Zo en nu kun je vertellen wat het wordt want je hebt het al 10 minuten voor je gehouden en in mijn ogen is dat EVEN Mimi zolang je test positief blijft is er toch nog hoop hoor en anders gewoon even naar je huisarts heen gaan, kan die ook testen voor je of je voor een bloedonderzoek doorsturen. Groetjes Anita
Inez AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Helemaal top meis. Dat is even goed nieuws. Ik had ook niet anders verwacht hoor.. haha Hmmz ik sluit me aan bij Pluk hoor. dit is even genoeg vertel maar . Pluk. Onze HA heeft de zelfde testen zoals ze van thuis werken dus zal qua duidenlijkheid wel meevallen. Volgende week moet ik weer een afspraak maken voor over 4 weken met mijn gyn voor het stollingsonderzoek. Ik denk dat ik hem eerder zet . Ik kreeg net mijn bestelling van MatCare binnen. Die op de gewone huistesten lijken dus niet de staafjes. Ik had zoiest van boeiend ik doe er nog 1. Heel stom eigenlijk omdat s'morgens uur of 7 zo licht was met de apotheek test. Het was nu een uur of 11. Maar hij is beter te zien dan die andere. Ik hoef niet moeilijk te doen met kijken. Ik hou nog even hoop. Alleen nog niet zoveel om mijn banner aan te passen. Hij is donkerde dan die van de afgelopen dagen. Ik zie het wel. Nu proberen vol te houden om pas zaterdag weer te testen en niet morgen (lukt me waarschijnlijk toch niet )
Oh meid heb je met die ellendige dingen van de apo getest. Die gaven bij mij (tot 3 keer toe) helemaal geen strepen (ook niet de controle streep dus). Erg frustreren, ben toen op de fiets gestapt om in de stad die van de dirx te halen en die waren wel binnen de afgespoken tijd streperig . Maar goed deze streep is dus om 11 uur 's morgens duidelijker terwijl je urine (omdat je al een keer geplast hebt neem ik aan) minder geconcentreerd is. Hmmmmm klinkt toch vrij positief. Groetjes Anita
oh echt spannend...... Bij mijn dochter heb ik er 3 geaan, 1 's ochtends, 1 's middag's en eentje 's avonds. allemaal verschillende merken omdat ik het gewoon niet kon geloven dat ik weer dwars door pil heen zwanger was geworden........ zaten gelukkig geen apo testen bij, eigen merk kruidvat, matcare, en clearblue ondanks dat ik kl*te dag heb leef ik wel heel erg met jullie mee..... ik had eigenmerk test van apo en die van clearblue, oke wel duurder maar wel beter te zien dan die van de apotheek..... Ennuhhhh iddd even is nu geweest! Dus vertel maar......
Anna, het is inderdaad behoorlijk je dubbel nu met je vakantie. Met dit bijzonder slechte nieuws van je moeder komt er van uitrusten en bijkomen niet veel. Hopelijk wordt jouw jaar straks in dubbel opzicht helemaal positief afgesloten. Je moeder hersteld en genezen en jullie met een kleine in je armen. Pluk, ach, die arme Kylian. Gnessy, ook hier is dat lege gevoel herkenbaar hoor. En inderdaad ook niet alleen bij de miskramen, maar ook na de geboorte van Alyssa had ik dat lege gevoel. En dat werd nog eens extra versterkt omdat zij de eerste dagen op de couveuseafdeling moest doorbrengen. Mimi, wat stoer meid, dat je je hebt opgegeven voor je opleiding. Heel goed hoor. Je buikpijn van gisteren kan ook nog bandenpijn zijn. Ik weet dat je je nog erg onzeker voelt over je prille zwangerschap, maar alles wat je omschrijft zijn toch echt zwangerschapskwaaltjes. Haha Pluk en Mimi. Lekker geduldig jullie! Maar helaas meiden .... my lips are sealed. Jullie zullen toch echt nog even in spannende afwachting moeten blijven tot de kleine is geboren. Mensen uit m'n omgeving weten dat ik hier veel zit en het moet voor familie en vrienden echt een verrassing blijven. Maar we zijn wel helemaal gelukkig met de uitslag. Het allerbelangrijkste is, dat er geen bijzonderheden zijn gevonden.
