@Miccie, wat vervelend, die onzekerheid Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid. Dat van die slijmprop klinkt idd raar..Maar zou het geen eisprong zijn?? Hoe jij het omschrijft, zo had ik het precies deze maand, echt heel veel. Alleen dan zonder bloed erbij, maar dat kan natuurlijk nog een beetje zijn van de miskraam...Mmm vreemd..Veel succes iig en ik hoop het beste!
@Miccie: ik ga er hier maar van uit dat tot aan m'n eerste menstruatie alles hier raar gaat verlopen en anders dan anders. Ik had afgelopen dagen weer wat buik- en rugpijn en misschien een ei gehad, maar dat ging ook gepaard met slijm en bloed enzo.... Ik denk dat nu gewoon je baarmoeder bij elke beweging of verandering tijdens je cyclus, de restantjes rommel er ook weer uit gooit en dat bloedingen wat gemakkelijker optreden, omdat alles nog gevoelig is... Ik heb er laatst trouwens onder miskraam een topic/poll over geopend, hoe de miskraam verliep. Dat was voor mij vooral om te weten of de heftigheid van mijn miskraam idd zo weinig voorkomt als de artsen in het ziekenhuis zeiden, maar daar dus veel verhalen over hoe het bij anderen ging.
@Nitaa, heb je al getest??? Ben benieuwd!! Ik kon het gisteren niet laten, maar die was hartstikke omo- wit Naja, ik wacht gewoon nog een paar daagjes, dinsdag-ochtend ga ik weer testen... Ik heb wel wat klachtjes, ik heb namelijk vaak een warm hoofd. En krampjes en steekjes in baarmoeder. Dat had ik ook de vorige keer toen ik zwanger was..Dus ik hoop een goed teken Maargoed, waarschijnlijk is mijn lichaam nu ook flink ontregeld na de miskraam, dus dat moet ik ook goed in m'n achterhoofd houden. We zullen zien! @Loetjoe, hoe is het nu met jou?? Nog naar de gyn geweest om te kijken of je al 'schoon' bent vanbinnen? Hoop het! Groetjes
@Sanda: jammer! Maar ook nog niet ongesteld dus? Dus dat kan nog steeds goed nieuws betekenen Weet je wel wanneer je een ei gehad hebt dan?
Miccie: ik ben na mijn eerste mk ook nog lang daarna af en toe wat bloed/stolling verloren. Even in de gaten houden of je test positief blijft, in dat geval zit er misschien nog iets. Sanda: ik duim voor je! Ik heb de kuur Cyotec achter de rug, 1e ronde pillen veel pijn, misselijkheid, duizeligheid gehad, de rest van de kuur had ik hier geen last meer van. Ik ben niet veel bloed/stolsels verloren, dus denk dat het weinig heeft uitgehaald. Woensdag heb ik weer een echo.
Hoi Loetjoe, Ik heb geen zwangerschapstesten meet gedaan, maar vorige week welovulatietesten en die waren vorige week nagenoeg wit en nu bijna zo gekleurd als het controlestreepje (heb normaal wel een hele lange cycles) dus ik begrijp er niets meer van. Ik ben heel benieuwd waar ik nu in mn cycles zit.
Miccie: ook veel succes dan! Ik zie net dat jij wel veel bloed laat prikken, dus dan weet je ook zien hoe het zit met je hcg. De periode na een mk geeft altijd veel onzekerheid, das wel irri. Hopelijk hebben we beiden snel wat meer zekerheid
Inderdaad ik word gek van die onzekerheid, ik ben er de hele dag mee bezig en ik heb allemaal lichamelijke dingetjes die dan weer daar en dan weer ergens anders op wijzen...de waarde was laatst op 5,4 of zoiets dus het moet nu toch wel uit mn lichaam zijn, ik heb bijna 2 weken geleden getest.
