@ Pluk, haha lachen zeg dat je vriendin er life bij was en dat ze op haar vraag, een antwoord met 2 streepjes kreeg haha ! Gisterenavond gingen we bij de ouders van me vriend eten, en wat vond ik het moeilijk zeg om me mond te houden! Ik neem altijd als ik bij hun eet een lekker glaasje wijn bij het eten, ze vroeg dus of ik wijn wou en ik zei nee doe maar lekker een sappie! Je zag haar echt zo kijken van hmmm, haha dat vond ik dan wel weer grappig! Hoe gaat het met je man? Gaat het beter met zn enkel? @ Inez, haha diep in me hart wil ik het haar echt zo graag vertellen omdat zij ook zwanger is en onze droom is uitgekomen om samen zwanger te zijn! Maar me vriend wil wachten tot de echo om te zien of alles goed is! Me eerste werkweek was echt helemaal super, ik heb het echt helemaal naar me zin daar! Ik merk nu ik weet dat ik zwanger ben ik elke keer denk als ik met een collega praat: je moet eens weten haha! Het leuke is 2 collega's worden dit jaar voor de eerste keer oma en daar vertellen ze dan over en ik kan dan alleen maar lachen ! Ik vind het echt een goed begin van 2008, en 8 is me geluksgetal, daar zit nu wel waarheid in! Ik had echt al veel eerder van baan moeten wisselen, nu heb ik geen stress niks! Ik voel me heerlijk sinds ik daar werk! @ Mimi, Hoe voel je je meis? Ik hoop dat het beter gaat met je! Ik kom zaterdag met je zus en nichtje mee! Me vriend weet nog niet zeker of hij kan, hij moet waarschijnlijk werken, dat hoort hij van de week pas!
Huilend wakker geworden.... Mis iets in mij.. Merk dat ik het er moeilijker mee hebt als gedacht.. Krijg t absoluut niet makkelijk uit mijn hoofd. Was dat maar waar... Ik zou niet weten hoe je hier mee om moet gaan.. Laat staan dat ik er om mee WIL gaan. Ik wil het zo graag terug in mijn buik, een kindje in mij dragen.. Vraag me af, waarom ik niks heb gemerkt, Dat ik niet eens wist dat er wat in me groeide.... Ik weet ook wel dat t vruchtje gewoon niet goed was, anders was t ook niet mis gegaan... Maar je verwacht gewoon niet dat het je overkomt. Ik ga er zo maar weer ff lekker op uit met de kids. lekker fietsen.. Me gedachten leegmaken.. mimi: hoe gaat ie nou? al de gyn of h.a. gebeld? Pluk: leuk dat je vriendin er live bij was.... en voor iedereen die het nodig heeft. Dikke knuffel....
Tatty, geweldig hoor, dat alles stress nu weg is. En geniet nog maar lekker van jullie geheimpje. Het vertellen is leuk, maar het geheim houden ook best wel. Lekker stiekem doen, haha.
Gnessy, meid, je moet het echt wat tijd gunnen. Het is nog maar zo kort geleden. En het is echt niet gek dat je je leeg van binnen voelt. Maar geloof me, je gaat je echt weer beter voelen, maar het heeft tijd nodig.
Dit weekend ging het redelijk met zijn enkel maar ja dan hoeft hij er ook niet de hele dag op te staan. Ben dus benieuwd hoe het straks is als hij thuiskomt. Gnessy, meid zoiets geef je ook niet in een weekje een plek, ben dus bang dat het gevoel nog wel even k blijft. Tatty in jouw geval dus bye bye stress en hello baby Groetjes Anita
Hai Dames, Ik lees vanavond even bij, ben nu aan het werk! Ik ben vanochtend naar de huisarts geweest ivm melk uit m'n tepels! Waarschijnlijk heb ik een te hoog prolactine gehalte! (denk ik zelf) en heb het voorgelegd aan de huisarts! Hij ging opzoeken of ik daar na m'n 3e mk ook voor geprikt ben, maar hij kon het niet vinden! Dus hij heeft mij weer terug verwezen naar de gyn. Hierdoor wordt ik waarschijnlijk ook niet ongesteld! Erg vervelend, ik mag pas 10 maart bij de gyn komen! Duurt gewoon nog een hele maand! Mijn geduld wordt weer zo op de proef gesteld! Ik wordt hier zo moedeloos van! Ik ga nog even de gyn bellen of ik niet van te voren bloed kan prikken, anders kom ik dan mijn verhaal doen en weet ik nog niet hoe verder! Einde ego bericht!
