Idd onze sterretjes blijven voor altijd in ons hart! Ik hoop echt dat we allemaal gezond zwanger mogen en blijven zijn! Ik zie dat jij al 4 mk's heb gehad, jeetje echt veel zeg! Heb je onderzoeken gekregen of niet? Ik mag van me vk een bloedonderzoek laten doen! Heb jij die ook gehad of niet? Vraag me af hoe dat gaat!
Ik heb geen curretage gehad, op 6 september had ik een 'natuurlijke' miskraam. Heb toen behoorlijk veel bloed en stolsel verloren (was bijna 12 weken zwanger). Heb inmiddels even met de VK overlegd en kreeg het advies om vrouwenmantelthee te drinken. Als ik het woensdag nog niet vertrouw mag ik langskomen of voor een echo bij een gyn.
Hallo allemaal, 't weekend off-line geweest, dus vandaar niet meer gepost. Ik heb het van de week ook aan een paar vriendinnen verteld, dat was goed. Erover praten is belangrijk idd. Maar 't komt soms nog heel dichtbij, vooral als ik andere meiden op deze site wél zwanger 'blijven'. Ik bedoel, je gunt het anderen zo, maar je wilde je eigen kindje zo graag houden. Dat over mijn onderschrift. Een vriendin heeft even uitgelegd hóe je moet tellen. Ik tel dus idd anders. Ik pas m'n onderschrift even aan. Ik zie dat sommigen het hier er zó moeilijk mee hebben. Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen, en een nieuw wondertje. En ik geloof, dat we allemaal onze sterretjes zullen ontmoeten, later. Dat is voor mij een troost.
Ik heb over 2 weken een afspraak bij mijn gynaecoloog om een en ander te bespreken. Al moet ik hier wel eerlijk bij zeggen, dat ik niet uitgebreid de medische molen in wil. Maar ik vind het wel heel prettig om met haar een paar dingen te kunnen bespreken.
Dat is idd prettig, dan krijg je misschien antwoorden op je vragen! kan me voorstellen dat je dat niet zou willen! Ik zou ook niet de mmm in willen! De vk had tegen mij gezegd, dat ik misschien teveel stolsel in me bloed heb zitten en dat het daarom misschien tot 2 keer toe mis gaat! Aan de ene kant zit ik te twijfelen of ik het zou doen, maar aan de andere kant is het ook fijn om te weten waar je aan toe bent! Het is idd wel fijn een gesprek met de gyn! Vind het echt heel erg voor je, dat je het al 4 keer heb mee moeten maken! Het is gewoon teveel!
Tja, leuk is anders, maar helaas is er weinig aan te veranderen. Geloof me, ik heb er zeker verdriet van, maar ik moet en wil ook gewoon door. Gelukkig is m'n eerste zwangerschap wel goed verlopen en hebben we een geweldige dochter van 1 1/2 jaar. We zouden heel graag nog zo'n wondertje erbij hebben en hopen bij de volgende zwangerschap meer geluk te hebben. Enerzijds troost ik me met de gedachten, dat het iedere keer nog in een zeer vroeg stadium is misgegaan, maar anderzijds heb je ook weinig aan deze wetenschap. Het zou toch ook wel weer eens prettig zijn om nu eens een normale zwangerschap tegemoet te gaan. Gewoon zo eentje van 9 maanden zeg maar en met als eindresultaat nog zo'n geweldig mooi en gezond wondertje.
Pffff, vandaag alweer 14 weken geleden dat ik mijn curretage heb gehad! Wat gaat de tijd snel... Ik zou eigenlijk morgen al 30 weken zijn!
Oh Inez I, wat dapper. Sterkte! De mmm schijnt echt geen pretje te zijn, maar voor bepaalde antwoorden en zekerheiden is 't het misschien wel waard. Zeker als ze je kunnen helpen zodat je wél een kindje kunt krijgen.
