Jeetje ligt het aan de vrijdag dan dat alle kindjes vroeg wakker zijn. Die van ons was al lekker uur of 6 aan het spelen in de bed. Toen we zeiden dat ze nog even moest gaan slapen kregen we als antwoord dat ze niet kon wachten met trakteren. Hihi. Ik ben hier lekker taarten aan het bakken de chocolade taart is net klaar. Ja Tatty die met de jam en alles jammie. De appeltaart zit er nu net in. Zo meteen na het overblijven 2 cake maken. Het balen is dat die bijna 70 minuten in de oven moet. Daar gaat mijn dag. Mijn mannetje ligt nog zielig in bed. Ziet er ook heel erg zielig uit zo hoor. onder de dekens tv te kijken. Ach mijn mannetje is nooit ziek dus ik verwen hem maar eens lekker. Meiden een hele fijne dag vandaag misschien dat ik vanavond nog even kom kijken maar heb eend ruk schema vandaag. Vanmiddag om 16.00 uur heb ik ook nog een afscheid van 1 van de overblijfmoeders. Nou ja moeders niet meer ze werkt al 20 jaar daar als overblijf vandaar zo groot afscheid. Nu mijn ventje thuis is kan ik mijn meissie thuis houden.
Pluk, wat herkenbaar van Kylian. Hier nog zo een hoor! Wanneer zij de bokkepruik opheeft, wordt alles afgewezen, maar inderdaad, wanneer je er zelf mee aan de haal dreigt te gaan, dan wil ze het toch ineens wel hebben. Mimi, inderdaad druk dagje voor je, zo met taarten en cakes bakken, afscheid van overblijfmoeder en een ziek mannetje thuis. Hopelijk voelt hij zich op de verjaardag van jullie meisje weer beter. Gnessy, sterkte meid, met 2 zieke kids. Wat zijn ze dan zielig he? Als ze zich zo naar voelen. En voor jezelf, meid, geloof me, die moeilijke momenten gaan echt minder worden, maar geef het de tijd, het is nog maar zo kort geleden. En voor wat betreft hier, we hebben vanochtend bij de gyn nog even heerlijk mogen loeren naar de kleine uk. (helaas geen afdrukje meegekregen). Hij heeft de punctie gelukkig goed doorstaan, was lekker beweeglijk en we hebben voor het eerst z'n hartje gehoord. En de reactie van de gyn was ook zo lief. Ze had me nog niet weer zwanger en wel teruggezien. De laatste keer dat we bij haar waren was na de laatste MK vanwege de onderzoeken. En ze vond het zo ontzettend leuk dat ik weer zwanger was. Nou, dat is toch wel een heel leuke binnenkomer. Scheelt dat ze zelf ook zwanger is. Ze gaat bijna met verlof en is in principe een paar weken voor mijn bevalling weer terug.
Fijn van je echo Inez! Jeetje Lola, wat schrikken met je moeder. Hoe gaat het nu met haar? Hartewens, verdorie toch ongesteld
Meiden ik heb niet alles helemaal gelezen. Maar voor Inez, ben ik superblij met alweer een mooie echo en ook een fijn echomoment. En geen afdrukje, ik denk dat hun papiertjes op zijn van al die echo's die jij krijgt. haha! Lola, dat was vast wel erg schrikken! Hartewens, voor jou een digiknuffel, eerder had ik nog hoop voor je ondanks een negatieve zwangerschapstest. Maar nu lijkt het toch wel duidelijk. Wel heel leuk dat jullie met de adoptiecursus bezig zijn nu. Mijn vriendin die 'adoptiezwanger' is van haar 2e chinese kindje, ertelde me dat ze nu niet eens meer een biologisch kindje zou willen. Eerst had ze hier natuurlijk nog steeds wel hoop op. Maar omdat het voor haar prettiger zou zijn om een chinees broertje of zusje te hebben, wil ze eigenlijk liever nogmaals adopteren. Dus zo ver kan de liefde gaan voor een 'ophaalkindje'. Maar ik blijf voor je hartewens meeduimen hoor! Hier vanmiddag weer prikken en steken in mijn tepels. Verder weer een paar vlagen van misselijkheid.
