Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hahaha had ergens anders al gelezen maar helemaal super meis

2. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Ik ben een tijdje niet geweest heb het erg druk gehad en de moeheid maakt het er niet makkelijker op :oops: ! Ik dacht zo nu ga ik eerst even weer hier kijken! Woensdag bij de vk was alles goed alleen me ijzer is net aan de goede kant! Me baarmoeder voelde ze erg goed en ze zei dat het voor dit termijn hoger lag dan normaal! Ze vroeg of me laatste menstruatie goed was en ik zei ja die was erg goed! Ze heeft haar vraagtekens erbij of ik niet verder ben! Ik zei het tegen me moeder en zij dacht gelijk aan een tweeling haha :) ! Donderdag 6 maart heb ik eindelijk me echo om 11.40 uur! Kan niet wachten!

@ Mimi, Heerlijk meis, zie je nou wel! Je bent harstikke zwanger meid! We schelen ong 2,5 week haha :) ! Onze droom is uitgekomen!
    Mijn vriend kon er in het begin ook niet van genieten hoor en geloofde het ook niet! Komt helemaal goed meis, want nu gilt hij het van de daken haha! Ben echt heel blij voor jullie! En voordat je het weet, ben je 7 weken en over je eigen termijn heen!

@ Hartewens, Heel veel beterschap meid! Erg vervelend dat je last heb van je hart! Doe je rustig aan meis!

@ Pluk, aach goosie kylian heeft nu veel te verduren achter elkaar!
    Helaas worden ze met vallen en opstaan groot, maar het is wel heel sneu voor hem! Geef hem maar een dikke knuffel van mij :) !

@ Natas, Geweldig meis! Echt helemaal super een meisje :whistle: !
    Ben blij dat alles goed is met jullie kleine meid! Geniet ervan!

Voor de meiden die ik vergeet veel liefs, weet niet meer precies wat ik nu gelezen heb :oops: !

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Mimi wat fijn dat je streepje donkerder wordt, geeft toch een soort van rust ;)
    Denk dat mannen zich op deze manier toch een beetje indekken want als ze er voor hun gevoel nog niet te veel aan hechten dan doet het misschien minder pijn als het toch mis gaat. :rolleyes: Maar ondertussen wel mooi de MAN uithangen met opmerkingen :rolleyes:
    Net als mijn vader, die steeds tegen Jan zei Dat hej goad doan mien jong (dat heb je goed gedaan jongen)
    Nou ja zeg net alsof ik niets deed :)

Natas gefeliciteerd met jullie meid

Groetjes Anita

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hahaha dat is toch zo Pluk. Hahaha de mannen doen alles en wij doen niks toch? :) :)

5. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Natas wat leuk een meisje!
    Mimi, die banner staat je goed!
    Tatty, klinkt allemaal goed zeg! Spannend, donderdag de echo!
    Mijn hart is verder prima in orde hoor, alleen het vlies er omheen is ontstoken. Is niet gevaarlijk zolang er geen vocht bij zit. Bij mij was alles verder in orde gelukkig. Gaat met rust en pijnstilling over. Gaat gelukkig ook al beter. Heb dus goede hoop dat ik over een paar dagen weer meer mans ben.
    Vruchtbare periode is definitief niet gebruikt. Heb maar even wat ovutestjes gebruikt afgelopen dagen en ei niet gevonden. Dus die is geweest toen ik niet getest had omdat ik me doodziek voelde. Deze maand dus echt geen kans op een zwangerschap. Hoef ik me ook niet druk te maken over mijn nod. Geeft ook wel een beetje rust.
    Fijne zondag allemaal.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hartewens, beterschap meid. Jammer van de gemiste ronde, maar inderdaad, beter worden is nu net even belangrijker.

Natas, ook hier gefeliciteerd met jullie meisje. En nu maar lekker shoppen meid!