@Zico : op het gevaar af je hoop op een ei de grond in te boren : de testlijn op je ovutest is veel lichter dan je controlelijn. Bij een ovutest moet de testlijn echt een vette streep zijn, net zoals de controlestreep of nog donkerder. Heb 't op het NOD forum ook getypt....... ik zie je de hele tijd van links naar rechts jumpen uit onzekerheid en frustratie en dat lijkt me zo rot voor je. Ik begrijp je volkomen hoor, ik loop precies gelijk met je op. Ben ook gefrustreerd, ook heel verdrietig, noem maar op. Het is gewoon een heel moeilijke periode.
lola: sterkte meid de tijd lijkt nu ineens heel snel te gaan he nu je niks meer hebt om naar uit te kijken tenminste zo ervaar ik het wel.... ik weet nu ook steeds hoever ik zou zijn zonder na te denken ik denk dat het blijft tot de uitgerekende datum
Dank je, idd dan lijkt de tijd echt veel sneller te gaan.. De uitgerkende datum komt nu ook wel snel bah! Wanneer zou jij ook alweer uitgerkend zijn caruli? Ik weet ook echt precies hoelang ik zou zijn, zonder er maar over na te denken...
hoi meid ik zou 1 dec uitgerekend zijn van Tygo* zal een moeilijke maand worden denk ik we hadden dan toch eigenlijk met zijn 4en moeten zijn met sinterklaas kerst enzo enzo we hebben vrijdag de as van tygo* op mogen halen en dat voelt wel fijn dan is ie toch weer een beetje bij ons
Oh een paar dagen na de mijne.. Jeetje, dat lijkt me wel moeilijk om zijn as op te halen, maar idd dan is hij wel weer een beetje bij jullie!
He Caruli, hoe is het met je? Hoe voel je je? Ik had na de curettage vrij weinig last van mijn buik, maar vandaag houdt het maar aan en aan, word er gek van. heb de hele dag het gevoel alsof mijn baarmoeder steeds samentrekt. Net boven mijn schaamstreek, onder in mijn buik, de hele dag al die zeurderige pijn. Heb het weekend gewoon gewerkt, maar had het beter niet kunnen doen denk ik. Het gekke is dat het bloedverlies gestopt is, alleen nog een beetje lichtbruine afscheiding, daarom vind ik die pijn in mijn buik ook wel een beetje raar, maar zal er wel bij horen denk ik...
mariaatje: balen meid dat je nog zo'n last hebt ik heb na de bevalling ook een curretage gehad en heb nog wekenlang last gehad van bloedverlies (oud) en buikpijn en nu nog af en toe zomaar ineens kan nog een tijdje aan houden zegt mijn gyn hopelijk is het bij jou sneller over meid doe het rustig aan he met mij gaat het redelijk het besef begint nu pas te komen ik vind het heel moeilijk om te aanvaarden wat er allemaal gebeurd is de afgelopen tijd maar probeer zo goed als het gaat ermee om te gaan (gelukkig) heb ik onze dochter nog die voor de nodige afleiding zorgt
Hi lieve meiden wat een last moeten wij toch met ons mee dragen he! Maar we zijn bikkels hoor en kunnen het...elkaar steunen werrkt ook zo goed! Alles komt goed...lijkt zo'n dooddoener, maar ik ga er vanuit Sinds het weekend voel ik me veel beter weer een hoop energie. Positieve energie. Ben er heel blij om, durfv ook weer in de toekomst te denken. Gisteren was wel even moeilijk. Op het werk ging iemand met verlof, dus dacht ik, oh ja, ik zou nu ook bijna met verlof mogen gaan binnen 2 weken! Tja dat doet het wel weer verrekte pijn hoor..... slik. Het is voor ons ook weggelegd dat geluk Succes meiden met alles knuffel
Ik ben dan wel niet gecureteerd maar heb wel nog 3 weken lang buikpijn gehad! Dat is nu eindelijk over. Als ik jou was zou ik het nu echt rustig aan doen en neem gerust een paracetamol.
Vrouwenmantelthee schijnt goed te zijn voor je baarmoeder. Ik heb het gisteren gehaald op advies van de verloskundige.
Oh die vrouwenmantel thee is dus goed voor je baarmoeder. Zal ik ook eens halen dan. heb ook nog steeds wel last van mn baarmoeder en buik, na mijn MK van 27-08 Bedanbkt voor de tip!