Als alles de afgelopen tijd nog niet erg genoeg was... IK HEB DE RODE HOND Het viel me 2 dagen geleden al op dat ik gekke vlekjes kreeg, ineens snotverkouden en last van de gewrichten. Dacht eerst grieperig of zoiets maar gisteren na het douchen waren er véél meer vlekjes bijgekomen. Net naar de dokter geweest en ja, het is echt de rode hond. Een tijdje terug (toen ik nog zwanger was) ben ik bij mijn dochter op school binnen geweest te helpen met de kids, er bleek toen al rode hond te heersen op de school maar is me niet verteld. Gerekend naar de incubatietijd van dit kan het best zijn dat ik het daar opgelopen heb. Bah, voel me niets niet lekker en zie er echt niet meer uit 1 ding scheelt, het jeukt niet erg maar is wel irritant, maar volgens de dokter is binnen 7 dagen het alweer voorbij, dus heb ik weer hoor Gaat weer lekker hier...
Hartewens, wat jammer meid, dat je negatief hebt getest. Toch blijf ik stilletjes voor je duimen hoor. En veel succes vanavond. Ben benieuwd naar jullie cursus. Uiteraard verwachten we wel allemaal een verslag van je. Pluk, fijn dat de enkel van je man niet erger is geworden. Hoe is het eigenlijk met de oldtimer van je vader afgelopen? Weet hij al welke kleuren hij hem nu gaat doen? Ja, we zijn erg blij dat het met de punctie goed is verlopen. Buiten dat er toch altijd wel een risico aan verbonden is, ging ik er toch wel met enige spanning heen vanwege de vorige ervaring. Wat een rustig en vriendelijk team al niet kan schelen dan he? Gelukkig heb ik deze keer ook naderhand weinig tot geen last gehad. De vorige keer heb ik echt 2 dagen platgelegen, omdat zitten niet fijn aanvoelde. Het duurt ongeveer 3 weken voor we de uitslag hebben, dus daar moeten we nog even geduld voor hebben.
Hij wil hem de originele kleuren laten dus zwart met blauw, juist omdat je dit dus weinig ziet en de andere kleuren komen vaker langs. Zie dat je overmorgen weer een echo hebt, leuk Mystic wat vervelend dat je nu ook nog de rode hond erbij hebt, hopelijk voel je je snel weer beter, ik vind het wel een slechte zaak hoor dat de school niets heeft gezegd. Groetjes Anita
Ja, erg vervelend hoor, dat we vrijdag al weer naar onze gyn moeten. Ik weet niet 100% zeker of we wel een echo krijgen, maar ik ga er stiekem wel een beetje vanuit. Maar ik ben wel een beetje verwend met al die echo's merk ik al wel. 6x in nog geen 10 weken tijd. Wat zal dat straks afkicken zijn zeg. Haha. MysticSun, van harte beterschap meid.
Lekker van 'profiteren' hoor Inez! Wat ontzettend jammer Hartewens, dat je negatief getest hebt Mystic, heel veel beterschap!
Goh kreeg ik net de post zat er een rode enveloppe bij. Dus snel open maken, zit Tatty Teddy er toch in, nooit geweten dat je bij ons door de brievenbus kon Jammer maar helaas dit valentijnskaartje was voor Kylian, nou komt moeders (en vaders) er mooi treurig af want tot nu toe is de stand mama 0 papa 0 Kylian 2 Inez gewoon profiteren, je wilt toch gewoon zien of je kleintje geen naalden trauma heeft opgelopen van de punctie 8) Groetjes Anita
Wel leuk hoor dat Kylian zoveel kaartjes krijgt. Gisteren heeft mijn meissie op scouting iets gemaakt voor valentijnsdag. Heeft ze het aan mijn mannetje gegeven zodat hij het aan mij kon geven. Lief he. Hihi zei ze er wel bij dat het voor ons samen was. Morgen zijn we 6 jaar bij elkaar. wij hebben elkaar belooft dat we er niets aan doen. Hihi altijd krijgt hij een kaart van mij met een gedicht. Ga ik zo weer even verzinnen. Dit keer heb ik snoephartjes gekocht en waar kusjes en bemin en mopje opstaan eruit gehaald en in een zakje bij de kaart. Het waren er niet zoveel kwam ik achter. Ach is het idee.
