Het is gelukkig goed gegaan. Ik ben alleen een week minder lang zwanger. Volgende week terug om het hartje te kijken.
Missy, Daniejj en Gerda welkom! Vreselijk dat jullie dit mee moeten maken. Neem de tijd, praat er over en laat je tranen gaan, het moet er uit. Thanks allemaal voor de opbeurende woorden. Krijg toch weer moed nu. Komende week weer flink er tegenaan en dan het lange wachten weer. Hierna nog 1 cyclus en dan de mmm weer in. Even zien of dat kan ivm de adoptieprocedure, je kunt bepaalde dingen nl niet tegelijk doen. Nogmaals thanks allemaal, zat er even doorheen. Voel me soms zo incompleet. En dan ook nog iemand die ik vaak zie wel weer zwanger, pfff. Allemaal dikke buiken om me heen, Ik wil ook! Morgen lekker vrij en heb nog niks gepland, heerlijk!
Ik ben al een paar dagen misselijk. Dat heb ik altijd wel als ik mijn NOD moet krijgen. Ik ben nu een dag te laat. Heb net een test gedaan maar hij is heel licht op het positief. Ik kan er niet eens een foto van maken zo licht is het. Al die keren had ik altijd een vette goede streep dan. Ik heb wel kleine steekjes in mijn borsten vandaar dat ik de test deed. als ik overmorgen nog mijn NOD niet heb dan weer even testen. Wel raar want ik heb nog steeds last van mijn buik. Niet zo erg als de afgelopen maanden maar toch redelijk pijnlijk. Even aankijken of dit een zwangerschap is of dat ik toch in de maling genomen ben.
Mupkuh wat fijn dat het allemaal goed is en je gewoon een weekje minder ver blijkt te zijn. Hartewens, vervelend dat je je zo incompleet voelt, maar dat komt gewoon door het feit dat je moeder bent alleen nog geen kindje hebt. Probeer vol te houden meid, ik weet zeker dat er een kindje voor je in het verschiet ligt. Mimi wat vreselijk spannend, ze zeggen altijd een streepje is een streepje hoe licht ook. Ik hoop echt dat het deze keer raak zal zijn en dat deze uitspraak klopt. Misschien kun je er een testje van een ander merk er tegenaan gooien, de ene schijnt al met minder hcg te reageren dan een ander. Ik had toen vrij lichte streepjes met de testen van de apotheker maar hele duidelijke strepen met de testen van de dirx. Groetjes Anita
Hartewens, ik kan me er alleen maar een voorstelling van maken over hoe je je moet voelen. Ik wens je de kracht toe om het allemaal vol te houden, al zal het zeker niet altijd even makkelijk zijn. Mupkuh, dat is goed nieuws voor je. Fijn dat je volgende week al weer mag terugkomen. Mimi, klinkt veelbelovend meid, ook een lichte streep is een streep hoor! Hopelijk zul je wanneer je over een paar daagjes test een duidelijker streepje krijgen. Ik ga keihard voor je duimen meid!
