Dames, gisteren brak mijn menstruatie door, Tatty stop dus maar met duimen. Dat kan over 2 weken weer wanneer ik mijn eisprong heb Ik blijf af en toe wel misselijk zijn pffff, dat is wel raar. Gelukkig doen vandaag mijn borsten niet meer zo pijn. Mimi, ik vind het echt fantastisch dat je een opleiding aangeboden krijgt van je schoonouders! Die zijn nog eens blij met je en om te koesteren. Alhoewel ik zelf ook niets te klagen heb, heb het ook getroffen! Met mijn vriend en met zijn ouders.
Mogge, Anna, jammer zeg van ongie. Hopelijk volgende ronde! Tatty, een mijlpaal voor jullie, wat goed! Danielle welkom, neem de tijd. Heb even een paar dagen afstand genomen. Baal er zo van dat mijn llijf me zo voor de gek heeft gehouden. Krijg er meer moeite mee dat het allemaal niet zo vlotjes loopt. Inmiddels zijn we 6 jaar bezig en het laatste jaar een hoop verdriet door de miskramen. Ok, ik kan nu zwanger raken, maar wat heb je er aan als je het niet blijft? Iedereen om ons heen wordt zwanger. Van de week brak me dat op. Was erg boos en verdrietig. Inmiddels is de rust weer gekeerd in mijn hoofd. Ongie is bijna over en dan gaan we er maar weer voor.
Heel veer sterkte Daaniejj! Ik zit ook lekker in onzekerheid. Ik kon het al niet gelove dat ik zwanger ben. Heb ik maandag ook nog eens een rare echo gehad. Er was alleen een vruchtzakje te zien. Nu was het nog wel heel vroeg voor een echo, maar toch! Het had al groter moeten zijn dan we konden zien. Nu krijg ik maandag weer een echo. Ben zo zenuwachtig, het liefst ga ik nu ook weer een test doen.
@ Pluk, Wat leuk joh dat je zo bent verrast door jan ! Echt heel leuk om zou beneden te komen! En je bent ook nog eens lekker verwend haha! Leuk he om zo je verjaardag te vieren! Ben blij dat de verzekering alles van je over neemt om te regelen! Het is tenslotte heen taak en jij hebt meer dan je best gedaan meid! @ Anna, Jammer meis, maar misschien is het nu wel even goed! Nu weet je dat je lichaam het allemaal weer uit zichzelf oppakt! Maar zo ongie na je mk, is heel confronterend! Dikke knuf meis! @ Hartewens, Ik kan me het heel goed voorstellen dat je wat afstand neemt! Jullie zijn al zo lang bezig, en al het verdriet en spanningen wat er dan ook bij komt kijken! Je mag daar best boos om worden als je hoort dat er weer zoveel zwangeren om je heen bijkomen! Ik werd daar ook altijd een beetje boos om, en dat luchte dan echt op! Ik wens jullie zo graag een kindje van jullie zelf toe! @ Mimi, Me zus heeft gisteren de 20 weken echo gehad! En............... ik krijg een NEEFJE , leuk he! Ben er echt heel blij mee! Ik moest gelijk lachen, want bij haar 9 weken echo, had ik toch al gezegd, joeppie ik krijg een neefje! En het is nog waar ook haha! Nu heb ik 2 nichtjes en een neefje, heerlijk !
