Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lieve Anna, ik hoop en duim met je mee!

2. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Lieve Anna, ik duim bid en hoop met je mee!

3. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Ben een hele tijd niet geweest hier :oops: , maar heb het ontzettend druk op het moment! Het ligt dus niet aan jullie dat ik een tijd niet ben geweest! Met mij gaat het allemaal erg goed!

@ Pluk, Wat leuk en spannend dat jullie nu voor een huis gaan kijken! Ik hoop dat jullie een huis tegen komen die goed bij jullie past! Wel een hele leuke tijd hoor!

@ Anna, Ik kan me goed voorstellen dat je nu even ontspannen bent om het feit dat je nog niet zwanger bent! Het is ook niet niks wat je nu mee maak met je moeder! Ik blijf voor je hopen en bidden, dat jullie gauw weer het geluk aan jullie kant hebben!

@ Hartewens, Hoe gaat het met jou meis? Hoe gaat de curces voor de adoptie?

Voor de meiden die ik nu vergeet: Heel veel liefs!

Ik probeer vanaf nu de draad weer op te pikken en gezellig weer mee te kletsen met jullie!

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hey Tatty wat lees ik nu in je onderschrift, heb je gisteren weer je kleintje kunnen bewonderen?

Mimi, heb je de echo al gehad meid, ik hoop dat je goede berichten hebt.

Groetjes Anita

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Tatty,
    Fijn te horen dat alles goed gaat! Lekker druk is ook helemaal niet erg!

Mimi,
    Ik heb al een paar keer aan je moeten denken. Hoe is het egaan vandaag? Ik hoop dat alles perfect in orde is.

Nog nieuwe huizen gevonden Pluk?

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Anna meis, Ik duim met je mee dat je snel een positief streepje heb.

@Pluk, hoe gaat het met de huizen jacht? :)

@Luna, Hoe gaat het met buikpijn meis,

@Tatty Teddy, He ik heb vandaag mijn portfolio opdracht ingeleverd. Ik heb een 9 :) :)

Vandaag mijn echo gehad. Aan mijn banner te zien was ik geen 7 weken maar 6 weken. Vandaar mijn late positest. Ze zei dat het een twijfelachtig hartslagje is. :(
    Volgende week 28 maart moet ik weer terug voor een 2e echo. Rond de vruchtzak in de baarmoeder zit er bloed. Ik kan het gaan verliezen (bloed) of het word opgenomen door het lichaam of ik kan een mk krijgen. Niks is zeker nu. Ze vond mijn dooierzak wel heel erg groot vergeleken met het vruchtje. Ik hou nu nog goede moed en hoop dat volgende week alles gewoon goed is. De pijn in mijn buik is dus mijn banden en mijn darmen (darmen wist ik al) maar ook het rekken van de baarmoeder. Ik mag niet werken. Ben ik blij dat ik heel rustig gedaan heb vorige week. Ik mag dus weer niet tillen. Mijn werkgeefster ziet me weer aankomen. Jammer dan alles voor ons hummeltje.
    Dit is even een update. Ik ben dan niet 3 november maar waarschijnlijk 10/11 november uitgerekend.
    Ik dacht mijn kritische 7 weken voorbij te zijn. Pfffffffffff jammer genoeg moet ik dus weer een week wil daar voorbij zijn.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Mimi probeer het positief te blijven zien meid.

Je bent dus een weekje minder ver dan dat je dacht dus als het vruchtje net 6 weken oud is dan is het hartje ws net beginnen met kloppen.
    Doe het deze week lekker rustig aan, de *** op met je werkgeefster.

Groetjes Anita

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Mimi, ik duim voor je meid!

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Mimi,
    Wat een spannende uitslag zeg! Ik kan me voorstellen dat jullie nog niet heel hard staan te juichen nu. Hopelijk doen jullie dat volgende week wel! Ik duim voor je!
    En veel sterkte met de zenuwen!

10. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Pluk, Ja klopt gisteren hebben we weer een echo gehad :) ! Ons ukkie is goed geroeid hij is nu 25.2 mm! We hebben ook het hartje gehoord, echt helemaal geweldig is dat! Hoe is het met de jacht op de huizen? Al wat leuks gevonden?

@ Anna, Hoe gaat het met je moeder? Idd als je druk bezig bent, gaat de tijd vanzelf erg hard! Maar ik mis het geklets hier wel hoor! Daarom probeer ik nu tussen door om het weer op te pakken!