Pluk, wat zeg je dat mooi; je incompleet voelen omdat je moeder bent maar nog geen kindje hebt. Mimi, dit klinkt wel heel positief, je weet wat gezegd wordt over een streep. Zou leuk zi [-o< jn zeg, mimi en tatty alletwee tegelijk zwanger! Mukpuh, goed nieuws zeg! Fijn voor je . Hartewens; wanneer heb je je eisprong? Misschien gaan we wel gelijk op, dan hou ik je gezelschap en praat ik je goede moed in. En jij mij hopelijk ook
Mimi klinkt goed, een hele vage streep is er ook 1 hoor! Spannend! Annna, denk rond donderdag mijn vruchtbare dagen te hebben. We zijn alvast aan het voorklussen, hahaha. Begin vandaag met ovutesten. Ga niet tempen denk ik, wil er deze maand niet in doorslaan zoals vorige maand, hahaha. Tuurlijk pep ik jou ook op, no 6 dagen voor jou en dan weer vruchtbaar! Mukpuh, van harte met goede echo! Morgen weer naar de adoptiecursus, heb er wel zin in. Ga vanmiddag denk ik even wat cakejes bakken. De cursus is verplicht, je betaalt er een hoop geld voor (900,-) en je krijgt slechts 1 kop koffie bij aanvang, de rest van de dagen moet je zelf koffie kopen. Beetje zuunig niet, dus ga maar even wat lekkers meenemen, hhaha. Gaat me te ver om een thermoskannetje koffie mee te nemen, maar iets lekkers is altijd mjammie! Wat een triest weer is het vandaag, bleh
Ik heb met Mat care getest die kleintjes voor 4 dagen ervoor. Ik heb nog wel een thuistest van de apotheek liggen. Ik geloof dat matcare toch beter is dan
Mimi, inderdaad een ander merk testen, dat zou ik je ook adviseren. Die van Sensitest hebben gegarandeerd geen indrooglijntje. Daarmee was mijn allereerste lijntje ook bijna niet te zien, maar 2 dagen daarna was het al duidelijker. Oh meid, ik hoop het voor je! Hartewens, mijn banner klopt niet helemaal. Ten eerste weet ik niet wat mijn cyclus doet na de MK. Daarnaast heb ik eigenlijk nog nooit een eisprong gehad op dag 17. Ik probeer mijn lichaamstekenen wel in de gaten te houden. Leuk van je om cakes te bakken. Zo'n vrouw gun je het toch om kindjes te krijgen! Ik wel in elk geval. (heb zelf trouwens brood in de over staan, glutenvrij, als ik werk heb ik daar geen tijd voor nu kan ik lekker uitproberen). Ik hoop tenminste dat het lekker wordt... het valt ook nog wel eens enorm tegen. Vandaag trouwens ook weer wat vreemds, had ik weer opeens bloederig slijm. Dat heb ik nooit zo ver na mijn menstruatie gehad. Die was zaterdag nl al over. Alles is toch een beetje anders dan anders nu. Inez, ik had je helemaal nog niet gefeliciteerd met je kleine meid. Leuk zeg, al twee, volgens mij wordt het dan alleen nog maar leuker!
Dank je wel voor de lieve reacties. @ Mimi, die van kruidvat zijn ook heeel gevoelig. Ik heb echt al heel vroeg posi getest. Ook met de testen van matcare.
Hartewens, klus ze meid, deze ronde is voor jullie hoor! Mimi, ik heb zelf goede ervaringen met matcare.
Ja ik de vorige keren ook. Dan was het wel de laatste keer dat ik teste toen ik echt 2 dagen overtijd was. Nu noem ik het 1 maar dat komt omdat ik het oorspronkelijk gisteren het had moeten worden. Even wachten wat morgen doet. Ik denk dan een keer niet de matcare te pakken maar die ik nog heb van de apotheek.
@ Mimi, Ik duim echt keihard voor je! Maar zoals ik al zei vandaag, ik denk echt dat je zwanger bent hoor! Ik heb met matcare ook goede ervaringen kijk maar in me album! Onze droom zou echt uitkomen dan ! Ik had ook voor dat ik teste een zeuderige buikpijn, dacht dat ik de buikgriep zou krijgen! Meis ik duim heel hard voor je! @ Anna, kan het niet van je eisprong zijn dat beetje bloed? Ik heb dat ook 1 keer gehad rond me eisprong, wordt ook wel een eisprongbloeding genoemd! @ Mupkuh, Fijn dat je zo goede echo heb gehad! Nu kan je genieten meid! @ Hartewens, Ik snap heel erg goed dat je het er moeilijk mee hebt en dat je het niet meer ziet zitten! Vooral als je al zolang bezig bent valt het niet mee! En dan ook nog een keus moeten maken tussen mmm of adoptie! Vervelend he dat het niet allebei kan dan! Ik wil je een hele dikke knuffel geven! En mijn duimen draaien nog even hard voor je meis! Veel plezier morgen en idd wel heel erg zuinig hoor! En dan voor het geld wat je betaald, verwacht je er ook wel koffie bij haha! @ Pluk, Wat leuk zeg van kylian en het schaap haha ! Jammer dat je er geen foto van heb genomen hihi! Ik lag helemaal in een deuk toen ik het las, geweldig! @ Missy, heel veel sterkte meis! Voor de meiden die vergeet: Veel liefs!
