Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Danielle, Het bij iedereen weer anders hoor. Bij is het elke keer rond mijn cyclus weer begonnen.

@gnessy21, Het blijft moeilijk he. Heel veel sterkte meis. Ik vind het op de foto ook wel een beetje op een embrio lijken.

@Tatty Teddy, Ja leuk he. Ik geloof dat het bij jullie in de familie toch heel veel meiden voorkomt? Dan is het nog leuker ;)
    Ik voel al wel mijn ongi klachten weer een beetje. Ik hoop dat het dit keer op een beetje blijft en niet erger gaat worden. Ik heb er nu al een hard hoofd in.

2. Gerda72

Gerda72 Actief lid

Jul 4, 2006
    113
    0
    0
    Hallo,
    aanstaande maandag heb ik een curretage. Ik heb afgelopen dinsdag mijn echo gehad. Ik zou ruim 10 weken zwanger zijn, maar er klopte geen hartje. Het vruchtje is al met 7 weken gestopt. Nu zijn we 4 weken verder en mijn lichaam nog steeds aan dat ik zwanger ben. Daarom kwam die klap afgelopen dinsdag zo hard aan.
    Ik leef nu in een roes en weet niet goed wat ik verder moet doen. Dit is nu mijn derde miskraam. Ik heb wel een gezond kind van 4 jaar :D , maar het verlangen na een tweede kindje is ook groot.
    Nu na de derde miskraam zit ik erg te twijfelen om door te gaan voor een tweede kind. Geestelijk ga ik er aan kapot. Dus ik weet het allemaal niet meer zo goed.

Groetjes Gerda

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Gerda72, Ik wil je allereerst heel veel sterkte wensen met dit grote verlies.
    Tuurlijk is het een grote klap. Vooral je denkt dat alles goed gaat en erachter komt van niet.

Ik begrijp heel goed dat je twijfelt of je het allemaal nog wel wil. Wij hebben ook een gezonde dochter van 8 jaar en de grote wens voor een tweede. Geestelijk zijn de miskramen heel zwaar en ik ben blij met een forum voor dit. Ik hoop dat je hier je hart kan luchten zodat het misschien een beetje oplucht.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Gerda, wat ontzettend triest dat je een 3de miskraam hebt mee moeten maken. Ik wens je heel veel sterkte.
    Ik kan me voorstellen dat je dit geestelijk niet meer trekt op dit moment. Misschien is dat over een paar weken/maandjes anders, gun jezelf maar wat tijd.

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Heel veel sterkte Gerda.

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    sterkte gerda!

7. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Gnessy, Wat apart die foto! Het lijkt idd, een embrio! Wat sneu dat je dochter zo last heeft van de nasleep van de narcose! Ik hoop dat ze snel weer opknapt van de operatie!

@ Pluk, Ach gossy wat sneu voor kylian :( ! Hij kijkt er ook zielig bij, zou hem zo willen knuffelen :D !

@ Inez, Ja leuk he van de fam! Ben toch wel blij dat we het vertelt hebben! Nu kan je er over praten ook als ik me even angstig voel!

@ Mimi, Wij hebben idd alleen maar meiden in de fam op 3 neefjes na dan! Kinderen van mijn oom! Maar ons gezin bestaat alleen maar uit meiden! Ik heb vmi van me vriend ook singstar gekregen :) , ik kwam uit me werk en er lag een kadotje voor me op tafel! Echt heel lief van hem, nu ben ik denk ik niet zo vaak meer hier haha!

@ Gerda, Heel veel sterkte meid! Neem de tijd om het een plekje te geven!

Voor de meiden die ik vergeet: Veel liefs!

8. daaniejj

daaniejj Actief lid

Feb 19, 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Dankjewel allemaal voor jullie ervaring,,
    Gerda--> sterkte met het verlies!
    Pluk --> killian zn lip is egt sneu, kus erop;)
    gnessy --> die foto is echt bizar, sommige mensen
    zeggen dat zulke witte vlekken geesten zijn, het lijkt indd op een embryo, misschien zn/haar ziel/geest.

Voor de restt kuss,,

xxx

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Tatty Teddy leuk hoor hahaha. Dan zingen we samen het hoogste lied thuis :)

Vanavond kwam mijn schoonzus en zwager. Ze vertelde dat ze 7 weken zwanger is. Ben echt heel blij voor haar hoor. Het steekt wel een beetje maar hoop wel dat alles goed gaat. Ook omdat ze al 33 is dus dat ze grootste kans heeft en dat wil ik ook weer niet. Aan de andere kant heb ik juist zo iets van. Mijn zus beviel een 2 weken voor ik verhuisde dus heb niet zo'n hele goede band met mijn nichtje. Nu kan ik dat hier dan wel doen. Ben eigenlijk helemaal in mijn nopjes. HYeel dubbel allemaal maar ach dat geburd he. Ze blijkt al een half jaar bezig te zijn ook omdat ze op leeftijd komt zegt ze.
    Ze zei zelfs dat ze het eigenlijk niet durfde te vertellen vanwege mijn 2 miskramen. Vind dat dan wel weer lief.

Heb weer aardig last van mijn buik dus het word weer leuk. Ik verwacht mijn Nod dus ook echt over 2 dagen als het niet eerder is. Hoop nog steeds dat dit gewoon toeval is en dat mijn NOD wegblijft maar heb er een hard hoofd in

10. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hallo Gerda, allereerst heel veel sterkte meid. Vreselijk dat je dit nu al voor de derde keer moet meemaken. Je twijfel over al dan niet nog een keertje proberen voor een tweede is zo herkenbaar.

