Miskraam en blaasontsteking

Discussie in 'Miskraam' gestart door LV30, 9 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LV30

    LV30 Nieuw lid

    9 mrt 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

    Ik mijn partner en ik hebben al een aantal miskramen achter de rug. Waarin de laatste vorige week. Uiteraard hebben we controle maar het begint me op te vallen dat ik iedere keer de week van innesteling een fixe blaasontsteking heb wat zich gelijk uit roodbloed waardoor ik antibiotica krijg. +/- 4 ( ongeveer) dagen later weet ik dat ik zwanger ben de voorgaande keren. Ik vroeg me af of innesteling in combinatie met blaasontsteking ook invloed kan hebben en of mensen zich hier zelf in herkennen. Vervolgens zet de zwangerschap maar 6 tot 8 weken door. Ik merk dat ik heel onzeker word van mezelf en ook op onderzoek uit ga, wat gaat er nu mis. Of had ik die antibiotica wel moeten nemen. Terwijl ik weet dat je een blaasontsteking wel serieus moet nemen vooral als er bloed in zit.

    Bedankt
     
  2. Liliane92

    Liliane92 Fanatiek lid

    7 sep 2020
    1.917
    3.003
    113
    Vrouw
    Wat een heftig verhaal zeg. :(

    Krijg je wel aangepaste antibiotica? Als je mogelijk zwanger bent zou ik daar op voorhand naar vragen bij je huisarts. Heb ik ook wel eens gehad.

    Je zou de vraag bij een verloskundige of je huisarts kunnen stellen. Ik weet wel dat koorts niet goed is voor de innesteling maar dan zou je de miskraam misschien eerder verwachten? Maar ik ben geen expert.

    Geen antwoord op je vraag maar ik ben
    Zelf ook bekend met veel blaasontstekingen achter elkaar en als ik het voelde aankomen ging ik direct aan de pure cranberrysap van Terschellinger of raaphorst en heel veel water drinken, dat heeft me wel echt ervanaf geholpen. Nu al een aantal jaar blaasontstekingvrij.

    Heel veel sterkte!
     
  3. WardaRose

    WardaRose Actief lid

    14 jan 2024
    402
    221
    43
    Vrouw
    Ik heb wel gelezen dat blaasontsteking een miskraam kan veroorzaken, plas je wel na de seks? En was je jezelf erna? Vooral plassen is wel belangrijk en verder preventief mss cranberry slikken en drinken zodat je een blaasontsteking voorkomt. Veel sterkte!!
     
  4. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.637
    2.520
    113
    Ben je al getest op de GBS bacterie?
     

Deel Deze Pagina