Hallo allemaal, Ik heb vorige maand op 13 februari een miskraam gehad, ik was toen 6,5 week zwanger. Als mijn cyclus na die miskraam weer normaal zou lopen zou ik afgelopen dinsdag ongesteld moeten zijn geworden. Dit is niet gebeurd.... Ook geen tekenen gehad behalve heeeeeel af en toe lichte krampjes. Gister ochtend een test gedaan (k2voor5) en daar verscheen een tuurstreepje... Heeft iemand ervaring met de cyclus na een miskraam? En een tuurstreepje 5 dagen na nod?? Ik hoor graag van jullie!!
Cyclus na een miskraam kan goed van slag zijn, duurt 4 tot 8 weken voor je eerste ongesteldheid zich weer aandient, als het er met 8 weken nog niet is even de dokter bellen. Tuurstreepje weet ik niet, heb je na je miskraam alweer negatief getest? Zo niet, kan het oud HCG zijn, zoja, test over een dag of 2 nog een keer, dan zou die duidelijker moeten zijn als het een nieuwe is.. Sowieso hoop ik dat je gauw weer een positieve test in handen hebt!
Er kan een nieuwe zwangerschap zijn of het is nog heg van je miskraam. Ik had op 20 januari pas mijn nog uit mijn lichaam en had mijn miskraam 30 december maar wist al vanaf 3 december dat het niet goed was! Oh en nog sterkte met je miskraam en succes met zwanger worden
Hoi allemaal, ik heb na de miskraam een omowitte test gehad. Vanmorgen heb ik weer een test gedaan... Dit was geen ochtendplas maar de derde van de dag...