Ik denk dat dat sowieso moeilijk is voor veel mannen. Ze voelen lichamelijk niet wat jij voelt. En hoe pril je zwangerschap ook was, er zaten al wel hormonen in je lichaam en die spelen nu ook een spelletje met je. En wat je al zegt, hij vindt het wel sneu voor jou, maar voor zichzelf vindt hij het eigenlijk wel goed zo.
Het is niet eerlijk.... ik ben 12 jaar jonger dan Chris, mijn haar is hartstikke grijs en dat van hem niet! Begon rond m'n 22ste al, cadeautje van m'n moeder Jahaaa, Tatty's crocs zijn vereeuwigd! Leuke bedrijfskleding hoor, mooie kleur dat rood. Ik heb de apotheek gebeld voor een druppelaar maar dat hadden ze niet, dus we doen het maar gewoon zo. Hartewens, misschien een goed teken van je zere borsten. Wordt weer afwachten, pfff. Inez, ik kan me helemaal voorstellen dat je je, zacht uitgedrukt, niet zit te verheugen op de punctie. Gelukkig gaat het verreweg in de meeste gevallen goed, maar mij lijkt het ook dermate spannend dat ik blij was dat wij niet door hoefden naar een puctie. Hou je taai, komt goed! Gnessy, wat een trieste aanleiding om je hier welkom te heten. Ik wil je heel veel sterkte wensen, een miskraam is sowieso al niet niks maar jij hebt emotioneel nog meer dan dat te verwerken.
gnessy, wat jammer dat je een miskraam hebt gehad. Het feit dat je niet eens wist dat je zwanger was telt natuurlijk extra zwaar mee. Ik denk dat mannen wat makkelijker gevoel en verstand van elkaar los kunnen koppelen dan als wij hormonenbommen. Probeer toch met elkaar te praten zodat het niet tussen jullie in komt te staan. Dat mensen zeggen dat je je er maar overheen moet zetten omdat je al .... kinderen hebt is gewoon onzin, jij bent je kindje verloren (hoe groot/klein het ook was) en of dat nu kindje nr 1 is of kindje nr 20 dat maakt geen ene reet uit. Groetjes Anita
Hey niet klagen, een potje verf en niemand die het zit. Dat van mij is veeeeeeel erger, ik heb het dunne haar van mijn oma geerft (en bedankt he) waardoor je er dus voor en bovenop doorheen kunt kijken. Groetjes Anita
@gnessy21, O meissie toch. Zulke dingen zijn al niet leuk en als je het gevoel krijgt om ook nog eens geen begrip te krijgen voelt het natuurlijk alleen. Dat mensen zeggen je hebt al 2 gezonde kinderen en dat je er snel overheen moet zetten is wat we jammer genoeg allemaal over ons heen krijgen. Hun weten alleen niet hoeveel pijn het doet dat je een kleintje hoe klein die ook was heb moeten verliezen. Ik wil je heel veel sterkte wensen en als er wat is hier kan je met alles terrecht. @Tatty Teddy, Leuke foto meis. En de kleding vind ik ook leuk, is weer eens wat anders dan alleen maar wit . @Inez, WAt een mooie foto zeg en wat is je kleine veel gegroeid. @hartewens ik duim voor goede signalen . En uhm de damens met de haardipjes. Heel veel sterkte met in jezelf zwijmelen Grapje..... Weet niet hoe ik hierop moet reageren hoor. Mijn vader zei altijd dat hij grijs van ons werd. Dus Natas jij zou dus ook iemand de schuld kunnen geven. En Pluk dat is zeker vervelend dan zeg. Daar doe je geen verfje overheen. Ik heb pluishaar misschien ook wel iets. Als ik gedoucht heb moet ik het eerst laten drogen voordat ik mijn bed in ga . En als het buiten miezert of regent dan dan schiet mijn haar omhoog. Ach zo hebben we allemaal wat toch
Om de 6 tot 8 weken moeten verven vanwege de uitgroei is niet leuk, maar wat jij hebt Anita is helemaal niet leuk Maar ik heb nog wat, hahaha! Ik heb heel droog haar, kroest en springt heel snel. Ik gooi er dure cremes in maar mag niet veel baten, het ziet er vaak uit als droog stro. Uhm, wie kan ik daar nou de schuld van geven........
Gnessy, wat nog wel even gezegd mag worden, wat een heerlijk knulletje en meisje heb je daar zeg. Daar mag je best trots op zijn. En wat fijn dat zij je in ieder geval nog wat troost en afleiding mogen geven. Zelf heb ik heel stijl haar waar bijna niks mee te beginnen is. Heb overal liters gel voor nodig. Gelukkig nog niet grijs. Nou ja, zo nu en dan eens een paar haartjes, die 'wanhopig' (haha) worden uitgetrokken.
t zijn ook twee schatjes..... en allebei zo met hun eigen probjes..... in hun nog zo jonge leven..... maar dat is lang verhaal..... Ik voel me ook cker wel trots.... Hierbij een recente foto, want de foto's van me banner zijn van vorig jaar zomer.... Dus word eigenlijk tijd voor nieuwe banner.. maar is mee aan de knutsel......