Tatty, nog een paar dagen en dan mag je naar je ukkie loeren. En wat spannend zeg, dat de VK denkt dat je misschien wel eens wat verder zou kunnen zijn dan verwacht. Ben benieuwd hoor. Spannend, spannend.

Mimi, dat is een goed teken meid, dat de streep steeds donkerder wordt. En je mannetje, die went er wel aan hoor.

Pluk, hoe is het met die arme Kylian? Heeft hij nog weer nieuwe stunts uitgehaald?

Gnessy, is jouw meisje ook al weer beter?

7. Niet meer actief

mijn meissie knapt wel op athans.... inmiddels loopt t snot weer uit d'r neusje en miept ze nog steeds... Maar er zijn weer 2 tandjes bijfekomen... Bij de andere drie had ze heel veel last, en die kwamen een voor een. Dus twee tegelijk, vind ik niet raar dat ze er flink chaggo van is.....

Verder lijkt ze meer lucht te hebben......

met mezelf gaat ff niet lekker, voel me knap klote vooral omdat me ongi nu is geweest en lichamelijk er niks meer te vinden is.... {qua miskraam} Dat doet zeer en merk dat het verwerken gewoon neit goed wil.... Dus ik ben maar weer aan het kaarten maken geslagen... En dus weinig hier....

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hartewens, hopelijk ben je snel weer helemaal topfit. Ben je al bij de tweede voorlichtingsbijeenkomst geweest?

Natas,
    Gefeliciteerd met jullie complete dochtertje. Leuk dat je zo genoten hebt. Ik heb nooit zo positief gedacht bij 'pret' echo's. Bij mij waren echo's ook geen leuke echo's maar ik zal er misschien tzt ook anders over denken. Het verandert mijn idee wel een beetje.

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Nou Kylian is hier het weekend lekker stuntvrij doorgekomen :)

Anna ik kon me ook nooit voorstellen dat een echo iets anders zou laten zien dan een verkeerd beeld, ondertussen ben ik ervan overtuigd dat het ook anders kan. ;)

Gnessy, Kylian was ook altijd verkouden als er tanden door kwamen, volgends de cb arts was dit heel normaal. En ze kunnen er flink last van hebben, heb je al eens dentinox gebruikt (kun je bij de apotheker halen). Dit moet je op het tandvlees smeren en dat verdooft meteen. Het werkt 4 uur en ze mogen het maximaal 3 x per dag hebben.
    Het hielp Kylian vooral bij het slapen.

Hartewens, hoe gaat het vandaag met je?

Groetjes Anita

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dank allemaal!
    In m'n album staan de echofoto's, en ook wat we allemaal dit weekend geshopt hebben! :D

Anna, echo's kunnen inderdaad heel anders uitpakken. Ik begin het nu ook pas leuk te vinden, die van de MA was natuurlijk een drama en de eerste echo's van deze zwangerschap waren zenuwslopend.

Tatty, heel veel plezier en succes de 6de!
    Ik heb het ergens anders al geschreven : ik weet uit ervaring dat 6 maart altijd een prachtige dag is, dus ook voor een echo! ;)

Gnessy, veel sterkte met de leegte die je voelt.

Hartewens, beterschap!

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Zo natas lekker geshopt hoor ;) , nu maar hopen dat ze, als ze 18 is, ook netjes in 'mijn bed' stapt en niet stiekem in 'zijn bed' :) ;)

Wij hebben met Kylian nooit een maxi cosi gehaald omdat we er 1 van vrienden konden lenen. Nu heb ik wel heel sterk om er, wanneer er zich ooit een tweede aandient, 1 te halen. :)

Groetjes Anita

12. Niet meer actief

idd leuke spulletjes geshopt.... en die maxi cosi vind ik errug wijs ;)

hier nog steeds niet happy voelen inmiddels met meerdere dingen qua gezondheid in de familie......

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Anita, we binden haar wel vast aan háár bed! :)

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Moet je wel het touw om het bed doen en niet alleen om de matras.

