Inez mooie echo hoor en aan de foto te zien genomen in een stad waar wij wel eens gaan winkelen Mimi wat vervelend dat je zwager zo neerbuigend doet, misschien moet je maar eens flink van je af bijten (als je dat nog niet gedaan hebt). Gelukkig heeft je vriend/man het zelf ook in de gaten en staat hij achter je. Hartewens je intake gesprek komt ook al lekker dichtbij. Tatty hoe was je eerste werkdag? Groetjes Anita
Ik zal naar je zwaaien wanneer je weer een keertje komt winkelen Pluk! Al wonen we zelf net niet in Apeldoorn, maar in het buitengebied van Beekbergen. Wat overigens wel hoort bij de gemeente Apeldoorn.
Oke maar dan goed de ogen open houden hoor als je mij ziet lopen met Kylian in de stokke en een 2 meter lange vent ernaast die grijs is dan zijn wij het Groetjes Anita
Inez, wat een mooi wondertje! En wat groot ook al. Ik hoop toch zo dat dat me ook gegunt is. Maar ik heb nog steeds goede moed hoor! Helaas niet een gerust gemoed. Maar na zulke mooie echo's dan zou dat bij mij ook wel komen Zo Anita, heb jij zo'n mooie stokke? Mooie dingen zijn dat zeg!
Ha meiden, Me eerste werkdag was helemaal super ! Echt zo leuk om daar te werken, leuke collega's en hele leuke bewoners! Moet wel wennen dat ze je hier zuster noemen haha, dat deden ze in de thuiszorg niet! Het is me echt reuze meegevallen, het is toch altijd maar af te wachten waar je terecht komt! Ik was gek genoeg ook helemaal niet zenuwachtig! Ik was er om half 8 en ik dacht dat ik gelijk moest gaan beginnen, maar we gingen eerst nog op ons gemakkie koffie drinken met elkaar haha! Voor de liefhebbers, de foto's staan in me album, me crocs paste er niet op, dus heb ik ze apart op de foto gezet haha! @ Inez, Wat een hele mooie echo meis, echt al een groot kindje zeg ! Helemaal geweldig! @ Mariaatje, ik ben blij dat je je goed voelt! Ik ga er ook helemaal vanuit dat het nu goed zit! Probeer er van te genieten meis! @ Natas, heb je het nog nagevraagd bij de aphotheek? Ben erg benieuwd en hoop dat het voor chris helpt! @ Hartewens, Gelukkig ben blij dat het goed met je gaat! Spannend deze 1,5 week voor je! Gelukkig heb je het erg druk en denk je er weinig aan! Op de rest reageer ik vanavond, ik kom net thuis en heb erge honger nu hihi, ga dus lekker me eten klaar maken!
Tatty, Verzorging nodig hebben is niet leuk. Maar als zo'n vrolijk tiepje als jij dan in mijn kamer zou komen, dan zou ik het toch een stuk minder erg vinden!
Hee tatty, wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad op je eerste werkdag! Heb natuurlijk ook je foto bekeken en moet zeggen dat de bedrijfskleding idd erg leuk is, niet zo saai! Enne, die crocs...eeeh, niet mijn ding, maar kan me voorstellen voor je werk oh zo fijn! Trouwens, had zomaar het idee dat je blond was haha, stom he?!
Tatty, fijn dat je eerste werkdag zo leuk was, en de kleding ziet er vrolijk en comfi uit. anna, ja wij hebben zo'n mooie te gek gafe stokke (heb een foto'tje voor je in mijn album gezet ) Kylian vind het geweldig om erin te zitten, hij is dan ook veel allerte als wanneer hij in de gewone buggy zit (die hebben we ook eigenlijk alleen aangeschaft omdat we die mochten meenemen in het vliegtuig, de stokke zou dan als vracht mee moeten). Inez ja mijn mannetje is ook al behoorlijk grijs, zal zo ook even een foto van hem in mijn album zetten kun je vergelijken Groetjes anita
@ Anna, wat lief van je dank je wel! Het was echt zo leuk vandaag met de mensen! Echt heel anders dan dat ik gewend ben/ was! Echt een hele gemoedelijke sfeer hangt er! Hoe gaat het met jou? Ben je weer begonnen met werken of ben je nog lekker thuis? @ Mariaatje, haha grappig zeg dat je dat dacht! Stom he dat je soms een idee kan krijgen over iemand hihi! Ik kan wel blond zijn in me doen en laten hoor ! Die crocs vind ik zelf ook heel lelijk, maar ze lopen echt super lekker! Me vriend is me nu heel de tijd in de maling aan het nemen met die schoenen hahaha! Leuk he die kleding, is gelukkig niet zo saai wit! @ Pluk, Het zit ook erg lekker moet ik zeggen! Maar toen ik thuis kwam had ik het erg koud, het is vrij dunne kleding en die korte mouwen brrrr! Maar op de afdeling is het lekker warm !