Hartewens, soms moet je gewoon even afstand nemen omdat je het anders niet meer trekt, 6 jaar is ook al een lange tijd en als iedereen om je heen wel 'gewoon' zwanger lijkt te worden is dit heel heel zwaar, bitter en verdrietig. Mupkuh, veel sterkte met het wachten. Tatty gefeliciteerd met je neefje in wording en eeeeeh wat ga jij produceren een neefje of een nichtje Anna bij mij kwam de klap toen ook eigenlijk pas bij de eerste ongi, was ik 1 keer zo woedend. We waren ook nog eens op vakantie en dat maakte het heel hard. Reden was dat het niet uit maakt wanneer we de vakantie boeken op 1 of andere manier ben ik dan altijd ongesteld. Was toen zo blij want nu was ik tenminste zwanger en zou dus eindelijk een keertje niet ongi wezen op vakantie. Nou zat ik weer ongi te zijn op vakantie Groetjes anita
Ik was ook wel even boos om de dubbele signalen van mijn lichaam. Het voelde zo zwanger allemaal. Nog steeds ben ik bij vlagen misselijk, maar nu denk ik zal wel. Maar net voor NOD... dan moet je lichaam dat maar even niet doen. Tenzij het echt van HCG is. Ik ben nu echt wel weer blij met mijn ongi en de mooie en snelle herstart van mijn cyclus. Toch weer een beetje 'trots' op mijn lijf. Hartewens, heel veel sterkte en een dikke knuffel. Het is soms ook erg oneerlijk ja! Ik vind ook dat je echt wel eens aan de beurt bent nu! Mukpuh, ik herken je situatie maar al te goed en wens je/jullie heel veel sterkte! Er is helaas weinig te doen dan hopen en wachten tot volgende week.
@Tatty Teddy meis. Wat leuk zeg. Een neefje . Dat word lekker ravotten hihi. Hoe gaat het met jou meis. Heb je last van misselijkheid of ben je 1 van de gelukkigen die nergens last van heeft.
Dankjewel allemaal voor jullie steun enz, de klap kwam echt hard aan, zit je daar bij die vrouw die de echo doet omdat je aan het bloeden bent. vertelt ze je 'even' dat je lichaam bezig is met een miskraam. het voelde alsof ik op een roze wolk leefde en iemand me een keiharde trap gaf waardoor ik dus te pletter op de aarde viel. Na veel gehuil en gepraat met mn vriend krijg ik weer een beetje moed en hoop. Wanneer wordt je weer ongesteld en is je lichaam weer 'genezen' van de miskraam en zwanger zijn end? kussj Danielle
denk dat t voor iedereen anders is daniee, Ik kreeg binnen een minuut te horen van je was zwanger, maar je hebt nu een miskraam.... En ja dat komt ook keihard aan... Geef het de tijd om te verwerken. En ja dat is moeilijk.... Ik weet er alles van..... Maar kom gerust hier en gooi alles eruit..... Doen we allemaal..... Leuk al die familie uitbreidingen...
af en toe zijn er zware momenten en zit ik te huilen van verdriet.... En er komen hoop gevoelens naar boven die eigenlijk niet horen, omdat juist bijna niemand er vanaf weet... athans in mijn directe omgeving...... andere mensen snappen er gewoon niks van wat een miskraam met je doet. 20 februari 2008: Vandaag weer een zware dag gehad... Niet alleen jordy en ruth zijn ziek, maar zit al heel de dag met mijn gedachten bij de miskraam. Ik weet dat het tijd kost om het te verwerken en noem maar op. Maar de tijd gaat mij te langzaam... Heb een foto gemaakt van de sneeuw die hier was gevallen en als je goed kijkt zie je daar dus een op embryo lijkend iets zitten... En twee dgn later was ik dus mijn vruchtje verloren.... Heb het idee dat ik nu toch een foto heb van mijn sterretje.... Ik mis nog steeds iets in mijn buik. Ik wil gewoon zo graag nog een kindje. Dit snappen veel mensen niet, maar ik heb altijd gedroomd van een groot gezin.. En met egbert weet ik gewoon dat wij niet nog een keer samen ouders worden.... 22 februari 2008: Degene die weten dat ik een miskraam heb gehad, zeggen je moet het iedereen vertellen, want dan verwerk je het. Maar ik wil het niet iedereen vertellen. Mensen willen vaak alleen maar leuke dingen horen.. Maar iemand met verdriet niet of ze willen er niet over nadenken, ik weet niet wat dat is. Maar het valt wel heel erg op... Hoewel het maandag 3 weken terug is, denk ik elke dag aan 4 februari... Ik beleef het bezoekje aan de huisharts elke keer opnieuw.. En niet 1x per dag, maar gewoon meerdere keren per dag. Ik droom er zelfs over dat het wel goed kwam.... mijn hart is gebroken en mijn hoofd vol verdriet, maar de liefde die ik direct al voor je had vergeten ik niet. Ik zal altijd van je houden, ook al ben je nooit bij mij geweest... Dit is wat ik de afgelopen dgn geschreven heb, en hoe ik mij voelde....