Gnessy, Jeee, wat een situatie zeg. Allereerst veel sterkte ermee. Ik zou niet weten waarom je hier niet goed zit. Het enige verschil is dat bij de rest van ons ook de partner wel graag (nog) een kindje wil. Mensen hebben wel gelijk dat je moet proberen om je er over heen te zetten. Het moet natuurlijk niet de rest van je leven beinvloeden, maar wanneer het recent is dan beinvloed het je leven behoorlijk. Zo ook bij jou. Ik kan me voorstellen dat je heel erg met je gevoel overhoop ligt nu. Ik hoop dat praten helpt. Hier, maar misschien toch met iemand in je omgeving die je wel vertrouwd. Je verborgen wens voor nog een kleintje kan ik me ook heel goed voorstellen, je hebt nl superkleintjes die om op te vreten lijken! Hartewens. Je hebt geen banner, in welke fase van je cyclus zit je nu? Vanaf ong een week na NOD kun je HcG aanmaken. Inez, heel veel sterkte nu maar weer met de gedachtes en overpeinzingen. Slaap je ook weer slecht? Gelukkig gaat het allemaal snel gebeuren en als het achter de rug is, dan geen zorgen meer!
Anna, gelukkig voel ik me vandaag weer stukken beter, al slaap ik wel weer slecht. Dat helpt ook niet echt mee om te stoppen met piekeren. Maar de dip van gisteren is gelukkig weer weg. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho. We doen er net als met Alyssa weer 2 en ook met dezelfde termijnen zodat we kunnen vergelijken. Spannend hoor en een superleuk vooruitzicht ook.
Ach zo heeft iedereen wel wat met zijn haar toch. Jan heeft heel dik, overduidelijk grijs, kroeshaar, dat hij heel kort houd omdat het anders ook niet wil zitten Ach misschien heeft Kylian mazzel en heeft hij de perfecte combi hiervan gekregen Groetjes Anita
@ Gnessy, Jeetje meis wat heftig allemaal wat je nu door moet maken! Ik kan me voorstellen dat je even niet met je gevoel om kan gaan nu! Lijkt me ook heel raar als je dat op dezelfde dag krijgt te horen! Moeilijk ook, dat je vriend/ man geen kinderen meer wil! En het maakt helemaal niet uit al heb je bij wijze van spreken 10 kinderen, een mk blijft en is gewoon erg pijnlijk! Ik hoop dat je hier een beetje van je af kan praten, zodat je het voorjezelf een plekje kan geven! Je hebt trouwens 2 schatten van kinderen hoor ! Veel sterkte meid! @ Inez, ik kan me voorstellen dat je heel erg tegen de punctie op ziet! En dat je nu even nare gedachtes erover krijgt! Nog even en dan heb je het achter de rug meid! Dan pas kan je echt gaan genieten! Veel sterkte! @ Mimi, Heel veel succes morgen bij de gyn! Ik denk aan je meis! Hoe laat moet je? Laat je het gelijk weten als je er vandaan komt! Ik hoop dat ze wat kunnen vinden en dat ze er wat aan kunnen doen! Veel sterkte meis en een dikke knuf! @ Natas, Ja goed he van me crocs ze zien er echt niet uit, maar ze lopen super lekker! En je heb gelijk een soort of geox effect , de schoen die ademt hihi! Jammer zeg dat ze de druppelaar daar niet hebben! En in het ZH, misschien hebben ze hem daar wel! Hoe gaat het nu met chris? Ik hoop dat het iets beter gaat met hem! Denk je ook aan jezelf, anders loop je jezelf straks voorbij! @ Hartewens, Spannend zeg over een week kan je testen toch? Je zegt dat je dit nog nooit eerder heb gehad, en je heb via de ovutest je ei gevonden en benut! Ik hoop echt echt dat het goede voortekens zijn! Mijn duimen draaien zich suf hier ! @ Pluk, Ook vervelend dat je dat van je oma heb geerfd! Dat lijkt me niet leuk en zeker omdat je er dan weinig aan kan doen! @ Anna, hoe gaat het met je? Voor de meiden die ik vergeet: Veel liefs!
Na onze 2de echo vandaag is gebleken dat ons kindje's hartje gestopt was met kloppen. Deze donderdag heb ik de curretage en ik zie er erg tegenop. We zijn er als gezin helemaal gebroken van....
