Klopt ze bedoelen een andere banner. Ik had gisteren getest en dat was een lichte dikke roze streep. Vandaag was hij nog lichter en haast niet meer te zien. Vandaar dat ik mijn banner weer overtijd gezet heb.
Ik word er wel helemaal kriegel van. Die onzekerheid maakt me helemaal gek. grrrrrrrrrrr. Als mijn eraan zit te komen mag het wel snel zijn en anderd een dikke vette roze streep. Buik doet ook een beetje pijn. Nog steeds niet zo erg als de afgelopen maanden maar nog niet dat het lekker is. En mijn rug ook snik.
Mimi, meid ik kan me je onzekerheid wel voorstellen. Ik heb deze keer ook wel eens een lichtere test gehad dan de keer ervoor. Ik had toen domweg de avond ervoor veel meer gedronken dan anders en dan valt de test ook lichter uit. Als je vaker test, probeer dan onder dezelfde omstandigheden te testen als de keren daarvoor. Pluk, hoewel ik alle fasen even mooi heb gevonden waar ze doorheen is gegaan, iedere keer weer een stukje meer kunnen, steeds zelfstandiger worden, wordt het inderdaad steeds leuker. Het is zo leuk om ze dingen te leren en ze aan te sturen.
Ik had toen mijn urine opgevangen in een bekertje (je kunt het een aantal uren bewaren als ik het me goed herinner). Daardoor heb ik met dezelfde urine 2 verschillende testen gedaan en op de ene test was het streepje veel lichter als op de andere test. Maar ik geloof niet dat je uit de zichtbaarheid van het streepje kunt concluderen of iets misgaat of niet. Dus vanavond niet te veel drinken, zo lang mogelijk knijpen morgenvroeg en gewoon weer testen Kylian begint ook echt dingen te ondernemen, hij wil niet meer je hand vasthouden als je naar de winkel loopt en slaat zelf de hoekjes al om (we lopen binnendoor dus er is geen weg dan in de buurt). En gisteren werd hij zelfs boos omdat hij weg wilde (hij begon zelf vast aan de wandelwagen te sjorren) en we dat niet konden omdat ik om 10 uur een afspraak had. Groetjes Anita
hahaha een echte handenbindertje word het dus. Nog even even en dan doet hij alles voor jou. hihi. Ik had vanmorgen mijn urine ook opgevangen en had eigenlijk dan ook 2 keer moeten testen. Omdat ik gisteren de zelfde test gebruikt had vond ik het al zo raar dat vandaag het zowat bijna niet meer te zien was. Ik heb al meer testen gehaald dus morgen even proberen of anders even wachten tot vrijdag. Ik heb wel meer last van mijn buik nu dus we zien wel. ik drink van mezelf al niet veel dus als ik nog minder moet drinken dan gaat het niet goed denk ik
Oeps dezelfde zuiper als ik ben dus, krijg er soms met moeite een liter per dag in . Ik vergeet het gewoon Groetjes Anita
Ja ik ook. Als ik een liter moet drinken dat lukt dan echt niet. Meestal vind ik s'middags de beker met drinken die ik s'morgens ingeschonken heb. Hmmz pak wel eennieuwe of drink het alsnog op.
hier ook slechte drinker hoor..... moet mezelf er toe dwingen om af en toe wat te drinken, anders vind ik t bij 2 a 3 bekers wel voldoende per dag.... en das echt niet goed weet ik...
Hier precies het tegenovergestelde. Ik kan de hele dag wel doordrinken. Liters gaan er doorheen. Moet dan ook erg vaak naar de wc.
prbeer wel genoeg te drinken hoor. ben sinds kort helemaal verslaafd (ongeveer 1,5 maand) aan de sinas. Hihi drink zo weg. Gisteren weer boodschappen gedaan dus kan weer even uhm 5 dagen er tegen aan denk ik dan is het weer afzien. Ik denk dat ik toch morgen weer test met de thuis apotheek test. Hmmz ik weet het niet. Mijn borsten doen zoveel pijn dat ik niet eens tot vrijdag kan wachten denk ik. Ik kijk wel hoe ik morgen erover denk en mijn Nod wel of niet heb.
Heb opeens hele erge buikpijn. Dit is niet leuk meer. Het voelt niet zoals elke maand maar lijkt er wel op. Net alsof iemand met messen van binnenuit naar buiten wil. Ik begin nu echt het idee te krijgen dat mijn Nod onderweg is en dat mijn lichaam er mee bezig is. Het kleine beetje hoop is bij mij nu wel vervlogen. Ik ga zo lekker op de bank liggen met eenboekje want zelfs zitten doet pijn.
