Mimi, wat confronterend weer he? Zo'n ongi. Lijkt wel of je cyclus een beetje in de war is omdat je nu eerder bent. Wel fijn dat je nu geen krampen hebt meid. Houden zo. Of eigenlijk beter, na deze keer voorlopig, zo'n maandje of 9 gewoon helemaal geen ongi meer. Lijkt me ook een goed plan.
Ik heb toen ook bij de eerste ongi na de miskraam de hele boel bij elkaar gehuild, het is inderdaad een klap in je gezicht. Wel fijn dat je nu geen last hebt van krampen. Tis hier wel rustig maar ik denk dat met het mooie weer iedereen buiten zit . Kylian is dit weekend bij mijn ouders geweest en heeft daar lekker steeds zijn zin gehad, resultaat dat ik met een jongentje zit die woedend is omdat ik niet meteen doe wat hij wil . Pff hoop toch echt dat het over een paar dagen over is Groetjes Anita
Dat is inderdaad een nadeel van logeren. Opa en oma rennen zich de hele dag ongans om de kleine maar tevreden te houden en de kleine heeft dan in eerste instantie even niet in de gaten dat dat thuis toch echt anders gaat.
was gisteren echt blij dat hij in bed lag en toen ben ik even lekker onder de douche gekropen, even gewoon niets aan mijn kop (behalve heerlijk warm water ). Vanmorgen leek het al iets beter te gaan, hij wil gewoon constant opgebeurt worden, loopt met 2 armen in de lucht achter me aan en als je nee zegt is het brullen Maar goed buiten is het lekker en mijn man verkondigde gisteren dat hij zin had in een stoofpotje, 3 x raden wat ik nu aan het maken ben Groetjes Anita
uhm...... Ik zou het niet weten wat je aan het maken bent hoor. Even denken. ik kom er zo wel op terug oke hihi. Dus je manneke is nog steeds aan het proberen of je naar hem luisterd hihi. Heel veel warmteplezier ik ga nu lekker in de thuis zitten. Ging even mijn mail checken en toen kwam jij binnen .. Fijne dag enne ik denk stoofpotje
Ja hoor jullie mogen gerust aanschuiven . En zo''n stoofpotje vind ik wel makkelijk, kan ik het s'morgens al klaarmaken wanneer de zon nog niet in de keuken brandt en dan hoef ik het s'avonds alleen nog maar warm te maken (wanneer de zon wel in de keuken brandt.). Groetjes anita
Pluk, toch een stoofpotje Jammer, had net zo'n zin in ijs. Vanochtend weer even heerlijk kunnen loeren naar de kleine uk, een echte dwarsligger. De kleine ligt al weken bij welke echo ik ook krijg gewoon helemaal overdwars in m'n buik. Mag alleen vrijdag al weer terugkomen bij de spoedpoli omdat m'n bloeddruk was gestegen van 120/80 naar 155/95 en daar waren ze niet zo over te spreken. Dus meteen m'n medicijnen verhoogd. Balen. Had het totaal niet aan zien komen en het viel me ook bijzonder rauw op m'n dank. Maar hopen dat het opvoeren van de medicijnen voldoende is en dat de bloeddruk weer snel omlaag gaat. Ook wordt de groei van de kleine nu weer extra in de gaten gehouden, daarvoor moet ik over 2 weken al weer terug komen.
@Inez, He balen zeg dat je bloeddruk te hoog is. Dat word rustiger aan doen dan. Dat je kleine uk in de gaten word gehouden is voor jou natuurlijk ook fijn kan je tenminste lekker vaak naar je kleine uk gluren
Balen van de bloeddruk, de warmte zal daar ook wel een beetje aan bijdragen. Ondanks dat het veel geklepper heen en weer wordt toch fijn dat ze je wel extra in de gaten houden. En je kunt waarschijnlijk wat vaker naar je uk kijken Groetjes Anita
Op zich vind ik het inderdaad niet erg dat we nu nog vaker naar de kleine kunnen kijken, al had ik daar geen klagen over, aangezien we iedere keer al een echo kregen. Alleen van al dat geklepper naar het ziekenhuis word ik persoonlijk niet echt rustiger van. Geluk bij een ongeluk is, dat het ziekenhuis hier 5 minuten vandaan ligt. Maar ik hoop inderdaad maar dat de bloeddruk gewoon weer lekker zakt en dat ik weer terug kan naar de reguliere controles.