Inez. Ach het was te proberen. hahaha. Groot gelijk hoor. Gewoon niks zeggen dan weet je ook zeker dat als je familie gaat neuzen ze er ook niet achter komen. hahaha. Anna heel veel sterkte meis. Gelukkig kan je heel goed met je vriend praten dat is altijd goed. Ik heb nooit problemen met de apotheek test gehad. Alleen ik heb hem vanmorgen gebruikt. De rest was matcare die stripjes alleen uur of 11 was de andere matcare die ik gisteren besteld had.
Geen probleem snap ik volledig, wacht vol ongedult je pb-tje in mijn postvakje af met daarin het geslacht 8) Groetjes Anita
Oh Inez, dan wil ik het ook wel weten hoor! Mimi, jij bent gewoon zwanger en nog meer testen hoeft niet. Het kan altijd nog misgaan, maar bij jou niet meer dan bij een ander. Wen maar vast aan het idee. Er zijn echt geen streepjes wanneer het niet zo zou zijn en een dikkere of een dunnere streep zegt iets over de concentratie in je urine en de gevoeligheid vd test. Niet over meer of minder zwanger zijn op een periode van 2 dagen. Pluk, die kleine moet voorzichtiger doen, anders wordt ie er niet mooier op met zijn dikke lip en gehavende oog. Inez, ik vind dat wij ook wel weer wat geluk aan onze kant verdient hebben. Eigenlijk overkomen me nu jaren te vaak vervelende dingen. Steeds denk ik, maar volgend jaar wordt echt mijn jaar. Maar steeds gebeurt er weer iets vervelends. Gelukkig ook veel om dankbaar voor te zijn. Maar we krijgen als familie nu wel veel voor onze kiezen. Ik ben alleen bang dat het zo niet werkt en dat het geluk komt, of niet komt, je moet het er maar mee doen...
Mimi, ik sluit me helemaal aan bij Anna hoor. Een streep is een streep, je bent gewoon zwanger meid! Anna, dit jaar moet gewoon jullie jaar worden. [-o< En daarvoor ga ik heel hard duimen!
Bedankt Inez, ik zelf duim nu vooral voor mijn moeder. Ik hoop toch zo dat er geen uitzaaiingen zijn. Dan is het ook allemaal al erg genoeg. Ga je nou echt PB'tjes sturen om te vertellen wie er in je buik zit? Hebben jullie al een naam? Of kan het nog alle kanten op? Mimi, Kom je lekker bij mij in de klas stage lopen? Ik kan altijd nog wel wat leuke hulp gebruiken. Leuke opleiding hoor! Lola, Ben jij hier ook nog af en toe? Je zit nu in de 4e ronde dus he! Goed op je ei letten en dan weer lekker zwanger worden he! En dan voor 9 maanden!
Ik ben bang dat we geen pb'tjes van Inez gaan krijgen Anna, hou je taai meid! Ik duimde al voor jou, nu duim ik uiteraard ook voor je mamsel.
Grrrr Inez ik heb zin om het plakband van de monden van je smilies te rukken 8) Mimi ik zie dat je uiteindelijk al je (on) geloof bij elkaar hebt geraapt en je banner hebt aangepast Goedzo, nu nog proberen te gaan genieten en dan ben je al een heel eind op weg en natuurlijk de vk bellen want ik wil een echo in de 7de week (en dat is alweer over 2,5 week) Ik zal proberen Kylian het wat rustig aan te laten doen maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat er in de loop van de jaren wel meer bulten,wondjes en blauwe plekken bij zullen komen. Groetjes Anita
hhahaha pluk... Die bulten en blauwe plekken en schrammen komen er cker weten nog veel meer bij... die van mij word 4 van de zomer en das ook onvoorstelbaar wat ide allemaal al heeft gehad.... gelukkig nog geen botbreuken.... en idd tape moet van de simleymondjes af.....lol.... Maar hup jij vk bellen..... ik ff naar mijn ineens zo'n grote vent toe, gaat sinds 1,5 week op potje ze behoefte doen en wil sinds vanmorgen geen luier om.... dus ff in de gaten houden.
Hmmm zou de vk het niet raar vinden dat ik ga bellen om een afspraak voor mimi te maken. Mimi pb even welke vk je wilt (kan die in Rijssen aanbevelen hoor) dan ga ik bellen Groetjes Anita
Hey Mimi, toch maar weer de banner aangepast meid? Hij staat je erg goed hoor. En inderdaad, nu maar snel je banner aanpassen en proberen te genieten van je zwangerschap. Heb je al contact gehad met gyn om je afspraak te vervroegen?