Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @pluk. Hihi er komen er meer hoor. Maar eetje in plaats van scheetje hahahaha. Die is leuk.

heb ik net mijn pc aangezet. Hij heeft kuren door weleens (nou ja vaak) opnieuw op te starten als je ergens mee bezig bent. Ik starte dus mijn pc op en dan ga ik wat anders doen want voordat hij uit zichzelf een keer of 3 opnieuw opstart ben ik ook alweer een 15 verder. Heeft hij nu dus al mijn instellingen verandert. Mijn foto op de achtergrond is wel al mijn icoontjes staan verkeertt. Grrrrrrrrrrrrr. Ach ja zat er al op te wachten he. Vanavond maar even kijken. Zo weer lekker overblijven bij de kids dus lekker een middagje even niet thuis.

2. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Poos niet geweest, even afstand voor mezelf. Donderdag naar de gyn geweest. Komende cyclus gaan we beginnen met IUI. Dat wordt dus hormonen spuiten enzo. Bloedstollingsonderzoek bleek een verkeerde bepaald te zijn, dus moest overnieuw. Denk je ook dat uitslagen goed zijn, hebben ze gewoon niet het juiste bepaald. Dus nu maar weer wachten.
    Zie dat er weer een paar nieuwe dames bij gekomen zijn. Zal hier zelf niet zo veel meer schrijven denk ik. probeer nog wel wat bij te lezen, maar wil er even niet te veel mee bezig zijn.
    Hopelijk gaat het met de rest goed.

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He meis, balen zeg dat de testen niet goed gedaan waren. Heel veel succes in de IUI en ik wil je hier dan ook niet meer zien he ;) . Maar in een ander topic.

dikke kus Mimi

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hartewens,
    Ik wens je ook heel veel succes. Ik hoop echt dat jullie hartewens uit mag komen.
    Laat ons wel weten wanneer je zwanger bent he! Maar wie weet zien we elkaar wel snel in een Januari of Februari mama topic.

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hartewens, ik sluit me helemaal bij Mimi en Anna aan. Heel veel succes met alles en ik duim voor je dat je snel zwanger mag zijn.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hartewens ook van ons de beste wensen en dat je je snel mag melden bij een mama's topic.

Groetjes Anita

7. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    He dames, ik ben jullie niet vergeten en duim nog steeds voor jullie!

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hartewens, ontzettend veel succes meis en ik duim voor je!

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Luna, Fijn dat je nog doorduimt. Hebben we ook wel nodig. Jij nog minder dan 90 dagen nu... Lekker hoor. Ik hoop dat je deze laatste weken fit en gezond doorkomt.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hier ook nog een grappige woordspeling van Alyssa. Sinds kort draagt ze geen romper meer maar een hemd met omabroek. :) :)

11. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Hahaha. leuk die woorden hihi. Omabroek hoe komt ze erop zeg hihi

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    whahahaah weten we meteen dat Oma onderbroeken met (laat me raden) prinsessen draagt :)

Weet oma het al :) ;) 8)

Ik heb trouwens een tip gelezen voor de zinnelijkheidstraining. Ze zeggen wel eens gewoon in een onderbroek laten rondlopen, als ze dan wat doen zijn ze er eerder vies van. Maar hun advies (een of ander boek bij de boekenwinkel ;) ) was om eerst een onderbroek en dan gewoon de luier erover aan trekken. Effect zou het zelfde zijn alleen heb je dan geen plas (of erger :rolleyes: ) in je woonkamer/tuin liggen.
    Denk dat ik dat deze zomer maar eens uit ga proberen.

Voor de rest begint het hier allemaal harder te kriebelen, ik wil een tweede, gelukkig Jan ook alleen wil die nog tot het einde van het jaar wachten voordat we voor het eggie gaan.
    En meteen met het verlangen naar een tweede schiet dan de gedachten door mijn hoofd, als het maar goed gaat :(

Groetjes Anita

13. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik heb het oma vanochtend verteld over de omabroek. Daar moest ze wel even om lachen.