@ Hartewens: hoe was het bij de cursusdag? Heb je veel cursusdagen? En uit welk land gaan jullie adopteren? (ik heb nog meer vragen, maar hou me maar in! haha!) Wat balen van die negatieve test! @ Inez: wat fijn dat de punctie goed was zeg! en wat luisterd die kleine goed naar jullie! @ Anna: de ronde na mk tel ik ook niet mee hoor, want je lichaam moet toch weer even herstellen! Maar het kan natuurlijk altijd raak zijn! @ Mystic Sun: bah meid, heel veel beterschap gewenst! Hier alles ok, telefonische afspraak met huisarts gemist (vrijdag herkansing), maar dat kwam omdat mijn moeder per ambulance naar het ziekenhuis is afgevoerd! Hartklachten! Ze zat gister bij de huisarts toen kreeg ze al een bepaalde spray, de huisarts zei als het niet helptmoet je 112 bellen... Ik dacht: wat goed dat mijn moeder dat gedaan heeft, want haar tweede naam is: eigenwijs! maar goed ze was vandaag bij de praktijkondersteuner (omdat ze al hartpatiente is) en ze had weer zo'n last, huisarts erbij en die heeft direct de ambulance gebeld! Achteraf ljikt het mee te vallen, ze moet nog wel even blijven, voor verdere onderzoeken etc. Ik had nog wel een stunt, ik trok aan een snoertje en de hartslag "viel weg". Iedereen in rep en roer, maar ik deed het! Oeps... Ze ligt boven de afdeling gynaecologie, dus nog even bij de gyn binnegestapt voor een bloedprikformulier, maar ik moet dat toch met mijn huisarts regelen! Nou ja vrijdag belt ie dus weer!
Jeetje Lola dat is even schrikken dan. Ik hoop dat het weer wat beter gaat met je moeder. En ja dat heb jij weer . Geeft iedereen daar de schrik van hun leven. Kan gebeuren gelukkig was het niet echt dat de hartslag wegviel op dat moment
@ Pluk, haha ik zit hier te schudden buiken van het lachen ! Wat zeg je dat toch weer leuk! Leuk zeg dat kylian veel kaarten krijgt! Hij word later echt een hartenbreker hihi! Ben blij dat het met jan zn enkel beter gaat! @ MysticSun, Wat vervelend meis dat je dit er nu bij krijgt! Het is idd niet netjes van school dat ze niks gezegd hebben tegen je! Veel beterschap meis! @ Anna, ik kan me jou gevoel zo goed voorstellen meis! Ik had het ook na me 2e mk, ik was er zo erg mee bezig! Aan de ene kant wil je het niet maar aan de andere kant krijg je toch weer een beetje hoop van alle kwaaltjes! De wens is nu alleen maar groter geworden! Ik las je stukje en ik herkende er veel van mezelf in! Dikke knuf meis! @ Hartewens, Balen meis! Maar ik blijf duimen voor je hoor! Ben erg benieuwd hoe je curces was! @ Inez, Ik kan me voorstellen dat de angst van de vorige keer en nog goed in zat! Gelukkig is het meegevallen! Wat duurt het nog lang he voordat je de uitslag krijg! Probeer maar veel afleiding te zoeken! Heerlijk vrijdag weer naar de gyn, ik hoop dat je weer een echo krijgt! Gewoon heel lief kijken haha ! @ Mimi, Dikke knuffel terug meis! Lief dat je me getikt hebt haha ! Wat leuk dat je kleine meid wat gemaakt heeft voor jullie met valentijnsdag! Morgen heb je alweer 6 jaar, wat gaat de tijd toch hard! Weet nog goed dat je net wat met hem kreeg! Komt T trouwens ook zaterdag? Zat ik opeens aan te denken! Hoe gaat het met je ma? Gaat het allemaal goed? Heel veel plezier morgen, geniet er lekker van en drink er ook maar eentje van mij ! @ Lola, Jeetje meis dat is ook schrikken zeg! Ik hoop dat het snel beter gaat met je moeder! Ik denk dat je stunt door de zenuwen kwam, maar ik kan me voorstellen dat iedereen de schrik van zn leven kreeg! Veel sterkte meis, ik duim dat je moeder er snel weer boven op komt! Voor de meiden die ik vergeet: Veel liefs!
