He luna ken je gevoel. Ik heb 2 dagen geleden eindelijk een ei gehad zonder ongi te worden, met ovu testen gevonden. Het was voor mij ook balen dat m'n zus zwanger bleek te zijn nu 6 weken, net toen zij innesteling heeft gehad is ons kleintje z'n hartje gestopt met kloppen. Nu ben ik weer wat opgewekter nu ik binnen 14 dagen m'n ongi mag verwachten, dan kunnen we definitief verder.
ik heb die ovu testen ook wel overwogen maar dat gaat me dan een vermogen kosten. of test jij om de dag ofzo?
hier is een kennis bevallen op de dag dat wij de mk kregen, heb wel een kaartje gestuurd, maar durf voorlopig geen contact op te nemen... luna heb je al eens getempt?
Ik zelf vind dat tempen weer zo'n gedoe, elke dag op dezelfde tijd...... ook in het weekend De ovutesten kosten inderdaad een aardig centje ja
als je een vrij regelmatig leven lijdt, valt het wel mee. ik heb het een cyclus gedaan voor de MK. mijn 3 kindjes zijn mijn wekker, dus ik sta altijd vroeg op, ook in het weekend... oeps ik zag net dat ik 3 i.p.v. 2 had getikt, 2 kindjes dus...
jaaaaaaaaa ! Ik ben blij! Ik ben ongi geworden. Eindelijk! Dit is weer een stap opweg naar een nieuwe baby! (Wat kun je dan opeens blij zijn met je ongi he)
luna73, joepie! en netjes hoor, 30 dagen, gelukkig hoefde je niet langer meer in spanning af te wachten. weer een stap verder. wij gaan morgen op vakantie en komen 2 okt weer terug, dus ik hoop voorlopig niet ongi te worden, maar dat is ook niet te verwachten, op 2 oktober zit ik op 26 dagen...
He Luna, goed hoor! Idd, weer een stapje verder naar een beebje! Enne, Wens3, hele fijne vakantie he!
dankjewel! p.s. mijn ventje wil het alweer proberen op vakantie, maar ik twijfel zo of ik niet eerst tenminste een cyclus af moet wachten. niet om die cyclus hoor, maar gewoon om alles in ieder geval goed te laten bezinken. bovendien slik ik nu ook geen foliumzuur...
HE LUNA MISSCHIEN STOM? MAAR EEN DIKKE PROFICIAT MET JE ONGI, ik weet hoe vervelend het is als je zolang moet wachten.
tsja, wens3, volgens mij zijn de meningen daar een beetje over verdeeld. Tegen mij zeiden ze in het ziekenhuis: wacht eerst even je ongi af. Daarop was mijn vraag: dus we moeten tot die tijd beschermd vrijen? Nou, dat was ook weer niet nodig. Dus dat vond ik een beetje dubbel. Als je je eerste ongi afwacht, dan weet je dat je lichaam de draad weer oppakt en het is makkelijker berekenen hoelang je zwanger bent. Zelf heb ik zoiets van, als we zin hebben, dan klussen we. en gebeurd hett, dan gebeurd het. En zo niet, geen man overboord, dan weten we dat we weer gewoon ongesteld worden. Lijkt mij tenminste hoor! Ik ben nu lekker tot zaterdag vrij, eigenlijk moet ik vrijdag werken, maar mariaatjeman gaat voor mij invallen (het is een familiebedrijf waar ik werk) dus ik heb ff een paar daagjes rust. Gisteren weer een vreselijke huilbui gehad, echt de tranen kwamen en gingen niet meer, ze moesten er gewoon weer ff uit, geeft niet. Hoe is het met de zwangeren onder ons? Zit er niet een 20weken echo in het verschiet?
Yes Yes Yes Luna ik ben zo blij voor je! Nu kan je eindelijk weer verder gaan en hoef je niet meer te wachten!
ja ooit eens, maar dat ga ik nu niet meer doen. Mijn cyclus is weer begonnen en nu kan ik mijn eisprong wel weer herkennen. Ik vond het na de miskraam alleen lastig herkennen. Achteraf had ik hem wel juist ingeschat maar omdat ik nog buikpijn van de miskraam had, konden we hem niet benutten. Jammer.
Luna, is jou ook geadviseerd om na de mk een cyclus af te wachten? (jij had ook geen curretage gehad he?) Bij mij hebben ze er niks over gezegd