Ik heb net even alles bij gelezen maar ben het nu allemaal al weer een beetje vergeten. Sorry. Hier gaat het even niet zo lekker. Voel me de laatste dagen erg verdrietig en huil om alles. Ik vrees dat alles wat er gebeurd is de laatste tijd me nu een beetje aan het inhalen is. Daarnaast loop ik nu ook om alles ruzie te maken met mijn vriend. Hij is Valentijnsdag helemaal vergeten en zou wat eten mee nemen na zijn werk maart hij moest overwerken en kwam pas om 23:00 uur thuis zonder eten. Nou ik had het helemaal gehad. Wilde ook niets meer eten en kon alleen maar huilen. Normaal kan valentijnsdag me niet zo veel schelen maar het raakte me toch goed nu. Vrees dat mijn hormonen nog niet helemaal op orde zijn. En nu kan ik dus niet slapen en heb nog steeds veel huilbuien. Pfff vreselijk dit. Het is een beetje een lang verhaal geworden, sorry maar moest het even kwijt. Veel liefs voor allemaal. Zoe
Ach Zoe, laat het er maar even lekker uit komen, je kunt niet altijd even sterk zijn. En als ik me irriteer aan mijn man dan probeer ik eerst tot 10 te tellen en dan vraag ik mezelf af of het waard is erover ruzie te krijgen. Meestal is het antwoord Nee. Wij zijn gisteren ook wel even tegen elkaar ontploft maar 15 minuten later is het dan ook wel weer over. En je kunt mij niet vertellen dat je vriend nooit laat blijken dat hij van je houdt, alleen was het toevallig 14 februari en dan 'moet' het in 1 keer. Kylian lijkt vanmorgen vrolijker dan de afgelopen week, toen werd hij elke keer huilend wakker 's morgens en vanmorgen ging het na een paar huiltjes over in gebrabbel. . Mimi gefeliciteerd met je dochter en Tatty veel plezier op de verjaardag van de dochter van Mimi Vandaag zullen jullie me hier hoogstwaarschijnlijk niet weer zien en over morgen ben ik nog niet zeker want het is Partytime 8) Groetjes Anita
@ Mimi, Mmm lekker hoor ik zal hem dadelijk wel proeven ! Ik zie je zo meis, kunnen we weer lekker bijkletsen! @ Gnessy, Je hebt groot gelijk dat je even de tijd voor jezelf neemt! Hoe gaat het met je kindjes? Zijn ze een beetje opgeknapt? @ Inez, Wat leuk dat je nu de gyn weer zag en dat je mooi zwanger bent! Leuk dat ze ook een kindje krijgt, dat maakt het helemaal bijzonder dan! Ben blij dat ze toch nog een echo hebben gemaakt, kon je weer lekker loeren haha ! @ Anna, Spannend zeg, wanneer moet je het ongeveer worden? @ Zoe, Het is niet erg dat je er alles uit gooit, de klap komt meestal iets later! Veel sterkte meis en praat hier maar lekker van je af! @ Pluk, dank je wel , het is gelukkig mooi weer om feest te vieren haha! Jij bent ook bijna jarig , wanneer vier je het? Alvast gefeliciteerd meid, laat je maar lekker verwennen !
Zoe, ik herken wat je schrijft. Ik heb ook meerdere periodes gehad na de curretage dat het een aantal dagen een stuk slechter ging. Toevallig was de ergste periode voordat ik voor de 1ste keer weer ongesteld werd, zo bleek later. Ik zie dat jij daar nu 3 dagen vanaf zou zitten als je telling klopt, wie weet heeft dat er ook mee te maken. Het is een hormonenstorm in je lichaam : eerst de hormonen van zwanger zijn, dan kelderen die achteruit en gaan snel weg, dan weer hormonen van een cyclus die opgepakt wordt. Gun jezelf maar wat tijd, sterkte!
Lieve meiden dank jullie wel. Mijn banner geeft mijn "normale" cyclus aan zodat ik weet hoe erg ik er nu vanaf zal zitten. Maar het is idd ook mogelijk dat mijn cyclus weer gelijk normaal is en dan zit ik nu echt in de heftige hormonen dagen voor mijn ongesteldheid. Dat zou een hoop verklaren. Het gaat nu wel weer iets beter maar de huilbuien blijven toch snel komen. Liefs Zoe
nou hier gaat t gewoon niet dus.... m'n zoon heeft vorm van krentebaard en is erg ziek, {koorts, miepen om niks, slaapt veel} en me dochter heeft t weer flink benauwd.... Gelukkig word die dinsdag geopereerd.... Verder zijn mijn emo buien ook aanwezig, maar beperken die zich tot 's avonds...... ik ga nu gauw weer verder met t huishouden.. Eten voor zover klaar zetten, stofzuigen e.d....
Zoe, heel herkenbaar hoor. Die buien komen en gaan. Het heeft allemaal tijd nodig meid. Heel veel sterkte. Gnessy, wat sneu meid, dat de kindjes nog niet beter zijn. Mimi, van harte met jullie meisje en een heel fijne dag.
Hai Meiden! Ik heb alles gelezen, maar ik ben het alweer een beetje vergeten! Ben ook zo moe! Even een ego berichtje dan: Gister telefonische afspraak met de huisarts en ik kon later een bloedprik formulier halen, dus dan wordt er tenminste voor 10 maart geprikt en dan hoef ik bij de gyn niet alleen maar mijn verhaaltje doen, maar kan er ook - indien nodig- meteen iets gedaan worden! Met mijn moeder gaat het weer beter, gelukkig! --- einde ego bericht ---
Ik heb dus gisteren mijn verjaardag geviert. eerst 's middags met onze vrienden en hun kids, hun dochtertje is 8 maanden ouder dan Kylian en heel langzaam beginnen ze nu met elkaar te spelen. Zijn ze niet schattig zo met zijn tweeën. Gisteren avond wist Kylian zijn tand nog even door de lip te vallen en ook niet zo'n klein beetje ook. Resultaat een flink bloedbad, 2 flinke sneeën in zijn lip (vertikaal raar genoeg) en een dikke lip. Mijn man hangt nu op een stoel en heeft het idee "even" naar Bataviastad te gaan (outlet bij lelystad), dus ik ga zo denk ik maar eens even Kylian's tas pakken enzo want ik laat me geen winkel dagje door de neus boren. Groetjes Anita
Pluk, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een leuk plaatje, Kylian met de kleine meid van jullie vrienden. Lola, wat fijn dat je al eerder bloed mag gaan prikken. Kunnen ze inderdaad meteen de uitslag ervan bespreken wanneer je de afspraak hebt. En gelukkig gaat het met je moeder ook weer beter. Meid, plaats zoveel ego-berichtjes als je wilt, dat doen we allemaal wel zo op z'n tijd. Het is gewoon lekker om zo nu en dan eens even je verhaal kwijt te kunnen. Dat lucht altijd zo lekker op.