Goedenavond! Lola wat een schrik zeg! Kylian is wel erg geliefd dus hahaha, nu al een charmeur. De cursus was leerzaam en indrukwekkend. Vooral het gedeelte over de afstandsmoeders. We hebben een leuke diverse groep mensen en de eerste verhalen kwamen al los. Er zijn 6 bijeenkomsten, de cursus is verplicht. Voordeel was dat ik vanmiddag even niet aan zwanger worden dacht, wat een rust in mijn hoofd, haha
Lola, dat was schrikken met je moeder zeg. Gelukkig gaat het nu weer beter met haar. Hartewens, je eerste cursusdag zit erop. Op naar de volgende. Fijn dat het een leuke groep is waarin de verhalen al snel loskomen. En het is inderdaad een leuke afleiding voor de zwangergedachten in je hoofd.
vanmorgen waren de rode er... Lijf heeft me nog nooit zo voor de gek gehouden. Vandaag is de dag dat het een jaar geleden is dat ik 's avonds op de ok lag omdat ze dachten aan een bbz, weg roze wolk toen. Heb een heel druk programma vandaag dus geen tijd om er over na te denken. Beter. Op naar de nieuwe ronde, ga dan alle dingen van mijn lijf maar negeren, hahaha
Ach Hartewens, wat sneu meid, dat je lichaam je zo voor het lapje heeft gehouden. Wel fijn dat je nu zoveel afleiding hebt vanwege de adoptiecursus. En wie weet, door al die afleiding ..... meer geluk in de volgende ronde?!
Hartewens we helpen je wel je lichaam te ontkennen en nog maar 5 curcusdagen en dan zit dat gedeelte er ook op en ga je verder naar de volgende stap (wat is die eigenlijk?) Jan heeft gisteren voor het eerst sinds een week geen paracetamol geslikt dus het gaat beter Lola wat schrikken met je moeder zeg, hopelijk knapt ze snel weer wat op. Wel jammer dat ze je geen labformuliertje mee konden geven maar goed dat kan de ha vast wel. Hier zijn we aan het wachten op de woningbouw, heb twee deuren in huis die niet meer goed sluiten en waarvan het 'laminaat' loslaat. Nu hoop ik dat ik dus nieuwe deuren krijg (en dat ze niet gaan plakken ofzo), maar ja eerst moet er dan iemand komen om te kijken en pas daarna krijg je te horen wat ze er aan gaan doen. Groetjes Anita
@Tatty Teddy, Ik weet niet of ze komt. Ik heb wel een uitnodigingsmailtje gestuurd zoeen net als naar jullie. Ik heb alleen niks gehoord. Ik denk het niet hoor maar dat is omdat ze eigenlijk naar geen enkele verjaardag geweest is. Ja 1 keer toen ik nog bij jullie in het dorp woonde. Hoezo meid. Had je er niet zo veel zin in? Mijn ventje is vandaag ziek thuis gekomen. Hij zoelde zich zelfs zo beroerd dat hij na het eten gelijk zijn bed in gerold is. Hij reed met een collega mee en heeft vanaf vanmiddag ziek op de zaak gezeten tot zijn collega naar huis ging. Hij zat zich te verontschuldigen dat hij geen bloemen had meegenomen omdat hij zich beroerd voelde. Kan hij toch niks aan doen. Er zijn weer 6 jaar voorbij jee wat gaat dat hard. Nu nog 2 dagen en dan is ons meissie alweer 8 aaaaaaaaaaaaarg dat gaat heel hard dan opeens heb ik het gevoel
