Mystic, Voor iedereen hier geld denk ik wel, dat we een volgende zwangerschap toch vooral weer heel spannend vinden. Ik denk dat die gevoelens heel normaal zijn. Je bent toch bang voor een nieuwe teleurstelling. Maar de pil voor bijna een jaar, is inderdaad wel drastisch. Je kunt beter inderdaad condooms gebruiken, of niet vrijen wanneer je vruchtbaar bent. Na de eisprong kun je natuurlijk weer prima zonder vrijen. Maar het belangrijkste wat je schrijft is dat jullie er beiden uit zijn dat je samen graag weer en kindje wilt. Zoals ik het lees kunnen jullie het samen goed bespreken en dan zal het ook wel lukken om het samen een plekje te geven. Inez, jij succes met niet zenuwachtig worden. Ik zal voor je duimen dat alles deze keer goed een pijnloos gaat. Luna, ik weet niet of je hier nog steeds meeleest. Maar ik vraag me af hoe het met je gaat. We hebben al lang niets meer over jou gehoord! Ben je al weer in vorm? En heb je al weer gewerkt? Ik hoop het maar voor je.
@Annna Mijn man is idd een echte schat, ik kan alles met hem bespreken, hij heeft veel begrip en is heel eerlijk ook over zijn gevoelens, we zijn echt soulmates, maar dat moet ook wel na dik 10 jaar samen toch? maar ben blij dat we er samen uitgekomen zijn en voelen ons best opgelucht nu...op naar een nieuwe start...
@ Inez: ja idd, ik wil ook echt weer doorverwezen worden, want ik weet niet waar m'n lichaam mee bezigis! Na m'n 3e miskraam heb ik wel verschillende bloedonderzoeken gehad, mijn vriend vind het absurt dat ik mij daarna heb laten wegsturen. Hij wilt de volgende keer dus mee, als ik doorverwezen wordt! Het is allemaal erg vervelend, maar uiteindelijk komt het wel goed, daar heb ik wel vertrouwen in!
@ Lola, Wat vervelend dat je lichaam zo van slag af is nu! Het is denk ik idd verstandig om door verwezen te worden! Hopelijk is lichaam snel weer bij het oude en kan je verder gaan! Veel sterkte meis! @ MysticSun, Wat fijn dat je zo goed met je man heb gesproken over jullie wens voor een 2e! Het is idd beter om dan een tijdje met condooms te vrijen dan dat je weer aan de pil gaat! Ik ben bang dat je lichaam dan helemaal van slag af is dan, want dan moet je ook weer ontpillen! Dit is de makkelijkste weg dan! Neem de tijd om het een plekje te geven meid!
Tsss, ik zit hier nog steeds in (blijde) shock nadat ik op het Zwangerforum heb gelezen dat Tatty zwanger is! Ook hier van harte meid! En wat een slim nichtje heb jij........ Anita, beterschap voor je mannetje en zijn enkel! Hartewens, je signalen klinken erg hoopvol. Ik duim voor je. Mystic, waarom werd jullie aangeraden om tot december aan de pil te gaan? Dat is lang zeg...... ik kan me volledig voorstellen dat je dit niet gaat doen. Lola, wat naar dat je lichaam zo van slag is. Een doorverwijzing lijkt mij ook de juiste en logische weg. Verdorie meid, het duurt al zo lang voor je.
Lola, groot gelijk hoor meid, dat je doorgestuurd wilt worden en wat fijn dat je mannetje dan ook meegaat. Samen sta je toch wat sterker. MysticSun, fijn dat jullie er zo goed over hebben kunnen praten. Je verdriet wordt er niet direct minder van, maar het klaart altijd wel de lucht. En condooms lijken ook mij een betere oplossing dan weer aan de pil. Je zit daarna toch ook weer met ontpillen. Mimi, ik sluit me helemaal bij de andere dames en je vriendin R aan. Wanneer die buikpijn dit weekeinde nog aanhoudt gewoon weer even naar de HA. Laat hem er maar voor zorgen dat je eerder terecht kunt dan pas over 8 weken. Wanneer je steeds zo'n pijn hebt is dat echt te lang meid!
