Hey Inez, Je kunt toch wel zeggen of je al een naam hebt. Ik hoef hem niet te weten hoor! Nou ik ben ook blij dat mimi de moed weer heeft genomen om een zwangerschapsbanner te plaatsen. Eerst was ie errug vroeg en nu zelfs al een beetje laat!
Anna, een paar namen hebben we al wel in ons hoofd, maar we zijn er nog niet helemaal uit. Pfff. Vind het best wel moeilijk om een mooie naam te verzinnen. De kleine moet er wel de rest van z'n leven mee doen. Het hoeft niet per definitie een puur Hollandse naam te zijn en al helemaal geen top 10 naam. En bij voorkeur ook geen naam die met dezelfde voorletter begint als die van ons.
En niet met dezelfde letter als haar grote zus. Mijn broer en ik hebben dezelfde initialen, dat was lastig met bankrekeningen, artsen en diploma's. Het lijkt me een moeilijke keuze. maar je hebt gelukkig nog even.
Alleen als je zeker weet dat je 2de kindje van een ander geslacht is zou je kunnen overwegen dezelfde letter te kiezen omdat er toch vaak dhr of Mw voor staat. Hier is net mijn vriendin langs geweest met de oudste (4) dus Kylian heeft lekker kunnen spelen (voor zover dat gaat met een 1 en een 4 jarige). En nu ligt hij lekker te slapen Groetjes Anita
uhm hahha. De foto's staan in de album hoor. Ben nog niet helemaal zeker. Ik kan het nog niet geloven maar zo probeer ik het wel Hahaha is wel erg ver fietsen vanaf hier hoor. Ik bel mijn Gyn maandag want dan moest ik bellen voor een afspraak voor over 4 weken. Ik denk dat ik hem maak voor over 2 weken zoiets. Meer als ik mijn vriendin van hier niet over me heen krijg dan hoor. Die heb al zoets als het zo is dan ga je maar voor tabletten naar de gyn.
Mimi, JAAAAAAAAAAAA, ik zie 'm luid en duidelijk hoor, die tweede streep. Ik kan me je ongeloof voorstellen, maar lieverd, hij staat er echt. Dus bij deze: Hartelijk gefeliciteerd !!!!!! Enne Mimi, wanneer je over 2 weken een echo zou krijgen, is de kans groot dat je het hartje kunt zien kloppen. Ik heb een eerste echo gehad met 6w4d en er was een prachtig kloppend hartje te zien.
Als ik halverwege ook even de trein mag pakken voor 15 minuten dan niet . En het ligt eraan waar in Rotterdam. Maar als het mag dan pak ik liever de bus en de trein hoor. Dat is sneller voor mij
Oh Mimi, Je woont dus redelijk in de buurt. Nou dan moet je tegen de tijd dat je een stageplek zoekt het maar even melden. Wie weet kan ik helpen. Ik vind het heel leuk dat je aan de opleiding gaat beginnen. Ik heb zelf op dit moment 2 stagiaires onderwijs assistente in de klas. En echt het is hartstikke leuk werk. Zeker bij de kleuters. Trouwens, ik werk in Delfshaven, zo'n beetje midden in Rotterdam. Een hele leuke klas met allochtone Nederlandse kindjes.
Oke haha daar had ik 11 jaargeleden een vriendje wonen . Ik heb begrepen dat ze bij mijn meisje op school ook daarop staan te springen. Ik denk dat dat voor mij het handigst is. Volgend jaar zit ze op de bovenbouw (dat is op een andere locatie) en als ik dan op de onderbouw komt is dat mooi natuurlijk. Oorspronglijk kom ik uit regio Rotterdam. Hihi vandaar dat mijn exvriendje daar vandaan kwam. Weet niet eens of hij er nog woont hahaha. Leuk zeg.
Jaaa Mimi van harrte! Ben even paar dagen niet online geweest. Ben ziek nl dus deze ronde is verkeken. Heb een ontstoken hartzakje en moet rust houden, pffff Nou ja ben er aardig rustig onder. Zal nu of afgelopen dagen vruchtbaar zijn, en dat hebben we niet benut want was hartstikke ziek. Lig nog steeds in bed maar wel weer puf voor laptopje. Maar elke inspanning zorgt voor pijn op de borst, dus even klussen is er niet bij.
Nou Hartewens, wat ervelend. Ik hoopte nog wel dat we ongeveer gelijk opgingen. Mijn banner klopt waarschijnlijk niet helemaal, maar het is een richtlijn. Nou zorg in elk geval maar goed voor jezelf, want het klinkt niet zoals het wezen moet. Sterkte
Mimi Gefeliciteerd Ik zie ook duidelijk een streepje hoor, en nu maandag snel een afspraak maken voor over 2 weken. Hoe is je man er nu onder(steboven)? Hartewens, heel veel beterschap, ik hoop dat de onsteking snel weg is en dat je weer lekker verder kunt klussen . Vannacht hier een onweersbui gehad zeg, tjeetje dat ging er even af, het bleef maar flitsen en de rommels waren niet meer van elkaar te onderscheiden en leek meer op 1 hele grote lange donder. Kylian's oog is mooi aan het genezen en last lijkt hij er niet van te hebben. Groetjes anita
@Pluk vandaag was hij nog donkerder. Ik geloof dat dat een goed iets is. Mijn ventje kan nog niet blij zijn. Hij snap niet dat ik kan genieten (hihi). Ik ben nog heel onzeker en bang ook hoor maar omdat ik kotsmisselijk ben en mijn hcg stijgt probeer ik toch een beetje te genieten. Dus ik dat vertellen. Zegt hij doodleuk ja maar als het een kind is van mij is dit nog maar het begin. Hahaha lollig hoor.
hahah heerlijk zo'n ventje... hihihi.... en de streep nu nog duidelijker! Heel goed teken... maandag wel bellen he....
Gisteren de pretecho gehad, ut wurm is helemaal gezond! \/ Voor zover ze kon zien (tis nog ietwat vroeg om alles te kunnen checken) zat alles erop en eraan. Helemaal in orde, alle orgaantjes zoals hartje, maagje en 2niertjes, geen open rug of hazelip, ruggenwervels oké, diverse maten conform zwangerschapsduur, goede navelstreng, armpjes en beentjes, zelfs aan 1 handje alle 5 vingertjes kunnen tellen, etc. etc. De baby is nu 12 cm groot van kruin tot stuit, 19 cm met de lengte van de beentjes erbij en weegt 201 gram. En het is : een meisje! Ze was er heel zeker van, 1000% zeker zei ze, dat ze de zogenaamde '3 streepjes' van een meisje zag. Ik moet zo weer weg, morgen plaats ik de 2d en 3d foto's