miskraam en 2e vruchtzakje 2 weken minder ver

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nino12, 30 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.813
    2.978
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik ben even benieuwd of er mensen zijn die mijn verhaal herkennen.
    Afgelopen dinsdag hadden wij de 8 weken echo. Vol goede moet gingen wij daar heen, ik was flink misselijk en duizelig dus met de zwangerschap zou het wel goed zitten dachten we. Nu kregen we het slechte nieuws dat het hartje niet klopte en het gestopt was met groeien bij 7 weken. Afgelopen vrijdag gingen we naar de gynaecoloog om te bespreken hoe de miskraam op gang te brengen. Bij de gyn wilde ze ook nog even kijken of het inderdaad niet goed zou zijn. Ik bleef ondertussen extreem misselijk maar dacht dit zal wel nog komen omdat er hormonen in m’n lichaam zitten. Tot onze verbazing zit er nog een vruchtzak en zou ik dus zwanger zijn van een tweeling. Deze was niet gezien bij de verloskundige en ziet er wel uit als een gezonde zwangerschap maar pas van 5 weken oud. Het vruchtje wat niet goed is was 7 weken oud. Nu krijgen we volgende week weer een echo om te zien of het “gezonde” vruchtje groeit en er evt een hartje gaat kloppen. Wel blijft alles nog super onzeker want het kan nog alle kanten op! Is er iemand die dit herkent?
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.944
    5.655
    113
    Vrouw
    Wat een rollercoaster. Ik denk dat de 1e vraag is, kan je pas 5 weken zwanger zijn? Zo niet (denk het niet, want je zou 8 weken moeten zijn) dan ben ik bang dat het er niet goed uit ziet. 3 weken verschil is wel echt heel veel. Waarschijnlijk is dat vruchtje al eerder gestopt.
    Hier helaas bij mijn 1e zwangerschap ook gehad. Al groeide er bij mij eentje eerst goed door. Maar de ander bleef ook achter en zat op een gegeven moment 2 weken verschil in. Zwangerschap is niet goed afgelopen.

    Ik wens je iig veel sterkte met alles!
     
    Nino12 vindt dit leuk.
  3. Nino12

    Nino12 Fanatiek lid

    21 sep 2021
    2.813
    2.978
    113
    Vrouw
    ja ik durf er ook niks positiefs over te denken. Al zegt de gyn dat het alle kanten nog op kan. Omdat deze er nog wel heel mooi en vitaal uit zag. Dank je wel
     

Deel Deze Pagina