkt mij ook niet nee... MIsschien die eerste een poging geweest van je lijf maar mislukt en daardoor een week later nog eens?
    Hopen iig dat het raak is!

@Nitaa: en voor jou natuurlijk ook! :)

@Loetjoe: hoe laat moe(s)t je bij de gyn zijn vandaag? Hoe was het?

@all: ik begon van het weekend te vloeien weer. Niet veel, minder dan bij menstruatie, (alhoewel die bij mij altijd wel zwaar zijn met veel bloedverlies), en na een dag was het weer over, maar gisteren vloeide ik ineens weer wel. Toch maar even de poli gebeld en heb nu vanmiddag een afspraak, want toen de ass had overlegd, vonden ze het toch een beetje raar dat ik dik een week niet gevloeid heb en dan ineens weer wel.
    Ben benieuwd dus.

Vorige week ook m'n Hb laten prikken, en die zit nog maar op 6,4, dus we gaan toch echt eerst m'n eerste menstruatie afwachten en zien dat mijn lijf weer op regel komt. Nu zwanger worden met dat lage HB, is echt geen goed idee, (zeker niet omdat mij HB dan ook weer verder gaat dalen, was bij Thirza's zwangerschap ook niet lollig).

Verder ben ik sinds de curettage ineens 3 kilo aangekomen! In een week/anderhalve week tijd dus! Ga ik ook maar eens aankaarten vanmiddag, want mijn buik lijkt alleen maar te groeien, in plaats van gewoon weer plat te worden...
    Nouja, vanavond weet ik meer, hopelijk.

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, pff, alles was goed. Zaten nog wat kleine rommeltjes, dus vandaar het vloeien, maar verder zag alles er goed uit, slijmvlies ook weer helemaal OK. Volgens de gyn kon ik zo weer zwanger gaan proberen te worden.
    Nouja, daar wachten we nu toch maar even mee, iig 1 ronde, maar goed, blij om te horen iig :)

13. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    @rozenmarijke gelukkig was het allemaal weer goed. Idd wel fijn om te horen dat jullie meteen weer aan de slag zouden kunnen gaan.
    Maar kan me in jouw geval voorstellen dat jullie ff rustig aan willen doen.

14. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik heb vandaag maar even de gyn gebeld, word gek van die onzekerheid en ik mag volgende week woensdag komen. Mn temperatuur is nu helemaal gezakt naar 36,4 en mn tempkaartje laat zien dat ik een eisprong gehad heb, maar ik zou nog onder de hormonen zitten en als die weg waren dan zou de normale cycles op gang komen hadden ze me gezegd vandaar dat ik vanmorgen een beetje flipte! Ik heb de gyn gebeld en gevraagd of ik nu niet kon komen dat ik teveel vragen heb en of het normaal was dat iemand eerst gek van frustratie moest worden, het jaar vol moet maken en dat er daarna pas naar je gekeken wordt. Assistent was het met me eens en nu mag ik dus volgende week komen. Ik blijf trouwens een beetje ongesteld maar heb geen stolsel (althans op moment)...

15. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Rozemarijke, fijn dat alles goed is.

Miccie: wat vervelend die onzekerheid!

Ik ben vanmiddag naar de gyn geweest en zij heeft bevestigd dat er nog restweefsel achter is gebleven. Ik heb pilletjes gekregen die de verdere mk moeten opwekken. Vind het doodeng, maar dit toch nog liever dan een curretage met alle risico's die daarbij komen. Ik begin donderdag met de kuur. Iemand hier ervaring ermee?

16. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Rozemarijke: gelukkig dat het goed is
    @Loetjoe: hoe hebben ze dat onderzocht dat er nog restweefsel zit en hoe hoog zijn je waardes die het zwangerschapshormoon weergeven? Heel veel sterkte deze week (en wellicht weekend)

17. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Miccie: ik heb twee echo's gehad vorige week en vandaag. Waardes hebben ze niet gemeten.

18. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    loetjoe hopelijk gaat het allemaal weg met die pilltjes.
    en is een curretage niet meer nodig.sterkte.

miccie wat goed dat je volgende week naar de gyn.mag. Is toch ook niet normaal als je zo lang moet wachten normaal!!!

19. Miccie

Miccie Actief lid

18 okt 2010
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi, weten jullie wat het is? Ik heb vanmorgen een grote dikke slijmprop met beetje donker bloed/stolsel (?) erin op het papier bij het afwegen en net nog een beetje. de slijm is heel helder en heel vast. Is het een eisprong of is het laatste van de miskraam. Ik weet het nu echt niet meer. Zal nog ff de feitjes van afgelopen maand opschrijven:
    31 dec miskraam
    paar dagen minimaal bloedverlies
    hormonen gingen maar langzaam uit het lichaam (maar zakte wel)
    2 weekenden terug stolsels en beetje bloed (steeds een beetje)
    afgelopen week beetje ongesteld (helder bloed)
    qua temperatuur moest ik vorige week woensdag een eisprong gehad hebben, maar ik was licht ongesteld
    vorige week had ik nog een beetje zwangerschapshormonen in mn lichaam

Ik begrijp er helemaal niets meer van. jullie misschien wel? Was was dat vanmorgen en zojuist?

Misschien moeten we trouwens een topic openen met verhalen hoe de miskraam bij ons verliep zodat andere ook een beetje info hebben als hun dat ook overkomt.

20. nitaa

nitaa Actief lid

1 dec 2010
    409
    0
    0
    Micci,ik begrijp dat je gek word van al die onzekerheid.en steeds weer van die nieuwe dingen die gebeuren.want ik snap er ook niks van.ik was gewoon meteen flink aan het vloeien.en daarna was het over.
    Bij jou gebeurd het de hele tijd in fases.
    Dat is echt vreemd.
    Bij andere mensen die ik ken,die een mk hebben gehad,kregen ze ook gewoon meteen een heftige menstruatie.of het kwam niet vanzelf,en moesten ze naar de gyn.
    En die slijmprop bij jou???????vindt het echt zooo vreemd .
    Zou jr graag willen helpen met advies ofzo.
    Maar heb er mischien toch te weing ervaring mee.
    Misschien is een nieuwe topic wel een goed idee.
    Zijn er mischien toch nog andere meiden die ook zoiets hebben meegemaakt.

Deel Deze Pagina