@ Pluk: wat een leuke foto! Zo schattig die 2 kleine ukkies! En nog gefeliciteerd! Shopse! @ Inez: Hihi, dank je!
Pluk, leukertjes hoor! Dat kan voor zo'n kleintje erg schrikken he zo'n lip. Dat bloed in je mondje... Zoe, soms komt alles gewoon niet zoals we hopen! En het blijft een verdrietige en moeilijke tijd nu. Ik heb vanmorgen negatief getest, terwijl ik me echt precies zo voel als 2 maanden geleden toen ik wel weer zwanger was. Ik ben er echt een soort van verbaasd over. Ik probeer me in te stellen op een ongi die komt, verstandelijk lijkt me dat het beste, maar toch klopt het niet met mijn gevoel. Ik moet nu maar afwachten komende week of ik ongesteld wordt of niet. Dat zou dan ook best wel weer positief zijn, het betekend dan dat mijn cyclus redelijk in dezelfde tijd hersteld is, zo'n ruime 30 dagen.
Lola, fijn dat er eerder geprikt kan worden! Anita, nog van harte Heeft Kylian veel last van zijn lip? Anna, ik duim!
@ Mimi, Vond het erg gezellie gisteren ! En de taart was erg lekker! Was het nog laat geworden voor je? Ben nog helemaal verbaasd dat je vader het aan me zag hihi, ik hoop niet dat hij het door verteld aan je zus! Heb wel heel snel gezegd tegen hem dat het geheim was! Ik zat even naar je cycles te kijken en ik hoop dat je pa ook gelijk heeft over jou , over 8 dagen kan je testen en mijn duimen draaien nu overuren haha! @ Pluk, Was het gezellie gisteren? Wat een leuke foto zeg van de 2 kleintjes! Maar wel heel zielig dat kylian een tand door zn lip had! Gaat het nu beter met hem? Lekker wezen shoppen vandaag, nog leuke aankopen gedaan haha! @ Anna, ik hoop zo dat de test ongelijk heeft! Ik duim heel hard voor je! Vervelend he, dat je lichaam iets heel anders zegt dan de test! Daarom hoop ik dat je lichaam gelijk heeft! @ Lola, Wat fijn dat er eerder geprikt gaat worden! Hopelijk kan je dadelijk snel verder, want jullie wachten er al erg lang op! Fijn dat het met je moeder beter gaat! Was wel schrikken zeg!
Allemaal dankjewel voor de felicitaties. @pluk jij ook gefeliciteerd met je zelf he @Tatty Teddy, Mijn pa kijkt altijd zo naar mij. Mijn zus vroeg ook al of ik niet iets moest vertellen. Nou aardig hoor. Jij de bent de zwangere hier niet ik Gisteravond nou ja vanmorgen ben ik rond 3 uur naar boven gegaan. De rest van de visite is (3) waren ernog. Mijn ventje heeft het tot half 5 volgehouden en heeft er toen 2 uitgezet en is toen naar bed gegaan. Een vriend van ons is toen ook gaan slapen. Het was helemaal gezellie. Ik heb van mijn schoonfamilie een opleiding cadeau gekregen, ik moet hem alleen nog even uitzoeken. Ik was al aanhet rondneuzen voor dat, dus komt mooi uit. Volgens hun moet ik even niet naar de prijs kijken. Hmmz kan ik toch niet. Ik zal kijken maar ik vergelijk ook een hoop. Mijn meissie heeft heel veel cadeautjes en 147 aan geld gekregen. Zij weer blij want dan kan ze de playmobil speeltuin en nog meer halen. O ja het partijtje was geweldig. Alle kindjes waren wel heel druk maar met het verhaal waren ze weer ozo lief en hingen ze letterlijk aan mijn lippen. Het mooiste vond ik toch wel dat ze aan het eind nog riepen dat dit het mooiste feestje ooit was. Hihi 1 begon er en de rest deed eraan mee. Helemaal geslaagd dus. Nu ga ik even eten maken enne ik denk dat ik nu ziek ben. Heb onwijs last van mij keel. en verkouden. Hmmz mijn mannetje heeft me aangestoken denk ik. doei damens ik ga vanavond vroeg slapen denk ik. morgen weer vroeg op