Ik ben in je album wezen klijken. Mijn Matcare is die stripjes alleen krijg ik het niet op foto. Ik vind jou eerste test van 8 februari verdomd veel op mijn uit slag lijken maar nog iets lichter . We zien wel meis het zou wel onze droom doen uitkomen he allebij tergelijk zwanger. Mijn borsten doen wel meer pijn vandaag en mijn bh zit gelijk voor geen meter meer. Ik ben de hele dag al niet lekker, dat scheelt dan dat had ik vorige week al. Maar hoe gaat het met jou? ben nieuwsgierig
Oh meis, ik denk echt dat het zo is hoor! Als je test op die van mij lijkt! Moet het wel goed zitten, maar je heb gelijk dat je morgenochtend weer een test doet! Met mij gaat het goed, af en toe heb ik een drukkend gevoel in me onderbuik! En me borsten zijn gevoelig en ben best wel moe! Het enige nadeel is, dat ik nu heel moeilijk kan poepen , ik voel de drang wel maar als ik dan op de wc zit, moet ik een half uur persen voor een klein drolletje! Ik voel me gelukkig erg goed, soms lijkt het net of ik niet zwanger ben, zo goed voel ik me! Daar geniet ik maar van, want misschien ben ik dadelijk kotsmisselijk! Mijn duimen draaien voor je meis!
Probeer alleen niet te hard te persen he meis. Gewoon rustig zitten ne het komt vanzelf. Anders kweek je aambeien
Het wordt zeker steeds leuker. Ze kletst al lekker, begint te tekenen, kleien, bouwen met Duplo, heel leuk allemaal. En iedere dag leert ze wel weer wat nieuws. Wat Tatty trouwens ook al aan je vroeg, zou dat beetje bloed inderdaad niet met je aankomende eisprong te maken kunnen hebben? Voor m'n MK's had ik daar ook geen 'last' van, maar na m'n laatste MK's had ik ook steeds een beetje bloedverlies tot en met m'n ei. En daarna was het weer over. Hoe is het nu trouwens verder met je? Nog steeds misselijk of is dat nu ook weg?
Inez, Mijn misselijkheid is nu wel weg. Ik ben nu 'rustig' thuis, daar zou het ook mee te maken kunnen hebben. Mimi, ik zie dat je ook al wel redelijk overtuigd bent, gezien je banner! Fijn! Ik weet niet of mijn afscheiding nu wat te doen heeft met mijn naderende eisprong. Dat zou wel behoorlijk vroeg zijn. Maar voor de eerste zwangerschap had ik eigenlijk een cyclus van 24 (tenminste dit had ik 2 keer tot is zwanger was). De andere tekenen van mijn lichaam geven nog niet echt een eisprong aan. We zien het wel. Zondag lekker gevreeen dus we hebben de slag goed te pakken Laten we zo maar lekker doorgaan!
Anna, bij mij liep m'n menstruatie min of meer over in die ovulatie-afscheiding. Dus op zich zou het mogelijk kunnen zijn. Ons lichaam doet wel eens meer vreemde dingen. Wel lekker voor je, dat je nu even vakantie hebt. Kun je even lekker bijtanken. Mimi, die banner staat je goed hoor!
Tatty, toen ik last had van verstoppingen zeiden ze tegen mij dat ik meer vezels moest eten, dat heb ik uiteraard gedaan maar mijn ontlasting bleef hard en deed alleen maar meer pijn vanwege al die vezels. Overleg even met je verloskundige want dingen voor je ontlasting zoals Yakult (die weet ik dus zeker) mag als je zwanger bent, en dat heeft mij dus ontzettend geholpen. Mimi heb je alweer getest? Ik zie trouwens op je banner dat je 3 dagen overtijd bent maar krijg het gevoel dat de dames een andere banner bedoelen Inez, leuk beginnen ze te worden op deze leeftijd he, als ik zie hoe snel Kylian soms gaat dan kan ik me haast niet meer voorstellen dat het een baby is geweest. Groetjes Anita