Wij wilden ook zo snel mogelijk na de geboorte van onze dochter die nu net 2 is geworden weer opnieuw proberen om zwanger te raken. Dat heeft op zich steeds heel snel mogen lukken, maar ook hier ging het, op de laatste keer na, al snel weer mis.

Maar na 5x vroege MK op rij is het dan toch eindelijk weer gelukt om zwanger te raken en het tot nog toe ook mogen blijven. Ook Lexie die hier pas een berichtje heeft gepost heeft 5x een miskraam moeten doormaken en is vorige maand bevallen van een dochtertje. Ook een paar andere meiden die ik van een ander topic ken, zijn nu weer zwanger na meerdere miskramen. (zie topic het zal toch niet waar zijn, 3x mis).

Ik zal niet zeggen dat het afgelopen 1 1/2 jaar en de eerste 12 weken van deze zwangerschap makkelijk waren, met name geestelijk was het bijzonder zwaar. Zonder steun van mijn man en de meiden van het forum had ik het niet gered, maar ik ben blij dat we het nog 1x hebben doorgezet.

Heel veel sterkte morgen en neem de tijd om ook dit verlies te verwerken en een plekje te geven.

11. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, Wat leuk zeg meis van je zwager en je schoonzus! Ik kan me voorstellen dat het nu heel dubbel voor je is allemaal! Ik weet zeker dat je vroeg of laat ook weer zwanger bent en dat het dan allemaal goed gaat! Ik weet hoe pijn het kan doen als je hoort dat iemand dichtbij je zwanger is! Je bent heel blij, maar zelf wil je ook zo graag!
    Hou hem droog he meis :) !

@ Inez, Ik vergat je helemaal te feliciteren met je kleine meid :oops: !
    Bij deze dus: Gefeliciteerd! Wat gaat de tijd snel he!
    Ik heb heel het weekend gewerkt en ik ben heel weinig op het forum geweest, ben alleen gisteren even snel wezen kijken! Als me hoofd niet vast zou zitten, zou ik die ook nog vergeten hihi!

12. missy28

missy28 Nieuw lid

Feb 25, 2008
    1
    0
    0
    Hoi hier ben ik dan ook... Heb zaterdagochtend bloedverlies gekregen en s avonds een echo gehad.. daar was alleen een leeg vruchtzakje te zien.. Loop waarschijnlijk al een week of 3 met niets in mijn buik.alleen vruchtwater.. De verloskundige beld vandaag met het ziekenhuis voor een curretage.. ik wil het namelijk z.s.m. kwijt zijn!

Heb het hele weekend gehuild.. nu valt het eigenlijk wel mee.. Gisteren heb ik mijn testen in het park begraven, bij een meertje.. als een soort van afscheid.

Ik weet alleen niet hoe ik nu verder moet..

liefs sil

13. Niet meer actief

sil allereerst dikke knuffel en welkom

hoe je verder moet weet niemand denk ik... t kost een hoop tijd....
    Wel mooi dat je soort van afscheid hebt gemaakt..
    hoe lang was je zwanger?

14. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    Goedenmorgen allemaal.

Missy, heel veel sterkte meid, en hoe je verder moet, gewoon een stapje voor stapje.

Gerda heel veel sterkte voor vandaag.

Eens even kijken hoe de verdeling jongens en meisjes in onze familie is.

Grootouder vaders kant - 3 jongens
    Grootouders moeders kant- 2 meisjes
    mijn ouders - 2 meisjes
    mijn oom en tantes vaders kant. - 2 meisjes (andere oom en tante ongewilt kinderloos)
    oom en tante moeders kant - meisje en jongen
    nichtje 1 - meisje en jongen
    nichtje 2 - meisje en zwanger
    nichtje 3 - meisje
    zus - zoon
    ik - zoon.
    Dat zijn dus 7 jongens en 10 meisjes.

Gisteren met Kylian en mijn ouders naar de kinderboerderij geweest waar Kylian en een schaap totaal in love waren, zo erg zelfs dat Kylian gewoon de schaap een kus op zijn snuitje gaf. Zelfs de beheerder moest erom lachen.

Groetjes Anita

15. Niet meer actief

niet toevallig foto van gemaakt?

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Missy, allereerst heel veel sterkte meid. Bij mij heeft lekker uithuilen, erover praten, thuis en hier op het forum, geholpen.

17. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mukpuh, laat je het ons weten hoe het gegaan is bij de echo!? Ik hoop dat je een mooi kloppen hartje ziet. Heel veel sterkte in elk geval.

Missy, Gerda en Daaniej heel veel sterkte met jullie verlies en de gevoelens eromheen. Die gevoelen horen er nou eenmaal bij. Net als dat verdriet helaas bij het leven hoort! Maar het is zo'n verdomd nare tijd. Ik hoop da jullie veel knuffels uit je omgeving krijgen.

18. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    Nee die lag netjes op tafel thuis, was natuurlijk wel de bedoeling dat het ding meeging. :oops: :rolleyes:

Groetjes Anita

19. Niet meer actief

das dan weer balen....
    ik ben ent bij de dijk geweest en heb daar mooie plaatjes geschoten van de kids.....
    zucht...... maar ja is wel leuk.... binnenkort maar weer eens een zooitje laten ontwikkelen en in albums stoppen.....

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Missy ik wil je heel veel sterkte wensen meis.

Share This Page