Wie kent die ook? Beetje bruin bij het afvegen.

Discussie in 'Miskraam' gestart door mikebak, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikebak

mikebak Lid

31 mrt 2008
    11
    0
    0
    wellicht kent iemand dit probleem,het is als volgt:dit is mijn vierde zwangerschap en drie zijn er mis gegaan tussen de 4 en de 6 weken en begonnen allemaal het zelfde ook wat bloedverlies en een paar dagen later was het goed mis,maar nu de vierde ben nu 6,5 week zwanger en anderhalve week geleden had ik wat bruin/bloed bij het afvegen eenmalig, toen een week niks meer tot drie dagen geleden kwam het weer het is een klein beetje en maar 1 keer op een dag en dan blijft het weer weg,ik heb nog wel zwangersymtonen;pijnlijke borsten ontstopping last van me darmen,veel plassen en ik voel me ondanks die dingen best goed en heb geen last van pijn in me buik zoals bij de vorige 3 miskramen,het duurt nu 12 dagen had het niet al mis moeten gaan als het weer een miskraam is,wie kent dit wordt gek van de onzekerheid

2. christalletje

27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Hoi

Ik heb het ook (heb er ook een topic over gepost) ik heb het afgelopen maandag en dinsdag gehad en daarna niet meer. Ik schrok me dood en heb dadelijk om kwart over 12 een echo.
    Dit is mn 2e zwangerschap. Heb al een gezonde zoon van 2. Toen heb ik dit niet gehad. Verder ook geen miskraamervaring gelukkig

Bij mij was het trouwens bruin slijm. behoorlijk wat de eerste keer in mn ondergoed en de tweede keer de dag later bij het afvegen. de derde dag had ik geel slijmverlies en nu weer wittig van kleur.

Ik zou gewoon een echo vragen bij de verloskundige zeker met een miskraam verleden....al is het alleen maar voor de geruststelling!

3. christalletje

27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Vandaag echo gehad ze zagen een vruchtzakje van 0.5 cm en een piepklein vruchtje maar die was zo te klein dat hij niet te meten is. Kwam iig niet overeen met mijn zwangerschapsduur
    Over 2 weken terugkomen volgens de echoscopist kon het nog alle kanten op maar ik heb er een bar slecht gevoel over. Ik slaap al vanaf ik zwanger ben ontzettend slecht 4 uur per nacht dus voel me echt gebroken ben ziek thuis ook wat voel ik me beroerd kan alleen maar huilen het zit vast niet goed. ik had zo gehoopt een hartje te zien vandaag.
    Helaas K#T!

4. mikebak

mikebak Lid

31 mrt 2008
    11
    0
    0
    dat is echt rot om te horen,probeer toch hoop te houden,ik weet precies hoe je voelt heb het ook al 3 x meegemaakt,ben vandaag naar de ehbo geweest om me te laten checken maar ze helpen je niet ze zeggen dat ik rustig moet afwachten dat het slijm niks zegt ik had ook gehoopt vandaag een hartje te zien maar helaas moet ik gewoon wachten want ze vinden het geen spoed,nou ik hoop dat het voor ons allebei toch nog goed komt,dus we houden ons taai,veel sterkte toegewenst

5. Trees

Trees Niet meer actief

belachelijk dat de spoed geen echo wilde maken :x Maar bel je verloskundige en vraag een echo aan! Na mijn tweede miskraam had ik ook recht op een echo rond de 7 weken, dus jij ook lijkt mij?

6. Trees

Trees Niet meer actief

ik zie dat je al drie miskramen hebt gehad. Loop je niet bij een gyn? Bij mij waren ze toen helemaal makkelijk in echo's doen. Nog makkelijker dan bij een verloskundige. Ze geven zelf aan dat bij herhaalde miskramen de eerst echo tussen de 6,5 - 7 weken kan worden uitgevoerd. Bellen hoor! Die ongerustheid is echt vreselijk, weet ik uit ervaring. Succes!