@Mystic Sun, Ik begrijp dat jullie er helemaal kapot van zijn. Curretage heb ik zelf niet gehad dus ik weet ook niet wat je te wachten staat. Ik wil je wel heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. @Tatty Teddy, Dankjewel meis. Als ik thuis kom morgen zal ik waarschijnlijk na het eten reageren. Mijn meissie blijft bij R haar man en kinderen omdat R mee wil. Vandaag weer aan de spullentjes voor het partijtje gewerkt. Ik heb denk dadenlijk nog meer lol om de voorbereidingen dan de kids volgende week. . Wij doen als thema Heks dus ik ben al met punthoedjes die ik omgetoverd heb als heks. Van de week nog op een groot stuk karton een heksenhoofd tekenen voor heksenneus prikje. (inplaats van ezeltje prikje). Ik heb een verhaal van internet gehaald en veranderd zodat er op het einde een toverstafje gemaakt kan worden. natuurlijk de vlindertassen kleuren. heksenkleurplaten heb ik de hoed kan geplakt worden en alles. Leuke uitdeelzakjes gemaakt. Oja en het leukste werk is wel het heksenboekje dat ik zelf in elkaar geflanst heb met het verhaal en versjes en spreukjes enz. O hihi sorrie draaf weer door. Ga weer even verder met opruimen van wat er over is
heb je alles zelf gemaakt mimi? Hier moet ik nog wat verzinnen voor eentje.... en heksen vind ze gaaf... dus miss kun je me wat dingetjes mailen? Iedereen heel veel sterkte toegewenst...... Ik zelf weet ook niet hoe t is om gecurreteerd te worden... mijn lichaam heeft alles zelf gedaan... Voel me nog steeds kl*te..... gelukkig lijkt me ventje wel begripvoller te worden.... praten er klein beetje over, en heb m gevraagd wat hij zou doen als t niet was mis gegaan.. Ik merk dat dat toch heel belangrijk voor mij is..... En kreeg als antwoord, waar er al een paar rondhuppelen kan d'r nog wel 1 bij.... Dat gaf me gevoel wel een beetje positieviteit.... Maar ik voel me leeg van binnen en moet me echt op sommige momenten vermannen om niet te huilen.... D'r komt alleen het hoognodige uit me handjes terwijl er wel meer mag gebeuren...... tot morgen of vannacht. als ik wakker lig............
MysticSun, allereerst heel veel sterkte meid. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie hier allemaal kapot van zijn. Het is ook niet niks. Heel veel sterkte voor donderdag, niet alleen voor jou, maar ook voor je gezin. Neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven. Gnessy, wat fijn dat jullie er nu toch samen een beetje over praten. En wat een fijn antwoord toch nog van hem. Hou je niet teveel in als je moet huilen meid. Dat heb ik ook steeds gedaan om m'n dochtertje te sparen, maar zij had, hoe klein ze ook was, donders goed in de gaten dat er wat speelde. Huilen maakt je verdriet niet minder, maar het lucht wel even lekker op. Enne, die klusjes die komen wel weer hoor. Mimi, dat wordt vast een geweldig feestje volgende week meid. Klinkt allemaal erg leuk waar je mee bezig bent. Tatty, voel me gelukkig weer een stukje happyer. Natuurlijk denk ik er nog wel veel aan, maar als je er goed bij nadenkt, de uitslag van de test staat toch al vast. Ik probeer maar er niet al te veel over te piekeren. Oei Hartewens, had toch helemaal over jouw berichtje heengelezen. Ik duim heel erg hard mee met Tatty. Natas, fijn dat jullie allebei al weer zo goed aan het opknappen zijn. En nu maar weer een beetje genieten van je zwangerschap meid!
@gnessy21, Wat fijn dat je mannetje zich wat begripvoller opzet. Ik denk dat het bij hem ook begint door te dringen. Over het feestje ik heb alles op internet gezocht qua spellentjes. De rest bij verzonnen. Ik heb foto's in mijn album van de dingentjes wat we gaan doen. Niet alles hoor maar de meeste. De taart komt er na de verjaardag in jullie raden het al een heksentaart. Nee Tatty niet van marsepijn dit keer omdat niet alle kinderen dat lusten maar van cake en glazuur.
leuk idee van die tassen..... miss ook leuk om straks te doen met jor zijn verjaardag van de zomer..... heb vandaag gigantische offday... Zit hele tijd te huilen, jordy die absoluut niet wil luisteren, een ventje wat thuis is ivm tennisarm die niet te genieten is.... bah........ Straks als t weer beter is maar ff richting t bos ff d'r uit........
Ach meis. De hormonen die je nog niet helemaal kwijt bent en dan ook nog het gezeur van de rest thuis. Gooi het er maar lekker uit hoor. Het is ook niet niks.