Hallo meiden Mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben een beetje mijn klets plekje kwijt. Ik heb net voor de derde keer een miskraam gehad en moet nu 1 cyclus wachten voor ik weer zwanger mag worden. De laatste zwangerschap is met een curettage beëindigd. Dat was voor mij heel zwaar(was in de 12de week). Maar ja ik hoor nu niet meer bij de augustus mama's en ook nog niet bij het NOD forum. Maar ik heb er wel altijd veel aan gehad om op dit forum mee te praten. Liefs Zoe
hey Mystic Sun Ik zie dat het met jou ook niet goed is gegaan. Wat ontzettend K*& voor je. Ik wens je alle kracht en sterkte toe de komende tijd. Liefs Zoe
Wees welkom Zoë en Lola. Mystic, ik zou ook niet terug zijn gegaan aan de pil hoor en helemaal niet een jaar lang . Lola soms is het inderdaad beter om iemand mee te nemen want samen sta je tenslotte sterker. Tegenwoordig bieden ze ook niet zoveel meer aan maar wachten gewoon tot de patiënt erom vraagt (sommige artsen dan en het is mijn mening ) Mijn man loopt nog steeds met een zere enkel maar het lijkt wel iets minder dik te zijn en daar is dan ook alles mee gezegd Gisteren bij mijn nichtje geweest die is eind maart uitgeteld maar ze gaan er zo vanuit dat ze wel eerder zal bevallen dat ze al een vakantie besproken hebben voor eind april. Want volgens hun is de kleine dan toch al bijna 2 maanden (ja zo gaan ze er van uit ), maar ja als ze op tijd bevalt dan is de kleine hooguit een maand en gaat ze overtijd dan wordt het kindje alleen maar jonger natuurlijk. Goed mijn keuze zou het in ieder geval niet zijn Groetjes Anita
Hey Zoe10 Ja ik ken je idd nog wel van de augustus mama's.. Ik heb daar eigenlijk nu een beetje afscheid genomen van de dames en ik vind het ook fijn om lekker te kletsen op het forum. Jeetje ook erg jammer voor jullie, ik was 11w en 2 d toen curretage. Moet jij nu ook eerst wachten op je eigen volgende menstruatie en ga je er dan ook weer voor? Wij wel Het moet toch wel eens goed blijven gaan? Ik durf nu nog geen banner te maken, ik moet eerst wachten op de ongi, de bloeding die ik de afgelopen dagen had was van de curretage dus telt niet helaas, en ik zou niet weten op hoeveel dagen ik hem moet zetten Ach komt vanzelf allemaal weer, veel succes meissie...
Hey Mistic Sun Ja ik moet ook een maand wachten. Ook krijg ik verdere onderzoek naar waarom het zo vaak mis is gegaan. Ik denk wel dat we er daarna weer voor gaan ook al vind ik het nu wel steeds moeilijker worden. Ik ben erg bang dat het weer mis zal gaan, maar gelukkig mag ik onder controle blijven bij de gynaecoloog en verloskundige. Ik heb de banner neer gezet om te kijken hoe mijn cycles nu zal verlopen. (heb mijn normale cyclus aangehouden) Weet ik een beetje waar ik aan toe ben. Ik heb zelf na de curettage zo goed als geen bloed meer verloren en heb zelf het idee dat ik deze week mijn eisprong heb gehad. Dus ben benieuwd hoe lang deze cyclus gaat duren. Gaat het met jou al weer een beetje? Liefs Zoe
Het is idd wel even een klap wat je krijgt, vooral als je al een eerste echo hebt gehad waarop alles piekfijn in orde was en het hartje goed klopte, dus dan ga je met de volste vertrouwen naar de volgende echo en daar bleek het hartje te zijn gestopt, de kleine was dus overleden. Aangezien er veel bloedingen op de echo te zien waren maar er nog geen enkele symptomen waren van een naderende miskraam hebben ze direct besloten een curretage te doen, dit was 2 dagen na deze echo. Het is me op zich wel meegevallen, mocht helemaal slapen, het bloeden was even erg na die tijd maar is nu alweer helemaal weg...nu maar afwachten op mijn eigen eerste ongi en dan gaan ook wij er weer voor... Over 2 weken moet ik naar de nacontrole en dan horen we of ze wat bij het kindje hebben kunnen vinden, de reden waarom.... Ook ik mag onder kontrole blijven van het ziekenhuis, dat is best wel fijn... Ook bij ons zit de angst er goed in hoor, vooral als je naar mijn verleden kijkt, maar we willen het niet opgeven, ook wij worden ouder en een 2de kindje is zó gewenst, mijn andere dochter is inmiddels alweer 7 jaar geweest. Ben net lekker aan de wandel geweest en dan hield ik gelukkig goed vol, even de draad van het dagelijks leven weer proberen op te pakken en de goede moed erin proberen te houden en dat geld ook voor jullie meid
Zoe, van harte welkom hier. Ik vond het ontzettend jammer afscheid van je te moeten nemen in het augustustopic
Zoe heel veel sterkte meis. @Mystic Sun, Hier is de tweede ook heel erg gewenst hoor. onze meid word zaterdag alweer 8. Gaat hard allemaal he. Mooie meid trouwens hoor. Ben even wezen kieken in je album.
