Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, jammer dat ook dit huis niet aan jullie verwachtingen voldeed. Maar er stond toch nog een bezichtiging op stapel? En hebben jullie inmiddels het gesprek met de andere financiële man nog gehad?
    En veel plezier vanmiddag bij je neefje. Echt leuk hoor, zo'n heel klein ding.

Mimi, jouw volgende echo heb je toch ook al snel? Ben net een zeef, onthoud niet alles meer. In ieder geval hoop ik, dat jullie een prachtige echo zullen krijgen met een heel mooi knipperlichtje.

Tatty, het was inderdaad even wennen, zo'n heel klein babytje, maar wel erg leuk. En ook zo bijzonder, de ene baby in m'n armen, de andere in m'n buik. En wij zijn ook heel benieuwd hoe Alyssa op onze kleine zal reageren. Ze vindt babytjes in ieder geval wel heel erg leuk. Ze reageert altijd heel enthousiast op die kleintjes, dus dat komt vast wel goed.

Ze begint nu ook echt met poppen te spelen, flesjes geven, in bedje of in de poppenwagen leggen, heel leuk. Kan ze straks als papa of mama de baby de fles geeft haar popje verzorgen.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Ja volgende week gaan we er weer 1 bekijken en we hebben ook een gesprek gehad met die andere financiële man.
    Die was veel duidelijker in de uitleg als mnr 1, we konden er ook meer krijgen en we betalen er meer af.
    b.v. als we 184.000 zouden lenen dan betalen we in de 30 jaar 100.000 af en blijf je dus met 84 over.
    Bij die andere meneer betaalde je dan de helft af en we konden er veel minder lenen.
    Maar goed mnr 2 voelde gewoon veel beter en vertrouwd en als je daar je hypo afsluit krijg je (als service van hun) gratis een taxatie(makelaar) als je het huis koopt die ook voor je onderhandeld (hoef je het niet zelf te doen of er extra voor iemand aan te nemen) ;)

Ik had dat ook, mijn vriendin was in dec ,06 bevallen van een dochtertje en ik was toen net zwanger.
    Zomers gaan we altijd regelmatig met onze gezinnen bbq-en. En daar zat ik dan met een babytje op mijn armen en er eentje in mijn buik.
    Ze reageerden toen al heel erg op elkaar, Kylian begon altijd meteen te trappen als ze op mijn arm(en dus tegen de buik zat).

Groetjes Anita

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Maar goed dat jullie dus toch nog een keer een gesprek zijn aangegaan met iemand anders. Kan echt nooit kwaad. Wij zaten eerst bij de hypotheker (of de concurrent, weet ik zo even niet meer). Toen wij ivm overwaarde op ons huis een extra financiering wilden afsluiten, reageerden zij daar heel raar op, maar maakten wel een offerte. Ook van anderen hebben we een offerte gehad en daar zat een aanbieding tussen die veel beter was dan die we oorspronkelijk hadden. Gek maar waar. We zijn dus toen bij die andere weggegaan. Wel mooi was dat. Oversluiten, meer geleend en toch veel voordeliger uit. Het kan dus inderdaad erg lucratief zijn om even verder te kijken dan je neus lang is.

Wat leuk dat jij dat ook hebt gehad, baby op de arm, baby in de buik. Deze kleine uk heeft niet gereageerd op de baby in m'n arm, althans, ik heb het niet gemerkt. Ik voel deze kleine op zich best wel vaak, zeker in vergelijking met Alyssa, maar aangezien ik een voorliggende placenta heb, is het vergeleken bij vele anderen erg rustig in m'n buik.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Dames allemaal een prettig weekend alvast.

Mimi ik hoop dat je vandaag je kindje kunt bewonderen met een knipperlichtje.

Als jullie me zoeken ik lig dit weekend in het zwembad in Noordwijkerhout.

Groetjes Anita

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, geniet ervan meid!

Mimi, heel veel succes vandaag. Ik hoop op een ferm knipperlichtje voor je!

6. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    vanmiddag mijn echo gehad. Volgens de echo was on hummeltje goed gegroeid 9.2 mm
    Jammer genoeg is het met 7 weken (dinsdag) gestopt met leven. Er was geen hartactiviteit meer.
    Ik moet wachten tot ik zelf een miskraam krijg en anders over 1,5 week (afspraak gyn) krijg opwekpillen en anders curriteren.

Voorlopig moet ik dus weer lekker rustig aan doen. Word hier zo moederloos van. voel me echt kut nu. Ik word alleen nog wel helemaal gek van mijn hormonen omdat ik nog alle kwalen heb. Ik zei wel tegen mijn vriend dat omdat ik nu weet dat het mis is dat mijn lichaam het misschien wel uit zichzelf af gaat stoten. Ik heb gelijk last van mijn buik gekregen dus waarschijnlijk (ik hoop het eigenlijk) is het snel weg. Het liefst dan vandaag dan morgen omdat ik dan ook weer verder kan.

Ik ga nu lekker van mijn weekend genieten en ben gelijk weer stout geweest. Ik heb een sigaret opgestoken maar het smaakte voor geen meter

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Och Mimi, wat spijt me dat ontzettend voor je. Heel veel sterkte meid. Neem de tijd om ook dit verlies te verwerken en een plekje te geven. En hopelijk komt het allemaal snel op gang en hoef je niet te worden gecurreteerd.