Hallo dames, Sorrie dat ik jullie zo lang heb laten wachten hoor. Het was vandaag zo lekker weer dat ik lekker buiten gezeten heb vanmiddag bij mijn schoonmammie. Mijn buik is minder hoor. Voel nog wel een drukkend gevoel maar niet zo erg dat het pijn doet. Als ik naar mijn banner kijkt dan zou ik vandaag mijn ei moeten hebben geloof ik. Hmmz. Dit is uit te houden. Ik kijk het nog lekker even aan. Mijn darmen zijn nu ook een beetje aan het opspelen komt door de macaroni van vandaag. Teveel knoflook. Je wil ook niet in mijn buurt komen nu Tatty Teddy, Is goed hoor meis. Ik hoorde het al van mijn zus gisteren. Zou leuk zijn als je vriend erbij is meer ook voor de mijne he. Aan de andere kant nu kan ik steelde blikken toezenden zonder dat hij doorheeft waarom Mis je wel hoor meis. Zou je zo graag een dikke knuffel willen geven nu. Nog een paar daagjes he.
Gnessy, geef het de tijd meid. Het is echt niet raar om hier maanden verdrietig van te zijn. Zeker omdat je toekomst hierin zo onzeker is, omdat je man niet nadenkt over nog een kindje. Zoe, vervelend dat we je hier moeten verwelkomen! Ik kan me voorstellen dat het een grote klap is nu de laatste keer de langste zwangerschapsduur was. In mijn 12e week dacht ik ook dat het vast allemaal wel goed was, want ik had nergens last van. Voor mij was het een schrale troost dat de 2e MK 'al' bij 7 weken kwam en dat het vanzelf kwam. Lola, Het lijkt me zeker verstandig om alvast je bloed te laten testen. Het kan zomaar weer een tijdje duren. Misschien is het ook mogelijk om je op een soort van reservelijst te laten plaatsen. Of je kunt zelf de receptie volgende week weer eens bellen om te vragen of er niet een plaatsje is vrijgekomen door afzeggingen. Vrienden van ons konden binnen 2 dagen in Gent terecht omdat er een aafspraak was afgezegd! (dat is vast wel een uitzondering hoor!) Inez, ik zal aan je denken morgen! Hartewens, nog niets aan de hand hoor1 Ik blijf voor je duimen!
Lola, wat balen dat je pas op 10 maart terecht kunt. Dat duurt nog wel even zeg. Het lijkt me inderdaad een goed idee om te vragen of je niet al van tevoren kunt laten prikken op prolactine.
Jeetje Lola, wat heb je elke keer toch een pech...... ik zou ook proberen eerder terecht te kunnen hoor, dit duurt zo lang.
@ Anna: dat is een goede tip idd om te bellen volgende week of er toevallig niet iemand heeft afgezegd! Ga ik zeker proberen! @ Inez: ja he, lijkt me echt een beter idee, anders is het straks alweer april voordat ik weet waar ik aan toe ben! @ Natas: Ja, ik heb steeds pech! Heel vervelend, maar goed, ik heb er alle vertrouwen in dat het uiteindelijk welgoed komt! Soms is het een beetje lastig om de moed niet te verliezen!
Goedemorgen Tatty, heerlijk zo'n geheimpje, geniet er lekker van. Gnessy het heeft tijd nodig, dit is niet in een paar dagen verwerkt. Sterkte meid. Lola, dat duurt nog lang zeg voor je terecht kunt. Echt balen. Mimi hoe gaat het vandaag met je buik? Hier slaat de twijfel verder toe. Temp is dalende, dus denk dat deze ronde bijna voorbij is. Gek genoeg heb ik echt die borstenpijn die ik alleen bij een zwangerschap heb. Pfff was er zo van overtuigd, maar nu niet meer. Ben echt een muts dat ik mijn lijf geloofde. Morgen eerste cursusdag voor de adoptie, vind het wel spannend.