@sanda, ik heb nog niet getest..knap he??die andere maanden kon ik niet wachten om te testen. Maar op een of andere manier wil ik mog een extra paar daagjes wachten. Waarom?omdat ik denk dat het toch niet raak is.heb zo'n voorgevoel.heb helemaal nog geen zw verschijnselen. Bij die andere zwangerschappen wel. Nu hoeft natuurlijk niet elke zwangerschap hetzelfde te zijn. Maar ja zou wel gek zijn dat ik nu niks voel. Mischien test ik morgen of overmorgen wel.aks ik dan nog niet ongi ben. Hopelijk voor jou snel toch nog een streepje erbij. Na een mk is het vaak nog een beetje ontregeld.duim duim duim
@Rozemarijke; ik ga ervan uit dat ik dinsdag/woensdag 2 weken geleden mn eisprong heb gehad..Dus eigenlijk ben ik ook veel te vroeg met testen...En eigenlijk heb ik ook niet veel kans om zwanger te zijn, aangezien we amper seks hebben gehad toen ik mn ei had...Dus ja, ik ben er gewoon weer wat teveel mee bezig denk ik...Stom eigenlijk, ik was vorige keer zwanger geraakt zonder dat we er echt mee bezig waren. We lieten het een beetje op z'n beloop gaan zeg maar. Toen was het direct raak en ging het ook mis, en nu ben ik er wel best veel mee bezig..We hebben er eenmaal van geproefd en weten hoe het voelt, nu willen we meer Ik probeer het testen uit te stellen tot dinsdag of woensdag..*zucht* @Nitaa, knap dat je nog niet getest hebt! Maar idd, als je weinig voelt is die drang ook misschien wat minder. Toch hoop ik op een wondertje voor je!! En voor iedereen hier natuurlijk... Maar idd, het lichaam is helemaal ontregeld natuurlijk.. dus afwachten maar..Duim voor je!! @Loetjoe; Balen dat die pillen nog niet veel lijken 'op te wekken'..Hoop voor je dat de echo woensdag laat zien dat t schoon is van binnen! Veel sterkte iig!!
hoi dames,mijn vermoeden waren deze keer goed.helaas vanmorgen ongi geworden.. En alweer op naar de volgende maand. Wij zijn in maart officieel een jaar bezig.
@Nitaa: jammer! @Sanda: ja, da´s wel wat vroeg dan ja. Alhoewel de 2voor5euro van Kruidvat wel gevoelig zijn en vroeg testen! @Loetjoeh: sterkte woensdag! Hopelijk is het wel schoon! Hier vanochtend bij de gyn geweest en alles goed. Weefsel was onderzocht en geen afwijkingen uit gekomen, dus volgende keer zou in principe gewoon weer goed moeten gaan... Als het weer zover is, mag ik direct bij positieve test bellen en dan plannen ze afspraken in bij 6, 8, 10 en 12 weken voor een echo. Als die allemaal in orde zijn en alles goed loopt, mag ik daarna weer verder bij de VK. Doen ze om een stukje rust te geven in die eerste periode, dus heel fijn! Hoe gaat dat bij jullie? Mogen jullie ook voor zovee echo´s als je weer zwanger bent? We doen er trouwens toch niets aan om te voorkomen dat we deze ronde al zwanger worden en de laatste dagen is mijn temp hoger en heb ook weer wat meer last van m´n bekken, dus ben benieuwd of dat een eisprong is, (of toch meer wat verhoging door virusje ofzo, Thirza heeft er ook last van). Als m´n temp zo hoog blijft, moeten we over 2 weken toch maar eens testen
Hey rozenmarijke wat fijn dat alles goed was bij de gyn. En hebben jullie je toch bedacht,en toch gewoon met klussen verder gaan??dan zou ik zeggen :join the club again.Ook al ben je niet echtweg geweest. Wie weet lukt het mischien ook nog snel.succes met klussen. Ben trouwens hier begonnen met teunisbloemolie. Heeft iemand hier ervaring mee. Dacht ga het maar eens proberen.wie weet....