Inez wat een prachtige echo! Tatty, rood staat je goed! Mooie bedrijfskleding! Jee mijn borsten doen me daar zeer zeg. Kan me niet heugen dat ik dat normaal ook heb rond deze tijd van mijn cyclus. Maar ook een beetje vroeg om er van alles achter te zoeken.
Tatty, mooi uniform meid! Pluk, wat een leuke foto's van Kylian! Wat een lekker knulletje is het toch ook. Anna, je weet het he? Ik hoop met je mee dat jou en de anderen hier ook zo'n mooi wondertje gegund is. Heel goed om goede moed te houden, ook al is het niet altijd een gerust gemoed, maar dat komt vanzelf wel. Het zal wel door de punctie van volgende week komen, (aan de echo ligt het zeker niet), maar op het moment heb ik zeker geen gerust gemoed. Komt wel weer hoor, maar ik ben gisteren even flink aan het malen gegaan over de punctie nadat deze ter sprake kwam op een verjaardag. En die hormonen helpen ook niet echt mee. Voor de rest gaat alles best goed hoor, zo nu en dan voel ik de baby bewegen, ik hoor hem met de first sounds, alleen dat verrekte stemmetjes wat nu door m'n hoofd spookt, wat als ..... Weeh, ik wil in winterslaap tot en met de uitslag van de punctie. Zo, genoeg gejammerd nu. Morgen ga ik een afspraak maken voor de eerste pretecho. Leuk vooruitzicht. We willen gebruik maken van zo'n aanbieding voor 2 pretecho's. Hebben we met Alyssa ook gedaan. Natuurlijk krijg ik nu wel veel echo's maar met zo'n pretecho kun je altijd zo lekker lang loeren (en naloeren op de DVD) en je krijgt ook zo'n geweldige uitleg over alles. De gyn en VK in het ziekenhuis hebben daar nooit tijd voor. Ik laat ze ook op dezelfde termijn maken als die van Alyssa, kunnen we leuk de echo's vergelijken of er al wat gelijkenis te zien is.
Inez natuurlijk ben je daarover aan het malen, dat heeft toch denk ik wel iedereen. En dat wat als, zou ik ook hebben hoor. Bij mij brengt het gewoon veel meer rust met zich mee als ik in gedachten vast beide paden bewandel. Ik heb trouwens nooit een pretecho laten maken, de vk had hier op de praktijk een echoapparaat en gaf er altijd voldoende uitleg bij. Bij de 7 weken echo extra lang met het ding in mijn vagina gezeten zodat het echt tot mij kon doordringen dat er een hartslagje was 12 weken echo ging snel omdat ik snel tevreden was, hij deed het nog . 20 weken echo is alles uitgelegd, van het schotje in de hersenen die de hersenhelften verdeelt tot het tellen van de teentjes En toen een leerling moest voelen hoe Kylian lag mocht ze daarna met de echo controleren of ze het goed had Daarna nog een hele zooi groeiecho's gehad. Groetjes anita
hoi, weet eigenlijk niet of ik hier goed zit, maar heb net een miskraam gehad met 5 wkn en 3 dgn.... Gister t vruchtje verloren... T voelt vreemd, omdat ik niet eens wist dat ik zwanger was {me ventje is geholpen in okt. 2006}. 