Waar is iedereen toch ? Hier gaat alles goed, Jan is goed verkouden geworden en zo schor als een kraai , dus nu wordt ik 's nachts niet wakker van mijn zoon maar van mijn kuchende man Groetjes Anita
Het is hier inderdaad al een tijdje erg rustig. Fijn dat het bij jullie goed gaat op de verkoudheid van je man na dan. Laat hem maar weer lekker snel opknappen, zodat hij je niet meer wakker kucht. Hier gaat alles ook wel ok. Weinig energie gisteren en vandaag. Heb gisterennacht een behoorlijk heftige droom gehad die de hele dag is blijven doorwerken. M'n humeur was hierdoor ver te zoeken. Ik droomde dat Alyssa op een afschuwelijke manier van de trap afviel en het niet overleefde. Bleeh, niet meer van zulke nare dromen aub. Ik durfde daarna niet meer in slaap te vallen. Vaak droom ik zulke dromen gewoon weer door als ik even wakker ben geweest, maar deze keer gelukkig niet. En vannacht gelukkig geen enge dromen gehad. Gisteren hebben we een pretecho gehad. Die kleine was behoorlijk beweeglijk en des te eigenwijzer. Het werd alleen een 2D ipv 3D echo, aangezien er steeds armpjes en beentjes in de weg lagen, waardoor er geen mooie aangezichtsplaatjes konden worden gemaakt. En als de armpjes en beentjes niet in de weg lagen, dan lag hij met z'n rug naar de camera. Het was wel leuk om te zien dat die kleine een complete koprol maakte gedurende de echo. Met 29 weken heb ik nog een herkansing, dan laten we nog een echo maken. Hopelijk werkt de kleine dan beter mee. Zal hem dan goed toespreken voor de tijd.
Ik ben er ook maar heb even niet zo veel te melden. Behalve dat ik hoop dat we weer snel mamsie mogen worden.
Meid, dat hopen we van harte met je mee. Er zijn er genoeg uit dit topic die hebben bewezen dat het weer kan, dus voor jou moet het ook gewoon goedkomen!
Ik heb net weer bloed verloren, dus denk dat ik nu wel ongi ga worden. Zo voel ik me ook. Hebben meer mensen dat, dat ze na een week weer gaan bloeden.
Ik ben er ook nog wel af en toe, maar heb ook neit veel te melden. Op dit moment ben ik een schijtert en weet ik nog niet zeker of ik wel wil testen. Natuurlijk wil ik dolgraag een kindje en wil ik ook graag zwanger zijn. Maar ik weet dat wanneer ik nu positief zou testen, dat ik dan niet vd spanning af ben, maar juist meer spanning zal krijgen. De angst voor weer een teleurstelling van weer een miskraam is niet prettig om mee rond te lopen. Dat weten de meesten al wel. Ik ben gewoon ook erg bang dat ik het deze keer niet zo goed zou verwerken. Met de ziekte van mijn moeder erbij is het allemaal al erg spannend. Toch heb ik steeds meer het gevoel dat het weer raak zou kunnen zijn. Mijn borsten doen vandaag alweer meer pijn.
Inez, wat een verschrikkelijk nare droom. Snel vergeten en je bedenken dat het niet waar is. Ik heb trouwens eerder deze week gedroomd dat ik overtijd was en daarna heel veel bloedverlies kreeg, weer een miskraam dacht ik in mijn droom. Misschien speelt dat ook nog mee in mijn terughoudendheid om te testen. Mukpuh, ik heb 2 weken achter elkaar bloedverlies gehad, daarna was het voor 24 dagen weg.
@ Annna, helaas is de ongi tot nu toe niet doorgezet. Mijn lichaam zit nog vol hcg ben bang dat da de ongi tegenhoud.