7. christalletje

27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Hoi Dames,

Helaas ik heb een miskraam gehad zonet. Heel verdrietig maar hopelijk kan ik nu wat beter slapen. een paar weken 3 a 4 uur per nacht breekt je echt op. Misschien heeft mijn lichaam onbewust aangegeven dat het niet goed zat. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er geen last van gehad. toen sliep ik alleen maar

Ik hoop mikebak dat het jou goed vergaat! Ik zal voor je duimen. Je moet gewoon een echo "eisen" zeker als je MK gehad hebt. Het is niet eerlijk dat ze je dit weigeren!

8. Trees

Trees Niet meer actief

oh nee christalletje sterkte :(

9. mikebak

mikebak Lid

31 mrt 2008
    11
    0
    0
    iedereen bedankt voor de reactie ik ga maandag gelijk bellen,we lopen inderdaad bij de gyn alleen zitten we midden in een verhuizing en de gyn zit in den haag en wij zijn aan het verhuizen naar de andere kant van nederland en hier doen ze een beetje moeilijk dat het geen spoed is en zonder vervoer kom je moeilijk weer in den haag,maar we gaan er wel achteraan,cristaletje heel erg om te horen maar je zal je snel beter voelen ik ken het en wij gaan ook gewoon door tot het wel lukt ieder geval heel veel sterkte voor de komende dagen,en bedankt voor je steun voor ons ondanks dat je zelf dit meemaakt,we houden je op de hoogte,groetjes en veel sterkte van sandra

10. Trees

Trees Niet meer actief

sandra wat je eventueel ook kan doen is je verhaal een tikkie aandikken bij de spoed. Zeggen dat je veel pijn hebt. Je moet je daar natuurlijk wel goed bij voelen (ik zou dat namelijk wel voor me eigen gemoedstoestand doen :rolleyes:). Wedden dat ze dan wel een echo maken!

11. mikebak

mikebak Lid

31 mrt 2008
    11
    0
    0
    je heb helemaal gelijk ik ga morgen gewoon naar de spoed en ze helpen maar,laat het wel weten wat de uitslag was,bedankt allemaal

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoi mikebak,

Ik was benieuwd hoe het met je is?
    Ben je naar de seh geweest en heb je een echo gehad?

Ik hoop dat alles goed is met de kleine!

de 4de keer moet gewoon scheepsrecht zijn!

Enne mochten ze nu toch geen echo maken, morgen gelijk je vk bellen, ik heb 2 keer een mk gehad, maar mocht bij de 2de keer al gelijk met 7 weken een echo, en mocht ik weer zwanger worden, ook weer zo vroeg, dus ik neem aan dat dit bij jou ook zo zal zijn!

Sterkte!

Liefs Ster

13. Trees

Trees Niet meer actief

ben ook benieuwd hoe het is en of je al een echo hebt gehad! Duim duim duim [-o<

14. Trees

Trees Niet meer actief

ik heb je net een pb terug gestuurd. Dikke knuffel :cry:

15. mikebak

mikebak Lid

31 mrt 2008
    11
    0
    0
    :cry: :cry: :cry: ja het is weer raak ben vandaag naar gyn geweest en het is weer mis en verlies nu ook meer bloed maar we gaan gewoon weer verder met oefenen hahaha en dan maar weer hopen dat het weer snel raak is x sandra en mike ;) :cry: :cry: :cry:

16. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

ik heb gistere ook ineens wat bruine afscheiding gehad verder geen krampen niets. verder de rest van de dag nergens geen last van. vanochten na het opstaan ook weer een beetje. maar verder ook niets. ik heb de 24ste me eerste ziekenhuis afspraak omdat ook ik helaas al 4 vlindertjes heb. maar ik ben zelf ook heeeel bang dat het misgaat maar ja we wachten af. ik ga nu lekker werken heb ik ook wat afleiding.

17. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

waar ik vanochtend bang voor was is vanavond bevestigt er groeit geen kleintje meer in mij :cry:

Deel Deze Pagina