@ Mimi, Leuk he ben echt zo blij met een neefje ! Een nichtje was ook erg welkom hoor! Allebei de moeder, ouders, zussen hebben we het nu verteld en ze zijn allemaal door het dolle heen echt leuk! Ik heb nog weinig last van kwaaltjes! Wel 2 keer s avonds een beetje misselijk geweest maar ook weer niet echt, moeilijk te omschrijven! Spannend voor jou, nog 3 dagen en dan kan je testen , mijn duimen draaien hier voor je meis! @ Pluk, Volgens mijn moeder krijgen wij ook een knul haha! Maar ze moet nog lang wachten voordat we het echt weten hihi! Hoe gaat het met kylian zijn lip? Is het nu mooi geheeld? @ Danielle, het is helaas voor iedereen anders! Ik had tot 2 keer toe, dat mijn lichaam weer netjes na 28 dagen het zelf oppakte en ik ongie werd! Maar er zijn ook meiden bij wie het langer duurt! Neem je de tijd meis! @ Gnessy, Mooi geschreven meis! Het is juist heel goed dat je dit doet, zo geef je het voor jezelf een plekje en kan je het goed van je afschrijven! Ik heb toen der tijd een schilderij van een vlinder gemaakt voor me nichtje en toen zei ik tegen me 2 vlinders waak goed over haar! Dat heeft me toen ook goed gedaan! Hoe gaat het met je dochter?
heeft flinke nasleep van de narcose... ze ging moeilijk onder zeil dus heeft wat extra gekregen... slaapt veel en als ze wakker is kan ze flink geheumeert {of hoe je dat ook schrijft} zijn....
en ja schrijven.... doe ik gelukkig af en toe wel.... helaas soms ook te weinig..... maar voor wat betreft die foto ik zal hem hier plaatsen.... Dan kun je zelf oordelen... Ik zal het eerlijk erbij zeggen, het is geen bwerking of wat dan ook. Het is een foto die ik heb gemaakt toen het hier sneeuwde.... Het zit aan de linkerkant een fel wit dingetje, net boven de tentstokken van de buurman zijn partytent....
Hartewens, zo herkenbaar. Dat heb ik het afgelopen 1 1/2 jaar ook vaak tegen m'n man gezegd. Het is wel leuk en aardig dat ik zo makkelijk zwanger raak, maar wat heb je er aan als je het niet mag blijven. Gelukkig is het bij ons inmiddels goedgekomen en lieve Hartewens, m'n duimen draaien overuren voor je dat het ook voor jullie goed mag gaan komen.
Mupkuh, heel veel sterkte met wachten. Tatty, wat fijn dat je familie zo enthousiast reageerde. Daniëlle, het is bij iedereen verschillend wanneer de cyclus zich weer hersteld en wanneer je eerste menstruatie zich weer aandient. Bij mij kwam de cyclus steeds weer braaf als vanouds op gang. Een ander moet enkele weken wachten voor de cyclus zich herstelt. Gnessy, wat sneu dat jullie meisje zo'n last heeft van de nasleep van de narcose. Hopelijk zal ze zich nu snel weer beter voelen.
Gisteren is ons meisje al weer 2 jaar geworden. Mensen, wat vliegt de tijd toch. Het lijkt wel pas gisteren dat ze geboren is. En ineens is ze al weer 2 jaar.
Hier even een foto van de beruchte lip, ongeveer 2 dagen na zijn val gemaakt. Hij is nu nog wel wat dikkig maar het blauwe is weg. Het stuk wat gelig leek blijkt dus gewoon het korstje te zijn maar omdat het dus constant nat is (binnen kant mond) heeft het dus zo'n kleur. Gnessy, apart die foto zeg. Groetjes Anita