Lola ik zou in iedergeval bellen om te vragen of ze vast een lab formuliertje voor je willen klaar leggen zodat je 10 maart ook de bloeduitslagen hebt. Mimi, fijn dat de buikpijn minder is, het was ook lekker weer de afgelopen 2 dagen vooral op een terras uit de wind was het heerlijk Tatty, heb je de vk al gebeld voor een afspraak, zoniet zou je dat dan nu even willen gaan doen Hartewens, wat balen dat je nu weer in onzekerheid zit. Heel veel plezier en succes morgen op de curcus. Groetjes Anita
@ Mimi, haha ik ben blij dat ik nu de knuffel niet gehad heb van je , als je zo naar de knoflook ruikt hihi! Ik ben blij dat je buikpijn minder is meis! Kijk het idd maar even aan! Nog een paar dagen en dan zie ik je weer , heb er echt zin in meis! Kunnen we lekker bijkletsen en kan ik je alles van me nieuwe baan tot in de detals vertellen haha! @ Lola, Jeetje meis dat duurt veel te lang! Als je zolang in de onzekerheid moet zitten! Ik zou idd ook gewoon bellen en vragen of je eerder terecht kan! Ik duim voor je, dat je snel terecht kan! @ Inez, Het is idd helemaal geweldig dit geheimpje! Me zus belde gisteren of ik morgen haar wil komen helpen met het voorbereiden van hun babykamer ! Dat is juist nu zo leuk, want ze weet niks haha! @ Hartewens, Balen zeg meis, maar ik duim nog even door voor je! Spannend zeg dat jullie morgen de adoptie curces hebben! Heel veel plezier en veel succes! Enne hou hem droog he ! @ Pluk, Ik heb nog niet gebeld voor een afspraak hihi! Ik bel eind van de week haar op! Het is echt een schat, toen der tijd met me mk, heeft ze me zo goed geholpen, ze neemt echt de tijd voor je! En het leukste is, zij heeft mij toen geboren zien worden ! Hoe gaat het met je man? Ging het gisteren met zn enkel? Ga hem maar lekker vertroetelen haha! Voor de meiden die ik vergeet, Veel liefs!
Even een berichtje van mij. Ik heb vanochtend de vruchtwaterpunctie gehad en alles is goed verlopen. Ik was best wel een beetje nerveus omdat ik aan de vorige geen prettige herinneringen heb overgehouden. Dit team was geweldig. Hele vriendelijke dames die je echt op je gemak stelden, erg vriendelijk en rustig waren en niet van die haaiebaaien ik de vorige keer had. Dus dat scheelde al. De punctie was voorbij voor we er erg in hadden en ondertussen hebben we uitgebreid kunnen loeren naar de kleine uk, die erg druk was. Hij presteerde het nog bijna om een armpje in het prikveld van de naald te houden, maar gelukkig luisterde hij braaf toen we zeiden dat hij z'n armpje beter even ergens anders kon houden. Dus je ziet, opvoeden begint al in de baarmoeder, haha. Nu ga ik weer even braaf rustig aan doen zoals geadviseerd en later reageer ik wel weer op iedereen.
@ Inez, Wat een goed nieuws zeg ! En wat fijn dat je nu een goed team had, dat scheelt ook weer een hoop! Wat grappig dat de kleine uk nu al naar jullie luisterd haha! Doe maar lekker rustig aan en geniet er lekker van meid!
Hartewens, wat jammer nou die temp. Tenzij je verkeer getempt hebt, andere tijd of korter geslapen, dan is de temperatuur vaak wel veelzeggend. Meer dan de symptomen die ons toch kunnen neppen. Ik moet nu nog een week en ook al hebben we niet veel geklust rond de eisprong. (behalve dan in de badkamer van het nieuwe huis van schoonpapa!) Ik ben er toch wel weer mee bezig. Ik let op de signalen, ook al wil ik dat absoluut niet! Het is sterker dan mijn verstand die zegt me er niet te veel mee bezig te houden. Aan de andere kant vind ik dat deze ronde ook nog niet echt telt, de MK is pas 3,5 weken geleden doorgezet.
@Inez, wat fijn meis dat alles goed is gegaan vanmiddag. @Tatty teddy, Ik kijk er naar uit hoor enne ik stink niet meer . @hartewens, Het gaat al beter hoor.
Inez, fijn zeg dat het goed ging. Lijkt me doodeng. Vanmorgen negatief getest. Zit nu op dag 14 na de 1e positieve ovulatietest, hij was 2 dagen positief. Temp is weer omhoog gegaan. Alleen gister was ie even laag. Maar goed, ben niet zwanger want test is negatief. Mijn lijf heeft me flink voor de gek gehouden. Vanmiddag 1e voorlichtingscursusdag voor de adoptie, spannend!
Inez wat fijn dat het allemaal is meegevallen en pas maar op want zodra ze geboren zijn is het luisteren afgelopen 8) Hartewens spannend hoor vanmiddag ben benieuwd wat je allemaal op die curcus gaat krijgen. Met de enkel van Jan gaat het steeds iets beter, hij is nu in iedergeval 's morgens weer dun. Na een dag lopen natuurlijk niet meer maar goed. De pijn wordt ook niet erger dus dat scheelt ook. Groetjes anita