hoi hoi, ik ben san en 30 jaar. Ben getrouwd met eugene en hebben een zoontje van 3 jaar en 8 maanden. We zijn al 3 jaar en 3 maanden aan het proberen zwanger te raken van een tweede kindje. Hebben 6 IUI behandelingen en 2 ivf pogingen ondergaan. De laatste IVF behandeling gaf een positieve test en ik was zwanger. Vervolgens kreeg ik heftige buikkrampen en verloor ik afgelopen maandag bloed met stolsels. Ik belde het ziekenhuis en deze bevestigde mijn vermoeden van miskraam. Vervolgens bleef ik buikpijn houden en moest ik afgelopen donderdag toch komen. Op de echo zag ik iets tot mijn grote schrik: het vruchtje zat er nog! Maar de gyn vertelde meteen dat het in de baarmoederhals zat en ik de eigenlijke miskraam nog niet heb gehad. Hij denkt dat die deze dagen op gang gaat komen. Ik bloed nu nog wel maar het druipt er niet meer uit en mijn buikpijn is vermindert. Ik zit dus af te wachten hoe en wat er gaat komen. Verder heb ik bloed moeten prikken voor mijn hcg en wil de gyn mij donderdag terug zien. Al met al zit ik in de rats en wil ik dus mijn verhaal hier kwijt.....Dat heb ik nou gedaan en wil eigenlijk eens over iets anders kletsen. . . Ik heb vrienden en familie die er echt voor ons zijn, maar ze praten nu alleen maar hier over natuurlijk. Kei lief, maar daar heb ik gewoon nu even geen zin in, ik moet het de hele dag al bij me dragen. Het kan goed zo zijn dat ik vanmiddag weer wel er over wil praten, maar nu gewoon ff niet. We gaan binnenkort verbouwen, mijn man heeft een eigen bouwbedrijf en zijn hobby is klussen. Ik moet zeggen iedereen die bij mij binnen komt kijkt altijd vol bewondering naar ons plafond en muren...Mijn manneke kan dat kei goed. Nu willen we boven aan de gang. Heeft er iemand hier leuke ideeen voor de "master bedroom"? Ik wil een mooie slaapkamer, maar ik heb al zoveel gezien, dat ik het niet meer weet. Heeft iemand nog ideeen? Ook worden er op zolder 2 dakkapellen geplaatst en krijgt onze zoon Morris een nieuwe stoere slaapkamer. Dus er gaat eindelijk boven heel wat gebeuren. Ik wil mijn gedachten even op iets anders zetten. groetjes san
Morsan, wat vreselijk dat je na al die moeite om zwanger te raken een miskraam hebt gehad. Veel sterkte hiermee. Neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven. Lief van je familie dat ze er zo voor je zijn, maar het kan inderdaad ook net even teveel zijn. Mupkuh, wat vervelend dat je ongi maar niet wil doorzetten. Het feit dat je lichaam nog vol zit met HCG zou daar inderdaad de oorzaak van kunnen zijn. Hopelijk neemt het HCG gehalte snel af en komt je cyclus weer op gang. Anna, heel herkenbaar hoor, niet durven testen. Ik heb het welliswaar wel 1 dag voor NOD gedaan, maar ook ik vond het doodeng. En daar speelde inderdaad ook de angst voor herhaling in mee. Maar nog erger vond ik het niet te weten of ik al dan niet zwanger was, dus heb ik toch maar getest. Succes met testen wanneer je er aan toe bent. Pluk, veel plezier met het huizenkijken vandaag!
Dit is allemaal spanning die je snachts aan het verwerken bent. Je wilt niet weten hoeveel miskramen ik deze zwangerschap gedroomd heb!
Toen ik net zwanger was van Kylian had ik ook ('s nachts in mijn dromen) de ene miskraam na de andere. Vreselijk gewoon. Ik kan me voorstellen dat je eigenlijk niet wilt testen maar als je verder overtijd gaat dan zul je toch een keertje moeten hoor Morsan, je kunt hier gewoon typen waar je op dat moment over wilt typen hoor. Het is inderdaad heel lief van iedereen maar soms wil je gewoon even 'door' met je leven. Tips voor je 'master bedroom' ik zou voor een rustige lichte kleur gaan en het dan met assosoires (hoop dat ik het zo goed schrijf) de slaapkamer inrichten. Als je dan wat anders wilt hoef je niet weer opnieuw alles in een andere kleur te schilderen. Als Kylian een andere kamer krijgt willen we zo'n bed van de ikea, die kun je eerst gewoon laag zetten en als hij wat ouder is kun je het hele ding omkeren en heeft hij een hoogslaper. Wij zijn dus gisteren naar 2 huizen wezen kijken. nr 1 - beneden verdieping was mooi (moest wel wat aan gedaan worden maar dat was niet zo heel veel), de keuken oud maar het waren eikendeurtjes dus dat kon je schuren en weer lakken. Mooie houten vloer waar ze nooit wat aan gedaan hadden dus de lak was eraf en overal vlekken. Dus ook geheel schuren en opnieuw lakken. De bovenverdieping bestond uit een kleine badkamer en 2 kleine slaapkamers (wij hebben een bed van 220 ivm jan's lengte en de vraag was of die er wel in zou passen en een kledingkast zou al helemaal niet passen) Maar het grootste struikelblok was de zolderkamer, daar kon ik al niet rechtop staan laat staan Kylian als die straks groter is en je moest door de ouderslaapkamer om op die zolderkamer te komen. Nu nog geen probleem maar als meneer straks op een leeftijd komt dat hij later naar bed gaat als zijn ouders of stiekem een vriendinnetje meeneemt toch behoorlijk lastig. nr 2 kunnen we heel kort over zijn, beneden mooi, zolder erg slecht afgewerkt en alle kozijnen waren zo rot dat ze allemaal vervangen moesten worden. Niets voor ons dus want wij zijn niet van die klussers Groetjes Anita
Pluk, dat wordt dus nog even verder kijken. Maar het begin is er, met de huizenjacht. Tatty en Mimi, heb jullie al even niet meer gezien hier. Gaat alles goed met jullie?