Zoe en Lola welkom hier. Wat naar dat we jullie hier moeten verwelkomen. Veel sterkte. Mystic, fijn dat je een goed gesprek met je partner hebt gehad. Even rust en dan weer er voor gaan. Nog steeds kwaaltjes hier. Vanmorgen stiekem 3 dagen voor nod getest, maar negatief. Wacht dus maar geduldig tot woensdag. Jee stel je voor zeg dat ik het mis heb, ahhaha. Ben er zo van overtuigd dat het wel eens raak kan zijn. Domme ik, hahaha
Hartewens ik ga er ook van uit hoor. DAt het wel eens raak kan zijn bij je. dan zeker ook domme mimi. Nee hoor meis. Ik blijf goede hoop houden hoor.
@ Pluk, Vervelend zeg van je man! Stom he, dan denk je te slapen en dan verdraai je je enkel! Waarschijnlijk heeft hij zich omgedraaid en is ze voet blijven liggen! Gewaagd zeg van je nichtje! Ik zou dat ook niet doen hoor, je weet het nooit, het kan idd eerder of later zijn! @ Hartewens, ik hoop het ook heel erg voor je! Mijn duimen blijven draaien hoor! Spannend, het klinkt wel erg hoopvol moet ik zeggen! @ Mimi, Hoe gaat het meis? Is je buikpijn nu minder? Ik hoop het wel voor je, vind het echt heel vervelend voor je! @ Zoe, Heel veel sterkte meis! Neem de tijd om het een plekje te geven! @ Natas, Lachen he van me nichtje! Alleen weet me zus nog niet dat ze een knap kind heeft! Ik heb elke keer tegen haar gezegd, als het weer zover is, dan vertel ik het je gelijk en neem ik je in vertrouwen! Maar nu vind ik het toch leuker om de echo af te wachten en het dan te vertellen! Zet ik haar mooi op een dwaalspoor hihi!
Hartewens, hier blijven de duimen gewoon draaien voor je hoor, zou toch wel heel mooi zijn. Mimi hoe is het met je buikpijn? Tatty, lekker gewerkt meid en wat gemeen om je zus zo op een dwaalspoor te zetten . Ik heb toen bij de eerste positive test niets gezegd, we wilden toen wachten tot we de 12 weken gehaald hadden, tja daarna kon ik dus gaan vertellen dat we een miskraam kregen . Bij de tweede positieve test heb ik meteen mijn zus gebeld, aangezien die in Amerika woont was het heel makkelijk haar in vertrouwen te nemen (al was mijn moeder daar later wel een beetje boos om maar dat was haar probleem ) en mijn beste vriendin belde toen ik net de hele mikmak in de urine had gedoopt , over thelepathie gesproken. Die was er dus life bij. Ze vond mij tijdens het gesprek zo afwezig en kreeg op de vraag of het goed was dat ze het weekend nog even langs zouden komen als antwoord. He ik heb 2 streepjes Na de goeie 7 weken echo hebben we nog 2 weken gewacht en toen de ouders en andere oom en tante verteld (vonden we een leuk kerstcadeau) en na de 12 weken echo mocht mijn moeder het iedereen vertellen (mijn ooms en tantes heb ik zelf op gebeld). Groetjes Anita
Pluk, hoe is het nu met de enkel van je mannetje? Mimi, wel braaf naar de HA gaan hoor, als de buikpijn nog niet over is. Hihi Tatty, inderdaad lekker gemeen om je zus zo op een dwaalspoor te zeten. Wij hebben het deze keer pas met 9 weken bekend gemaakt. Alleen m'n broertje en schoonzusje wisten het al vrij snel. Hoe was je eerste werkweek? En je eerste werkdagen sinds je weet dat je zwanger bent?