@ Hartewens, Ach meis wat balen nou! En vooral omdat je lichaam je in de maling neemt! Ik hoop echt dat het nu wel raak mag zijn deze ronde, doordat je nu zoveel afleiding heb! Ik had ook erg veel afleiding door me nieuwe baan! Was er eigenlijk niet echt mee bezig en had het dan ook niet verwacht deze maand, ik hoop dat jij volgende maand net als mij heel erg verbaasd bent! Mijn duimen blijven heel hard draaien voor je meis! @ Pluk, Wat fijn dat het nu beter gaat met jan! Hoe is het met de wonigbouw afgelopen? Ik hoop dat je de nieuwe deuren heb gekregen, want het is heel irri als ze niet goed sluiten! @ Mimi, Nee hoor haha, maar ik dacht dan kan ze misschien meerijden met ons! Jammer dat ze dan ook niks laat horen, anders weet je op hoeveel personen je kan rekenen! En trouwens GEFELICITEERD meis met jullie 6 jarige relatie ! Jammer dat je ventje ziek is thuis gekomen, en wat een schat he dat hij zich dan druk maakt om de bloemen! Echt heel lief van hem! Ik hoop dat hij zaterdag een beetje op geknapt is! Anders is het niet echt fijn, een verjaardag vieren terwijl je ziek ben! Nog 2 nachtjes slapen en ik kan lekker met je kroelen ! En het leuke is dat wij tegenover de rest een geheimpje hebben haha!
Grrr de woningbouw grrrr , geen nieuwe deuren dus. De ene waar de 'bekleding' af ging, ach dat werd gewoon even met wat kit vast geplakt en van die ander zij hij dat het kwam door de tochtstrippen. Heb hem toen maar even uitgelegd dat die dingen er al 10 jaar aan zitten en dat de deur pas sinds een maand niet meer wilde sluiten. Nou toen heeft hij hem iets bij geschaaft, wat opzich weer knap is aangezien het geen houten deuren zijn . Ach ja we wachten maar af en anders bellen we weer. Hier heeft Kylian duidelijk zijn dag niet, was om 6.45 uur al wakker, wilde niet eten en niet drinken en toen we naar de bakker gingen wilde hij niet zelf lopen maar ook niet in de wagen . Resultaat was dus dat ik met een huilend kind (in de wagen want mama is niet gek die gaat echt niet tillen) bij de bakker stond. De bakker dacht hem wel stil te kunnen krijgen met een krentenbol, had die dus lekker mis want als Kylian krang is dan is die krang en dus werd de bol weggeduwt. Maar ja als je moeder dan heel overdreven lekker die bol gaat eten dan wil je hem natuurlijk heel snel terug . Jan heeft mij voor valentijnsdag een hele lieve mms gestuurd, alleen kan ik die op mijn telefoon niet ontvangen . Dus kreeg ik hem bij thuiskomst nog wel even te zien (beertjes met hartjesballonnen). Groetjes Anita
hier niks aan valentijnsdag gedaan..... zit alleen met twee zieke kids hier.. De een heeft t weer benauwd en wil niks, de ander heeft een vorm van krentebaard op zijn rug. twee grote plekken en is hier duidelijk niet lekker van. die ligt alweer op bed.. (is 3,5 jr). En dat zegt genoeg.... voor mezelf.... tja... heb zo hele moeilijke momenten... Maar vind gelukkig wel genoeg afleiding... ik neem voorlopig even de tijd voor me eigen... en richt me op andere dingen.