- Jan's moeder was het zo zat dat Jan elke avond weer uit zijn bed kroop en dan weer in de woonkamer stond (jan was toen 2,5 jaar) dat ze uit pure wanhoop toen maar besloot om hem vast op zijn matras te binden met bretels.
    Resultaat, Jan stond weer in de kamer maar dit keer met de matras op zijn rug :D -

Gnessy wat vervelend dat het qua gezondheid niet ze lekker gaat in je fam, heel veel sterkte

Groetjes Anita

15. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Pluk,
    :) Dat zal me een eigenwijs ventje kunnen worden die Kylian van jullie, met zo'n pa...

Natas, bijzonder hoor de echofoto's. Mooi dat alles goed is.
    En wat een geshop zeg, nu al verwend door mama en oma... Heeft oma al kleinkinderen?

Gnessy, sterkte ook met je familie.
    Mijn moeder hoort donderdag de uitslag van haar onderzoeken. Waarschijnlijk is het darmkanker...
    Ik ben er erg gespannen over. Mijn hele vakantie stond toch in het teken vd onderzoeken.
    Vanmorgen weer terug op mijn werk, vertelde ik het aan collega's en de directie en stond ik ineens in tranen. Gelukkig is het verder zo druk op mijn werk dat ik goed afleiding had.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Anna de moed niet laten zakken hoor, Jan's collega kreeg 2 jaar geleden ook te horen dat hij darmkanker had, inmiddels heeft bestralingen gehad, een opperatie met daarna een stoma en een herstel operatie (dus de stoma weer weg) gehad en is de kanker verdwenen.
    Hij staat natuurlijk nog wel onder controle.

Groetjes Anita

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, ik kan me wel voorstellen dat de tranen in je ogen sprongen toen je het vertelde op je werk van je moeder. Het is ook niet niks meid. Wel fijn dat je flink wat afleiding hebt op school. Kun je toch nog even je gedachten verzetten.

Pluk, hihihi, met matras en al in de woonkamer.

Gnessy, sterkte meid!

Natas, heerlijk geshopt zie ik. Leuk hoor, en wat zal Chris straks als een trotse haan door z'n kippenhok rondlopen.

Zo, nu ga ik even m'n dochter helpen met bouwen met duplo.

18. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Natas, Echt heel bijzonder mooi je echo foto's! En wat heb je heerlijk geshopt zeg :) ! Die maxi cosi vind ik helemaal super, maar roze is ook mijn lievelingskleur :D haha! Ben je 6 maart jarig? Dan kan het niet missen en moet de echo wel goed zijn, dan hebben we dubbel feest haha!

@ Pluk, Haha ik had jan wel willen zien met zijn matras op zijn rug :) ! Je kan je lol nog op dan met kylian als hij op zijn vader lijkt ;) haha!

@ Anna, ik kan me voorstellen dat je in tranen uitbarsten meid! Het is ook niet niks en de onzekerheid breekt je nu op het moment! Ik hoop dat je de week een beetje door kan komen, ik duim voor jullie dat je moeder een goede uitslag krijgt! Sterkte meis!

@ Gnessy, heel veel sterkte meid!

@ Inez, leuk zeg dat duplo! Hebben jullie er wat moois van gemaakt hihi :D !

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tatty, we zijn inderdaad lekker aan het bouwen geweest. Huisjes, boompjes, beestjes. Lekker huiselijk, hihi. Maar Duplo is inderdaad geweldig leuk om mee te spelen. Zowel voor het kind als ook wel voor de ouder(s).

Enne spannend hoor, bijna je eerste echo. Op naar een mooi kloppend hartje Tatty!

20. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Inez, Heerlijk zeg, het is ook nog eens goed voor de ontwikkeling van het kind! Speelende wijs leren ze een hoop! En idd voor de ouders is het ook leuk :) , vroeger vond ik het ook altijd leuk om te doen!
    Ik ben idd blij als het donderdag is, we hebben er lang op moeten wachten op de echo! Wel heel spannend allemaal!

Deel Deze Pagina