Beide tips over zindelijk maken ken ik inderdaad. Alleen heb ik er hier 1 rondlopen die helemaal panisch wordt zodra ze haar plasje laat lopen, dus dat vereist helaas een andere aanpak.

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hier is het elke avond raak, na het badje gaat hij altijd in het zelfde hoekje van de badkamer staan om te gaan plassen (heel bewust)
    Dus vorige week daar zijn potje neer gezet en hem erop gezet, nou moord in brand, het werd zelfs zo erg dat hij in bad al begon te huilen.
    Dat vond ik te grotig worden, badderen moet gewoon leuk zijn ;) en dus het potje weer uit de badkamer verwijderd.
    Gisteren zei ik tegen hem dat als hij dan toch wilde plassen in de badkamer het handiger voor mij zou zijn als hij dat gewoon op zijn al smerige handdoek zou doen. En tot mijn stomme verbazing ging meneer op de handdoek staan (die niet in 'zijn hoekje' lag) :)

Groetjes anita

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi, dat viel dan weer mee dat hij meteen naar de handdoek ging. Zo zie je maar weer hoe snel ze toch dingen oppikken en hoe verschillend kindjes op situaties reageren.

Alyssa wilde eerst ook pertinent niet op het potje of op de wc-bril met verkleiner zitten. Dat was koud aan haar billen. Nu wil ze er zo nu en dan toch al zelf opzitten. Eerst met kleren aan, nu al met blote billen, maar ze doet er nog geen plasje op. Nou ja, we zijn in ieder geval weer een stapje verder omdat ze er nu wel op wil. We komen er wel.

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Bij mijn dochter is het eigenlijk gegaan toen ze 2,5 was. We waren op vakantie met vrienden die ook een dochter hebben van 9 maanden ouder dan die van ons. Hun wilde haar zindelijk krijgen. Dus heel de vakantie alleen een zwembroek aan en telkens als ze ging plassen op de pot zetten. Die van mij had dat na 2 dagen gelijk door en thuis ging het ook goed.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hihi, dat is inderdaad makkelijk dan Mimi. Goed voorbeeld doet goed volgen. Vaak wil zo'n kleintje niet onderdoen voor een wat groter kindje.

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Tjee, wat is het hier rustig zeg, iedereen met vakantie?

Hoop dat alles goed gaat met iedereen. Hier gaat het wel lekker allemaal. Vrijdag hebben we voor Alyssa vast een peuterbedje gekocht zodat ze vast kon wennen aan een nieuw bedje en straks niet ineens alles nieuw is voor haar. Kleine meisjes worden groot. Zucht.
    Vanochtend hebben we het nieuwe bedje in haar kamer neergezet en ze vond het meteen helemaal geweldig. Wilde er steeds opliggen.

Tot ze om 1 uur naar bed mocht en het woord slapen viel. Toen was het (voor het eerst) brullen omdat ze naar bed moest. Maar binnen 5 minuten sliep ze al. Lief he?

19. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Kleine meisjes worden zeker groot zeg. alweer een peuterbedje. Gaat hard he meis. Ik zie het hier nog voor me dat ze een groot bed kreeg. zucht. Dat is zo lang geleden alweer. hihi. Maar wel leuk dat ze helemaal gek is op haar nieuwe bed.

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Vanmorgen alweer mijn NOD gekregen. Dat is toch wel even hard opeens hoor. Nu voelt ik het helemaal alsof je een klap in je gezicht krijg de harde werkelijkheid. Pfffff. Vind het alleen vreemd omdat de Gyn zei bij de echo de 23e dat het wel minimaal 2,5 week kon duren vanwegen de eisprong die er in aanmaak was. zou op zijn vroegs dus eind deze week zijn. Ach ja heb de vraag al bij de vk hier gedaan.

Maar wel een pluspuntje heb geen last van mijn buik :) . Zou het dan eindelijk over zijn. (heb gelijk afgeklopt hoor :D ) Dat wil ik niet meer mee maken die krampen tijdens mijn NOD. Wilde het even met jullie delen.

Deel Deze Pagina