Alles gaat goed hoor. Ik heb nog weleens een beetje bloedverlies vandaar. Het ligt niet aan jullie dat ik niet reageer hoor. Omdat ik zo'n zenuwpees ben en meer angsten heb als ik weleens wat verlies wil ik er niet aan denken. Ik zit eigenlijk meer bij de november mama's nu en ik heb nu mijn opleiding dus daar ben ik ook weer meer mee bezig. Ik wil eerst de echo dinsdag afwachten en even kijken hoe en wat. DAt laat ik natuurlijk wel weten dan.
Mimi wat vervelend dat je toch wat bloedverlies hebt, zonder dat bloed ben je natuurlijk al in de zenuwen over het verloop dus met bloedverlies zal dat alleen maar erger zijn. Maar het hoeft natuurlijk niets te betekenen, het kan ook heel goed een innestelingsbloeding zijn geweest. Groetjes Anita
Vanmorgen ben ik 16 dagen na eisprong toch ongi geworden. Ik ben er niet erg verdrietig over. Natuurlijk is het wel een teleurstelling, maar ik moet zeggen dat ik het wel ontspannen vind nu, de wetenschap dat ik niet zwanger ben. Kennelijk ben ik er niet zo aan toe op dit moment. Alle spanning rondom mijn moeder is me voorlopig wel even voldoende. Deze cyclus was alles ook erg onduidelijk. Opeens weer een vroege eisprong, die ik zelf uit de temperatuurmetingen en andere symptomen niet aflas. Ik voelde er ook erg onzeker over. Ik heb nog 6 dagen een eisprong proberen te traceren met ovutestjes, terwijl die gewoon al geweest was. Luteale fase nu was juist weer erg lang... Kortom afgelopen twee weken zorgden voor zoveel onzekerheid, dat ik wel blij bennu even te weten waar we aan toe zijn. We gaan dus lekker door met klussen. Pluk, succes met verder zoeken. Wel leuk om mee bezig te zijn he! Wij zijn vanmorgen bij een nieuwbouw woonbeurs geweest. Maar meer ter orrientatie hoor! Mochten er geen kindertjes komen, dan wonen we hier voorlopig best. En dan zou ik juist niet graag in een nieuwbouwwijk willen wonen met allemaal gelukkige gezinnetjes. Mimi, Wat een onzekerheid voor jou! Ik zal voor je duimen dinsdag!
Mimi, wat balen meid, dat je steeds wat bloedverlies hebt. Ik kan me goed voorstellen dat het je onzeker maakt. Hoop dat je desondanks aankomende dinsdag een geweldige echo hebt met een mooi kloppend hartje! Anna, enerzijds wel jammer dat je nu toch weer ongi bent geworden, aan de andere kant kan ik me ook wel weer voorstellen, dat de wetendschap dat je nu niet zwanger bent ook wel weer een ontspannen idee vindt. Je hebt de komende weken immers al zoveel andere heftige dingen aan je hoofd ivm je moeder. Evengoed blijft ik voor je hopen en duimen dat het ook voor jou niet lang meer hoeft te duren voor je weer zwanger mag zijn en het deze keer ook mag blijven.
Ik hoop zelf ook dat ik wel weer snel zwanger ben hoor! Her is maar van tijdelijke aart, ik denk dat ik over een paar dagen wel weer flink baal. Om eerlik te zijn vind ik het ook wel weer eens tijd worden om het geluk aan mijn zijde te krijgen. Ik blijf hopen dat het me snel gaat gebeuren om zwanger te raken van een kindje wat bij ons blijft.