Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essit

Essit Lid

25 mrt 2008
    57
    0
    0
    Dit lijkt mijn verhaal wel. alleen ik werd dinsdag opgenomen en gelijk gecurreteerd dus dat wel op dezelfde dag. Ik heb ook die angst het nog eens mee te maken. Ik geef daarom ook me lichaam ff rust.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Dat vind ik juist zo vreemd. Ik krijg geen ziektekosten. Omdat ik zo'n raar contract heb moet ik eerst 3 maanden thuis zitten voordat ik ergens recht op heb. Ik had zelf het idee dat ze dat al daarom nodig had maar dat is gewoon eigenlijk fraude plegen voor geld wat ik niet eens gekregen heb. Ik ga het eerst even aan mijn gyn vragen en waarschijnlijk geeft ze het niet eens. Had ze de arbo maar op me af moeten sturen vind ik.

3. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dan is het inderdaad wel een beetje vreemd Mimi.

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik kreeg gisteren te horen van Tatty Teddy, Ben er nog helemaal van de kaart van. Dat haar vriendin gisteren moest bevallen van een dood kindje. Ze was 24 april uigerekend en is gisteren overleden.
    Bij de bevalling kwamen ze erachter dat ze nog geen maandverbandje aan vruchtwater had.
    Ik vind het zo oneerlijk ik begrijp het ook niet. Gisteren moest ze al naar de vk en ze had s'morgens zoiets van ik ben blij dat ik moet vandaag want ik heb de kleine helemaal niet meer gevoeld vanmorgen. Maandag was alles nog goed toen voelde ze het nog en alles.
    Ik ken haar ook en dat maakt het zo moeilijk ook. Ze heeft nog vroeger op mijn dochter gepast bij de zus van Tatty.
    Ze heeft een zoon gekregen. Ik kan me een klein beetje indenken hoe het voor haar moet zijn en dan breekt echt mijn hart.

Ik wilde het even kwijt. Wel met samenspraak van Tatty of ze dat wel wilde.

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Och Jezus wat erg, Tatty en natuurlijk haar vriendin heel veel sterkte.

Groetjes Anita

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tatty en Mimi, dat zijn geen leuke berichten meiden. Wat vreselijk voor jullie vriendin. Heel veel sterkte voor jullie en jullie vriendin.

7. Essit

Essit Lid

25 mrt 2008
    57
    0
    0
    Oei oei dit is echt pijnlijk. Als ik zo al de verhalen hoor durf ik al helemaal niet meer aan een kindje te beginnen. Wat vreselijk zeg voor die mensen.

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik kan me voorstellen dat het even schrikken is Essit, maar meid, laat je er niet door weerhouden. Hoe triest dit ook is (en het zal je maar overkomen, vreselijk gewoon), dit zijn op zich staande gevallen. De kans dat het allemaal wel goed gaat is gelukkig nog steeds veel groter dan dat je zoiets overkomt.

9. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    :pale: Dikke knuffel voor jou, tanta teddy en jullie vriendin. Wat een ongelooflijk moeilijk gebeuren. Akelig

10. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Esit meis. Ik ken het gevoel maar weet dat het vaker goed gaat dan fout he. Ik heb ook een mooie dochter alleen lukt het nu niet zo.
    Dit kan altijd gebeuren ik wilde heteven kwijt en jammer genoeg maak ik er meerdere bang. Was niet de bedoeling

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Oh Mimi en ook Tatty Teddy, Dat is ellendig nieuws zeg! Daarbij verbleekt natuurlijk ook de sh*t op je werk weer.
    Moeilijk om te horen van een bekende of vriendin.

Mijn 'oudste' vriendinnetje is naar Australie verhuisd. 2,5 jaar geleden is ze ook bevallen van een dood kindje. Ze was zelfs al wat overtijd en die ochtend was ze nog gecontroleert in het ZH. 3 dagen later zou ze ingeleid worden... en toen... een bevalling en een heel klein kistje.
    Vreselelijk ellendig. Ik ben er ook echt heel verdrietig van geweest.
    Hoe het voor hen moet zijn geweest is moeilijk voor te stellen. Zoveel verdriet en ellende.

Ik ben heel trost op haar (en hem ook) dat ze het daarna toch weer geprobeerd hebben en inmiddels wordt hun dochtertje alweer bijna een jaar.

Als ik mij onzeker en bang voel, dan denk ik soms ook aan haar, als zij door durfde te gaan, dan moet ik dat toch ook durven!

Gelukkig is de kans dat dit je overkomt wel heel erg klein. Je moet je hier zeker niet erg bang voor maken. Ik hoop dat iedereen hier in het positieve wonder durft te blijven geloven.