10 dgn over tijd, negatieve test, kreeg veel krampen die op echte weeën leken..... Ben veel stolsels verloren en heel veel bloed... Gister tijdens inwendig onderzoek bij de huisarts kwam er weer stolsel uit, waar mijn vruchtje bij zat.... Klein doorzichtig bolletje met een vuurrood stipje erin... Dus sinds gister dat ik er achter kwam dat ik dus zwanger was, maar ook dat ik een miskraam had, maakt dat ik mij heel vreemd voel.... Gevoelsmatig lig ik overhoop.... Mijn ventje wil absoluut geen kids meer {vandaar ook de sterilisatie} en ik die nog dolgraag wel een kleintje wil.... Ik weet echt ff niet hoe ik verder moet.. Heb gelukkig twee gezonde kids die er allebei dwars door de pil zijn gekomen. Maar ik voel me ff heel erg leeg..... voel me echt verdrietig. En mijn buitenwereld weet er niks van. ja 1 persoon en me ventje dan.... Heb er ook geen behoefte aan dat iemand uit mijn omgeving er wat van af weet.... Heb t gezien bij buurvrouw, kreeg ook miskraam en men zei alleen maar dat ze zich er over heen moest zetten omdat ze al 3 gezonde kids heeft.... Maar die mensen weten niet waar ze het over hebben....
Hoi Gnessy, meid, dat is schrikken, een miskraam die op gang komt terwijl je nog niet wist dat je zwanger was. Ik denk dat of je nu wel of niet wist dat je zwanger bent, een MK altijd een behoorlijke impact op je maakt. Zeker als het kindje door jou zo gewenst is. Alleen zo jammer dat je in een situatie zit dat jij nog wel wil en je partner beslist niet meer. En ook dat er mensen in je omgeving zijn die vinden dat als je al een paar kinderen hebt dat je dan vooral niet moet zeuren maar je er maar gewoon even overheen moet zetten. Zo werkt dat helaas niet. Gevoel is iets wat je niet maar zo kunt uitschakelen hoe graag je dat ook zou willen. Heel veel sterkte met alles meid en neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven. En je hoeft je echt niet af te vragen of je hier wel goed zit of niet. Al zijn sommigen van ons weer zwanger, we hebben allemaal 1 of meerdere miskramen gehad, we weten allemaal waar je het over hebt.
ik voel me leeg, verdrietig, boos, Vraag me af waarom? ik weet ook wel dat het vruchtje gewoon niet goed is geweest en dat mijn lichaam gelukkig zelf zo sterk is om t af te stoten, maar voor me gevoel klopt het niet.... krijg t niet op 1 lijn.... voel me heel depri, gelukkig krijg ik wel afleiding van me kids maar toch......
Gnessy, het is in het geval van een MK meestal vrij moeilijk om gevoel en verstand los van elkaar te zien. Je gevoel zegt dat het niet klopt, je verstand geeft aan, dat het goed is zo en dat het goed is dat je lichaam zelf regelt dat het vruchtje wordt afgestoten omdat het niet goed zit met het kindje. Maar het heeft tijd nodig meid, een MK verwerk je niet in een paar dagen. Kun je er wel met je partner over praten ondanks dat hij niet meer wilde?
ja en nee, hij probeert mij te stuinen waar die kan. Dat weet ik..... Maar echt praaten doen we niet. ik kan t tegen hem zeggen, maar hij heeft zoiets van ja t is met een reden mis gegaan en ik vin t wel goed zo en daar komt bij ik wil toch geen kids meer. Hoewel hij het wel lastig voor mij vind omdat ik er graag nog eentje bij zie.... gaat hij gewoon door alsof er niks gebeurd is.... Onze dochter is ook geboren terwijl t niet gepland was...{dwars door de pil heen} en hij was daar in het begin van de zwangerschap totaal niet blij mee. Hij begon er pas naar toe te leven toen ze geboren was.... Dus ja.... ik val hem er maar niet mee lastig, omdat we er toch totaal verschillend over denken.... Heb niet het idee dat hij snapt wat er eigenlijk met mijn lichaam gebeurt is en hoe hard het bij mij is aangekomen.....