@ Mimi, Ik zei het al door de tel vanmiddag, probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is voor jullie! Ik begrijp heel goed dat je je zorgen maakt! Maar teveel stress is ook niet goed he voor de kleine! Net als wat pluk zei, het hartje is net gaan kloppen! Je werkgeefster kan nu even de boom in! En voor dat ik het vergeet: Wat een mooie uitslag van je portfolio! Een 9 :) , ik ben apetrots op je meis!

Meiden allemaal een fijne avond!

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Even een huizenjacht opdate.

Gisteren vonden we in het lokale krantje hier een pagina met infobon over een nieuwbouwproject hier een dorp verderop.
    En laten daar nu 8 woningen gebouwd worden (in totaal) waarvan de prijs binnen ons budget valt.
    Dus morgen meteen met die ingevulde info bon naar het gemeentehuis om een brochure op te halen en als ons dat bevalt laten we ons er in ieder geval voor inschrijven en dan gaan we heel hard hopen dat we er ook eentje krijgen. :)

Groetjes Anita

12. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Spannend hoor pluk. Ik hoop dat het wat is en dat jullie het krijgen ;) . Ik zal de bonnen die geloot gaan worden even instralen dan :)

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, dat klinkt goed van die huizen. Hoop dat julle er 1 van kunnen krijgen.

Mimi, voor jou is het allemaal nog erg onzeker. Ik hoop dat je volgende week met geweldig nieuws kunt komen. Al begrijp ik heel goed, dat het nu allemaal wel buitengewoon spannend is voor jullie. Ik duim voor je meid!

Tatty, van harte gefeliciteerd met deze mooie echo. Wat is de kleine al goed gegroeid zeg.

Van mij ook goed nieuws, gisteren de 20 weken echo gehad en alles zag er prima uit. Al was de kleine ook nu weer erg beweeglijk en lag er soms niet al te goed voor zodat de echoscopiste soms wat moeite had om het allemaal goed te kunnen zien.

14. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    HAhahaha Inez. Nu al een kelien deugniet hihi
    Wat fijn dat alles nu weer goed was meis.

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Inez dus nu al een kleine deugniet :) :) wat leuk om hem/haar weer te zien, oja en wanneer krijg ik nou eindelijk dat pbtje waarin je me verteld wat het wordt :) 8) ;)

Hier net even eendjes wezen voeren met Kylian aangezien het hier nu nog droog is en de weersverwachting voor de rest van de week niet al te goed is er maar even lekker uit gegaan.

Groetjes Anita

16. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Pluk, Spannend zeg meis! Ik ga die man die de lootjes trekt wel even omkopen :) ! Dan kijk ik hem wel even heel lief aan je voor jullie haha! Wanneer zou de trekking plaats vinden? Zou echt helemaal geweldig zijn als jullie dan gelijk in een nieuw bouw huis kunnen!
    Die ook nog helemaal jullie smaak is! Ik ga echt keihard duimen voor jullie!

@ Inez, Wat geweldig meid :D ! Fijn dat alles goed is met de kleine!
    Dat beloofd nog wat als hij/ zij nu al zo ondeugend is :) haha!
    Heb je de echo al in je album gezet? Dan kan ik hem/ haar bewonderen!

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik moet de echo nog inscannen. Maar dat wordt er wel 1 van de pretecho van vorige week. Die is heel wat mooier en duidelijker dan die van gisteren.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Inez ik zit net even in je album te spieken en zie de kleine in een kort opgemaakt bedje liggen.
    Ohhhh wat had ik er een hekel aan als de kraamverzorgster het had opgemaakt. Die propte gewoon alle dekens onder de matras met als gevolg dat Kylian beduidend hoger lag met zijn benen dan met zijn hoofd.
    En als ik nu ergens niet tegen kan dan is het liggen met mijn hoofd lager dan mijn voeten :) ;)
    Dus moest Jan het elke keer van mij overdoen :)

Groetjes Anita

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Spannend van het huis Anita!

Mimi gaat het een beetje met je, met de spanning en het wachten?

Inez, nieuwschierig geworden door wat Anita zei over je foto's bekijken keek ik ook even in jouw album..... waar heb je die knuffelolifant vandaan?
    Wil ik kijken of ik die nog kan kopen, zou leuk passen bij onze behangrand! :D

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Vandaag de brochure opgehaald van de nieuwbouwwoningen maar het werd ons meteen duidelijk dat het niet een huis is voor ons.
    Want deze huizen hadden maar 2 slaapkamers en tja we willen juist verhuizen omdat we er hier maar 2 hebben.
    Dus hup weer terug naar funda, Jan heeft al wat huizen gezien dus die ga ik zo ook even bekijken en dan maar weer afspraken maken tot bezichtiging.

Groetjes anita

Deel Deze Pagina