12. Essit

Essit Lid

25 mrt 2008
    57
    0
    0
    Agh gos meid dat weet ik ook wel. Maar je word ff met je neus op de feiten gedrukt dat wat ik heb meegmaakt nog niks is. En hoeveel mensen een MK krijgen daar ben ik ook nog nooit zo van op de hoogte geweest.

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bramtim, heel veel sterkte morgen.

Essit, ik zou niet willen zeggen dat hetgeen jij hebt meegemaakt nog niks is. Ook jouw verdriet is reëel en echt. Je hoeft jouw verdriet echt niet te baggatelliseren meid.

14. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Essit,
    Ik ben het helemaal met Inez eens. Het is echt wel iets wat je je hele leven met je meedraagt.
    Zelf denk ik ook wel eens, het kan altijd erger. Maar het is wel jouw eigen verdriet, wat jij een plekje moet zien te geven.

15. suuz1982

suuz1982 Nieuw lid

15 apr 2008
    4
    0
    0
    friesland
    mimi wat verschrikkelijk voor je dat je baas zo tegen je doet alsof je erover zult liegen nou hier lieg je niet om wat een baas zeg geen grijntje 's respect voor jouw hebben en dan je collega's die zich jouw collega's noemen dat ze je zien fietsen zichzelf zeker omhoog werken via iemand anders pfff

leef erg met je mee meis!

ik had vandaag ook een baaldag 2e werkdag en allemaal baby's en dikke buiken verschrikkelijk
    heb potje zitten janken op het werk en gelukkig heb ik lieve collega's die mij wel steunen zoals ze overal moeten doen!

ook heel veel sterkte toegewenst aan tatty teddy verschrikkelijk zeg geen woorden voor zo erg vind ik het voor hun!

essit jij ook veel sterkte toegewenst raar he zelfde ellendige dingen meegemaakt ook nog eens tegenlijk succes meid!

iedereen een dikke knuffel

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @Esit. Ik sluit me ook helemaal aan bij Inez en Anna hoor. Het maakt niet dat het van ons minder erg is hoor.

@Suuz1982, Dat is wel even moeilijk dan als je over baby's en alles ziet. Wat fijn dat je steun heb aan je colega's. Ik heb dat ook wel hoor het is waarschijnlijk mijn werkgeefster zelf geweest en klanten die vroegen waar ik was. Alleen zij deed het overkomen alsof het 1 van mijn colega's waren. Ik weet namenlijk ook dat ik mijn werkgeefster vaak in haar auto heb gezien toen ik mijn dochter naar school bracht vandaar.

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ha allemaal, even een kort berichtje. Vannacht is het dus vanzelf begonnen. Heb vier uur lang wakker gelegen van de megakrampen. Gelukkig hield het daarna op en kon ik even slapen. Het vloeien is in volle gang maar moet dus eigenlijk voor een curretage vandaag. Om 8 uur is de Gyn te bereiken dus dan moet ik maar even overleggen wat ik moet doen.

Fijn dat mijn lijf het nog wel een beetje zelf kan.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bramtim, ik kan me best voorstellen dat je het gezien de omstandigheden best fijn vindt dat je lichaam het toch nog zelf kan. Zo heb ik het zelf ook ervaren. Hoop dat je baarmoeder dan ook maar meteen schoon is zodat je niet alsnog een curretage hoeft.

Sterkte vandaag.

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het is zoiezo niet leuk maar ik begrijp jou ook dat je blij bent dat je lichaam het zelf kan. Heel veel stertke meis en ik hoop dat je baarmoeder schoon is dat je alsnog niet gecureteerd hoeft te worden

20. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Het is alsnog een curretage geworden maar ik vind het helemaal niet erg. Het is super goed gegaan! Vannacht was het dus al begonnen en heb ik vier uur heeeeeel erg veel last gehad. Het zette helaas niet door. In het ziekenhuis begon het weer en ik was dan ook blij dat ik naar de ok mocht. Het was heeeeel gezellig in het ziekenhuis, op de ok en met de verpleegkundigen. Mijn lieve man heeft me nar de ok gereden. hij was aan het werk dus dat was heeeel hilarich toen een verpleger een patient een hele dikke kus gaf. De anestisist moest echt hard lachen en de toon was gezet. Gelukkig maar want ik hou wel van een grapje.
    De gyneacologe kon het vruchtje makkelijk pakken want het was al bijna uit mijn baarmoeder. Het was er dus eigenlijk zelf al bijna uitgekomen. Alles is mooi schoongemaakt, heb daar nog lekker gegeten en het allerbelangrijkste:

Ik voel me super! Ben blij, opgelucht en na weken weer vrolijk en .... ook een beetje trots dat ik het eigenlijk toch zelf nog heb gedaan.

Heel stom maar ik heb een hele leuk en bijzondere dag gehad. Er is een last van mijn schouders afgevallen.

Deel Deze Pagina