Maar lieverd, probeer nu verder wel van de sigaretjes af te blijven. Ik was zo trots op je dat je was gestopt. Gelukkig smaakte deze sigaret niet en maakt dat de motivatie om er nog 1 op te steken weer wat kleiner.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh Mimi, ik vind dit zo triest voor je :cry: :cry: :cry:
    Dikke knuf en veel sterkte.

Het is moeilijk, maar probeer idd maar nu niet naar de sigaretten te grijpen. Ik heb het na de miskraam bijna gedaan maar was een paar weekjes daarna erg blij dat ik het niet gedaan had (maar ik geef toe, het had niet veel gescheeld).

9. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    O Mimi wat erg zeg! Jeetje meid wat een domper weer. Neem de tijd om het een plekje te geven.
    Pluk, nog druk met je huizenjacht dus. Hopelijk vinden jullie gauw je droomhuis.
    Heb toch maar de gyn gebeld voor een afspraak. 24 april. Dus deze cyclus nog 1 kansje en dan de mmm in. Tot de raadgesprekken voor adoptie plaatsvinden, dan zetten we het hele zwanger worden even op een laag pitje. MOet wel zeggen dat ik het afgelopen cyclus erg rustig vond dat ik niet zwanger kon zijn. Geen stress er omheen. Er kwam echt wat rust over me. Maar het kriebelt nu wel weer.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hartewens, jammer dat het nodig is, maar toch goed van je dat je de stap weer hebt gemaakt richting de gyn. Maar .... hopelijk zal de tijd leren dat je eerste afspraak bij de gyn meteen een mooie echo oplevert omdat je toch nog spontaan zwanger bent geworden.

Hoe gaat het nu verder met de adoptietraining? Je hebt eerder wel eens verteld dat adoptie en MMM niet samen mochten gaan.

11. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ik had van de week ook een baby op de arm die half slapend was. Toen begon de mijne te schoppen en de baby op schoot reageerde daar op. Was zo grappig om te zien!

12. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Ach nee mimi wat is dat weer zuur zeg. Wat een ellende. Veel sterkte en laat alles de komende tijd maar lekker over je heen komen.

Tatty teddy veel sterkte met het opvangen van je vriendin!

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Luna, inderdaad grappig om te zien hoe baby's op elkaar reageren, geboren en ongeboren. Wie weet komt het bij die van mij nog. Zaterdag gaan we er weer heen, want wordt de verjaardag van m'n nichtje gevierd. Ben benieuwd.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Mimi wat erg voor jullie dat het ook deze keer niet zo mocht zijn :cry: , heel veel sterkte voor allemaal.

Wij zijn gisterenmiddag weer thuis gekomen.
    Zaterdag waren de weergoden ons gelukkig goed gezind en hebben we alleen maar een stralende blauwe hemel gezien. We hebben heerlijk over het strand gelopen en door de stad (noordwijk) en zijn daarna doorgereden naar, dat was de bedoeling, Alkmaar.
    Helaas kwamen we ondanks de tomtom uit in Haarlem, tja Jan had zich een beetje vertypt :rolleyes: . Daar was het zo giga druk dat we door zijn gereden naar Zandvoort :) .
    We hebben het zo druk gehad dat we niet eens tijd hebben gehad om te gaan zwemmen :( .

Groetjes Anita

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ha die Pluk, weer terug van weggeweest en zo druk geweest dat jullie niet eens tijd hebben gehad om te zwemmen.

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hihi, Anita doet een rondje Noord Holland :D

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Het scheeld want Jan kan nu niet meer boos worden op mij omdat ik de kaart verkeerd lees ofzo, daarom heb ik hem ook zo'n tomtom (alleen is die van ons van LG) gegeven voor zijn verjaardag.
    Kan die dat mens op de kop geven :) :) :)

Groetjes Anita

18. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Ha meiden,

Hier ben ik weer! Heb een erge drukke week achter de rug!

@ Pluk, haha wel leuk zo touristische route :) !
    Grappig dat hij de tomtom verkeerd had ingesteld! Maar jij zat gelukkig safe ;) haha! Slim aangepakt van je!

@ Luna, Dank je wel! Ze laat nu onderzoeken doen of er een bepaalde oorzaak voor is! Ik vind het echt heel erg voor dr! Ik bid met heel me hart dat ze dadelijk zwanger blijft en dat het allemaal goed blijft gaan!

@ Hartewens, Wat vervelend zeg dat je dadelijk de mmm in gaat!
    Ik hoop dat je toch nog spontaan zwanger wordt!

@ Inez, Hoe gaat het met je? Echt leuk dat die kleine van jou op de andere kleine reageerd haha!

@ Natas, Hoe gaat het met je? En met chris? Gaat het inmiddels alweer beter met zijn ogen?

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hé Tatty, fijn weer iets van je te horen!

Met mij gaat het prima! De buik groeit gestaag en de 20 weken echo was helemaal goed. Ik ben zelf alleen erg moe en vorig weekend ook 2x flauw gevallen, moet ik het donderdag even over hebben met de VK.
    Met Chris z'n oog gaat het nog steeds precies hetzelfde, tot de olie eruit kan worden gehaald is er geen verbetering te verwachten en zit hij 50% thuis en 50% vervangend werk. Daarbij is erg vervelend dat zijn werkgever hem een functie lager wil pushen, dat geeft psychisch veel druk.

Maar zo lang het met mij en ons meisje goed gaat mogen we niet klagen!

En jij, alles goed?

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Meiden, wat is het hier weer rustig ...

Deel Deze Pagina