Hoi allemaal! Ik ben ook gewoon ongesteld geworden!! Gisteravond flinke rug- en buikkrampen, en ja hoor, ongi! Best jammer, maar vind het wel fijn dat alles nog werkt naar behoren Vol goede moed op naar de volgende ronde!!! @Rozemarijke; veel plezier met klussen! Ik hoop op een mooi resultaat De verloskundige zei tegen mij dat ik bij een nieuwe zwangerschap ook meer echo's zou krijgen mits ik daar behoefte aan heb. Is inderdaad een stukje geruststelling..waar ik zeker gebruik van zal gaan maken! @Nitaa, ja ik heb ook ooit teunisbloemolie gebruikt, om mijn cyclus te verkorten. Hielp volgensmij wel een beetje..Al moet je wel opzoeken of dit evt. schadelijk is mocht je zwanger zijn en je het nog doorslikt. Ik meen dat ik destijds op diverse forums las dat het kwaad kon voor je ongeboren kindje (weet t niet meer zeker ??) Ik werd er tevens misselijk van, dus was d'r maar weer mee gestopt..Volgensmij zijn visoliecapsules een goed alternatief. Ga je het ook gebruik om je cyclus in te korten? Of om sneller zwanger te raken? Groetjes, Sanda
Jammer, maar idd wel de bevestiging dat alles nog werkt @Nitaa: hier visoliecapsules gebruikt om mijn onregelmatige cyclus en korte luteale fase, toen ik nog bV gaf, regelmatig te krijgen en dat werkte als een tierelier.
O, en idd, toen puntje bij paaltje kwam, kon ik toch niet voorzorgsmaatregelen gaan nemen... we willen zo graag eentje erbij en dan ga je dat tegenhouden? Dus uiteindelijk volledig vanuit het gevoel toch de keuze gemaakt om het gewoon te laten gebeuren als het gebeurt. Dus ja, ik hoop volgend weekend ofzo er eens een testje tegen aan te kunnen gooien. Ben nu aan het tempen en lijk iig dus een ei gehad te hebben: al 3 dagen 3/4tiende graad hoger dan daarvoor, dus dat lijkt erop, en heel netjes, 3 wk na de miskraam/2,5 week na de curettage.
CFHa sanda, jammer dat je ongi bent geworden.maar ja je weet nu idd dat het nog allemaal goed werkt.op na de volgende ronde. Mijn cyclus is zo ongeveer rond de 30 32 dagen.is op zich niet verkeerd. Maar hoop dat het mischien toch helpt om sneller zwanger te worden. Je hoort zoveel over teunisbloemolie. Las wel dat meestal als vrouwen zwanger worden ,meteen stoppen met het innemen. Maar dat het geen kwaad kan. Ik zal nog maar eens google.hihi Rozenmarijke visolie kan dus ook "helpen"met zwanger worden??? En hopelijk na zoveel elende voor jullie deze maand een posi test!
rozemarijke@ spannend! en 3 dagen verhoogd ziet er goed uit. En wat snel!!!! Ik ben nu op dag 40 na de MK en ik denk/hoop dat ik vrijdag mn eisprong gehad heb. Ik had 2 dagen getest en de tesen zijn bijna even donker als de controle streep geweest maar omdat de testen op waren heb ik niet meer getest. Maar gezien mn temperatuur moet ik 2 weken terug mn eisprong gehad hebben (hoop dus niet deze dagen ongesteld te worden), heb vorige week, begin van de week ook nog een minimale bloeding gehad, geen ongesteldheid. Kan niet wachten om te weten of het gelukt is deze maand. Kunnen de ovulatietesten bijna positief uitwijzen en 2 dagen later bijna blanco, heb ik dan een eisprong gehad? Iemand een idee? Morgen heb ik een afspraak bij de gyn, wil weten of de hormonen nu echt uit mn lijf zijn, waar ik nu zit in mn cycles en of we er wat aan gaan doen dat ik zo'n lange cyclessen heb, ben benieuwd, ook beetje eng. Leuk om mee te lezen en af en toe wat mee te kletsen dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten, eerst de miskraam en nu weer spannend voor de volgende ronde. Meiden succes allemaal!!!! Ik hoop dat we snel allemaal zwanger worden en dat het nu wel goed gaat!