Afbreken zwangerschap na 20 weken echo

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door alien, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

Hallo,
    Afgelopen disdag hebben wij slecht nieuws gehad na de 20 weken echo. Ons kleine meisje heeft ernstige aandoeningen waardoor wij hebben besloten om de zwangerschap af te breken. Dit gaat a.s. vrijdag gebeuren en ik zie hier heel erg tegen op. Ik zou hier dan ook graag met andere mama's willen praten die het zelfde hebben moeten doorstaan als wij.
    Liefs Alien

2. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Alien,

Wat een vreselijk nieuws! Ik wens jullie heel veel sterkte.

Voor lotgenoten kun je je oproepje denk ik het beste plaatsen in de rubriek Miskraam en dan onder het kopje "Vlinders van 17 t/m 24 weken" of misschien nog beter onder "Onderzoeken en Echo's".

Nogmaals veel sterkte in deze moeilijke periode, liefs,

Neeke

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    alien wat erg dat je de zwangerschap af moet breken het is vreselijk.

Een kindje dat rond de 20 weken geboren is compleet alles zit er aan en op en is jullie eigen vlees en bloed.
    Voor as vrijdag heel veel sterkte en kracht om de bevalling in te zetten en om het grote verlies te verwerken. Samen met je partner

We zijn er voor je mocht je willen praten liefs miriam mama van Danique*

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Alien,

Wat ongelooflijk verdrietig en wat zwaar om de zwangerschap te moeten afbreken.
    Ik heb het gelukkig zelf niet meegemaakt, maar wil je wel heel erg veel sterkte toewensen!
    Ik hoop voor je dat je lotgenoten ontmoet, die precies kunnen begrijpen waar je doorheen gaat!

Miriam's lieve meisje is ongeveer rond dezelfe leeftijd geboren, dus ze begrijpt als geen ander je immense verdriet.

Ik wens je heel veel kracht toe vrijdag, want het lijkt me heel moeilijk om te moeten bevallen, terwijl je weet dat je je meisje niet kunt houden.

Liefs,
    Marla

5. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Wat vreselijk voor jullie.
    Ik wens jullie veel strekte toe voor vrijdag.

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

Hey meis

wat een vreselijk nieuws, had het al bij de juni-mama's 2009 gelezen, maar na je laatste berichtje daar niks meer vernomen van je, logisch hoor meis.
    lees hier nu dat de zwangerschap vrijdag wordt afgebroken. vreselijk.

heel veel sterkte vrijdag!

veel liefs Mac
    Juni mama 2009

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Lieve Alien,
    Wat verschrikkelijk dit te lezen van je. Ik hoop dat je iemand kan vinden hier om daarover te praten, want ik kan voorstellen dat dit zo een ontzettend pijnvol gebeurtenis is voor jullie.. :(
    Ik wens je alle sterkte toe meid voor vrijdag en daarna.. *dikke knuffel*
    ik weet dat het waarschijnlijk niet helpt, maar wil je je verhaal kwijt enz mag je altijd een pb sturen!
    liefs
    Pixie

8. alien

alien Niet meer actief

Bedankt iedereen voor de lieve berichtjes.

9. Aichaaaa

Aichaaaa Niet meer actief

Heel veel sterkte,

:cry: In gedachte zullen we vrijdag bij jou en je kleintje zijn (denk dat ik voor al de junimama's spreek) en daarna ook heel veel sterkte voor jou en je man!

Liefs Aicha

10. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoi lieve Alien,

Wil je een hele dikke knuffel geven en alle sterkte voor de komende tijd. Er zijn een heleboel meiden die aan je denken!

Liefs Meris

11. dolgelukkig

dolgelukkig Actief lid

4 sep 2008
    224
    0
    0
    Tjeemig wat heftig. Maar wat een sterke beslissing. Tuurlijk moeilijk/zwaar en alles, maar goh wat sterk om zo'n beslissing te nemen.

Toch wens ik jullie nog veel meer sterkte toe de komende tijd.

12. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    lieve alien echt heel erg heftig dit zeg!
    het ene momend zit je nietsvermoedent gezellig mee te kletsen bij de juni mama's en het andere momend krijg je dit e horen. wat ontzettend kl*te voor jullie! ik wil jullie heel veel sterkte wensen, vooral vrijdag!
    hele dikke knuffel voor jullie!
    veel liefs mandy

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Lieve schat,

Hoe voel je je?

En wat voor bijzonder mooi kindje heb je gekregen een jongen meisje en hoe hebben jullie het genoemd?
    Als je er liever niet over praat prima hoor

maar weet dat we er hier voor je zijn

liefs miriam

14. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Meid, wat een heftig bericht, vreselijk. Wat zullen jullie geschrokken zijn en nog steeds... Worse nightmare!

Het enige wat ik nog wou zeggen is dat je heel goed na moet denken (voor zover dat lukt) wat jezelf allemaal wilt bij en voor het afscheid nemen. Er is tegenwoordig echt veel mogelijk met vasthouden, foto's maken, misschien een voet of handafdrukje... Dingen waar je misschien liever niet aan wilt denken, maar die voor later wel heel dierbaar kunnen zijn.
    Het zal heel onwerkelijk zijn, maar misschien ook wel natuurlijk omdat het toch je eigen vlees en bloed is.

Heel, heel veel sterkte voor jullie!

15. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    sterkte meid, ook voor je vriend/man
    liefs joanita(juni 2009 mama)

16. MamaVanBrittje

MamaVanBrittje Niet meer actief

Lieve Alien,

bij deze wil ik jou en je man/vriend ontzettend veel sterkte toewensen met dit ondraaglijke verlies. Ik wou dat ik raad voor je had, maar dit gaat mijn pet te boven.

Aan de ene kant wil ik jullie feliciteren met jullie prachtige dochtertje.
    En aan de andere kant moet ik jullie ook condoleren met jullie verlies.

Hoe dubbel.

Nogmaals, sterkte.

Lieve groetjes van nog een juni 2009 mama.

17. alien

alien Niet meer actief

dag allemaal,
    Het gaat wel even wat beter met ons. De beslissing is moeilijk geweest maar nu staan wij er saampjes volledig achter. Vrijdag zal dit wel weer heel erg moeilijk worden als ze geboren word. We noemen haar Jasmijn en zullen zeker foto's van haar gaan maken. Of ik haar vast durf te houden weet ik nog niet maar dat bekijk ik op dat moment wel. Jasmijn zal geboren worden met een open ruggetje en hoewel het wel laag zit is het wel een ernstige vorm en helaas ook groot. Daarbij heeft ze ook een waterhoofd waardoor haar hersentjes heel erg achterblijven in de groei. Verder heeft ze ook een afwijking aan haar voetjes en haar schedel.
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes en ik laat snel weer wat van me horen hoe het is gegaan.
    Liefs Maral

18. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi meis, wat een nachtmerrie he :(
    ik zat in augustus 2007 in het zelfde schuitje. als je wil mailen, of als je vragen hebt: loopyfruitboop@hotmail.com ik heb destijds ook veel steun gehad aan lotgenoten.

19. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Meid, heel veel sterkte voor vrijdag. Goed dat je het op het moment laat aankomen. Pas dan weet je het hoe het voelt en wat je wel en niet wilt.

Goed om jezelf blijven denken en doen wat jullie zelf willen...

Denk aan je.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Alien, ook ik wil je heel veel sterkte wensen voor vrijdag, en natuurlijk ook voor de tijd die daarna zal komen.

Deel Deze Pagina