Tatty, naast veel vezels eten (volkoren producten, groente, fruit) is veel water drinken ook belangrijk voor je ontlasting. Mimi, ik duim gewoon stug door! Potver.....
mimi hoe is t? Voel mij hier sinds gisteravond goed kloten... Ben dwars door de pil heen gebroken en nu ongi... Echt t einde van de miskraam.. want nu is mijn cycles maar 23 dgn geweest ipv de 28 normaal. Dus de pil hebt dus ook nog niet veel nut... Baal er wel van dat mijn cycles zo doet.... Het gevoel dat het definitief is afgelopen mijn miskraam heb ik heel erg.. weet niet zo goed hoe ik mij nu hoor te voelen... Voel me al sinds gisteravond meer dan leeg...... bah.......
Gnessy, het lege gevoel is herkenbaar hoor! Ook al wist je het nog niet, je buik was wel gevuld met iets warms. Mimi, weet je al wat meer? hoe gaat het met je pijn? Inez, De vakantie is wel dubbel nu. Ik zag er heel erg naar uit om lekker te ontspannen, maar nu na het ontdekken van het gezwel bij mijn moeder ben ik toch erg gespannen en lukt het me niet om te ontspannen. Ik zie er tegenop om weer te beginnen volgende week. De tijd die eraan zit te komen is ook verre van aantrekkelijk natuurlijk. Operatie en chemo voor mijn moeder. Dat staat toch zo goed als vast. Gisteren een dag samen met mijn vriend bij mijn ouders doorgebracht. (we hadden ze opgehaald uit het ZH) Het was wel fijn om bij elkaar te zijn. Het was ook wel luchtig en niet zwaarmoedig. Met mijn vriend heb ik nog lekker gewandeld in een griendengebied. Dat was wel heel erg lekkker. We kunnen goed rpaten en delen samen. Dat voelt heel waardevol. Zeker nu. Maar wat het komende jaar ons zal brengen is heel onzeker en kan gaan van nieuw leven of levensbedreigend ziek...
Anna heel veel sterkte voor de komende tijd. Mimi, meid hoe gaat het vanmorgen.? Gnessy dat lege gevoel dat heb ik ook gehad hoor, na mijn miskraam en vreemd genoeg heel erg toen Kylian geboren was. (wat ik als erg vreemd heb beschouwd omdat ik toch een kleintje in zijn bedje had liggen ) Gisteren heeft Kylian een aanvaring gehad met de kast, met het volgende resultaat groetjes anita
De pijn heeft gister avond even geduurd. Begon zelfs te twijfelen of ik niet iets verkeerds had gegeten. Nog steeds steeds heel veel last van mijn borsten en ze zijn voller. (dat zegt niks natuurlijk) Ik heb wel een drukkend gevoel in mijn buik maar nog steeds geen NOD. De test van vanmorgen was heel licht nog. Ik test overmorgen want ik maak mezelf helemaal gek zo(ook al weet ik dat ik het waarschijnlijk morgenochtend toch weer doet). Heb nu met een andere test getest. Voel me zo onzeker erdoor. En of het nog niet leuker kon worden werd ik wakker met een misselijk gevoel nog erger dan de afgelopen dagen. Ik heb ook nog verhoging. Ik snap er niks meer van. Ik ga zo toch maar zwangervitaal halen je weet het maar nooit he. Ik weet ook wel zolang er nog hcg in mijn bloed zit mijn NOD niet gaat komen dus moet ik afwachten. Misschien zit het wel goed dat weet ik ook niet grrrrrrrrrrrr het maakt me helmaal gek zo. Dit heb ik nog nooit gehad. Ik teste altijd of wel gelijk posi en zo niet dan had ik mijn NOD
Jee pluk dat ziet er ook zileig uit zo. ach gossie @Gnessy, Dat gevoel van leeg voelen is heel vervelend ja. Ik heb het alle keren gehad zelfs bij mijn dochter. Pluk zo vreemd is het toch niet dan.
Ojaa sorrie hoor Even een leuk nieuwtje er tussen door. Ik ga beginnen met de thuisopleiding onderwijs assistente. Nog wel de basis omdat mijn diploma's niet goed genoeg zijn om gelijk het mbo te doen. DUs dan doe ik eerst de opleiding in 9 maanden en dan doorstromen naar het mbo diploma. Ik doe hem vandaag op de bus ben al helemaal in mijn nopjes. Ik moest 3 vakken op c hebben vroeger van mijn vbo maar heb er maar 2 en 4 op b. Mijn MBO administratie is niks waard op die opleiding omdat het een kwalificatie is en geen certificatie en landelijke excamen was. Heel ingewikkeld maar als ik het zo doet dan ben ik net zolang bezig om het te halen.
Later vandaag reageer ik wel weer even op jullie verhalen, maar even een geweldig berichtje tussendoor: We hebben vanochtend de uitslag van de punctie gekregen en bij het vruchtwateronderzoek zijn geen bijzonderheden gevonden. Snotter, snotter, snotter, tranen van geluk! We weten ook wat het geslacht is, alleen houden we dat nog liever even voor onszelf.