Ha lieve meiden, Ik wil jullie allemaal even een dikke knuffel geven! Ik denk en duim nog steeds voor jullie allemaal! @ Mimi, Confronterend he meis! Aan de ene kant weet je dat je lichaam het weer oppakt maar het blijft heel moeilijk! Wel fijn dat je geen last heb van je buik nu, ik hoop echt dat het helemaal over is nu voor je! Dikke knuf meis!
DAt had ik toen ook hoor, pfff echt goed dat ze me in de gaten hielden, met hartfilmpje (ik was flauwgevallen en ze wilden zeker weten dat ik niets met mijn hart had) en groeiecho's ( 1 muts had ook nog eens niet de resultaten genoteerd waardoor ik nog een keer moest) en toen om de dag omdat ik overtijd ging. Maar bleeeeeeeh wat was ik het toen zat zeg, en het ziekenhuis is hier ook nog eens een half uurtje rijden vandaan. Ik probeerde ook nog eens alles zo te plannen dat Jan vrij had want anders had ik geen vervoer. Gelukkig deden ze er op Jan's werk niet moeilijk over en kon hij als het echt niet lukte gewoon vrij krijgen. Helemaal toen ik overtijd ging zeg, elke keer mocht ik weer gewoon naar huis en dat 3 weken lang . Achteraf zou ik het zo weer overdoen 8) tatty, alweer 17 weken zeg, wat gaat dat toch snel, nog 3 weken en dan alweer de 20 weken echo en dan weten we eindelijk of het een vrouwelijke of mannelijke teddy wordt Groetjes anita
Tatty, daar ben je weer. Heb je al gemist. Meid, 17 weken alweer. Dat schiet voor jou ook al weer op. Voel je je verder goed?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tatty wat gaat dat hard zeg. wat gaat dat hard zeg 17 weken alweer. Jeetje Hoe gaat het met jou meis. Met mij gaat het verder goed hoor. was alleen even slikken. Terwijl mijn mannetje eigenlijk had gedacht dat ik niet ongesteld zou worden vertelde hij toen ik net mijn NOD had gekregen. Hihi die schat.
@ Pluk, Ik ben erg benieuwd wat het is hoor, kan nu al niet wachten haha! Hoe gaat het met jou? Al een mooi huis tegen gekomen of al in verbouwing van dit huis? @ Inez, Nu gaat het idd heel snel! De eerste 12 weken kropen voorbij, maar dat had jij denk ik al wel! Ik voel me gelukkig goed, wel nog steeds en aan de staaltab, maar voor de rest mag ik niet klagen haha! Hoe gaat het met jou? Alweer bijna 30 weken ben je, het gaat heel snel! Ik weet nog goed dat je net vertelde dat je zwanger was en nu is de kleine er bijna ! @ Mimi, Kan ik me voorstellen meis! Je wordt dan echt met je neus op de feiten gedrukt bij je eerste ongi na de mk! Ach en dat je mannetje dacht dat je niet ongi zou worden! Wel lief dat hij zo mee leeft! En dat moet ook anders komt tatty ff langs haha! Met mij gaat het goed, we hebben een babykamer gekocht erg lief! En kan niet wachten tot dat tie binnen is haha! 4 juni heb ik me 20 weken echo, hopelijk weten we dan wat het is !
Gisterenochtend heb ik vanwege m'n bloeddruk nog een extra controle gehad op de spoedpoli verloskunde en gelukkig was m'n bloeddruk mooi gedaald naar een meer dan acceptabele 140/80. Volgende week 'mag' ik in ieder geval nog 2x terugkomen om te zien of hij stabiel blijft en/of niet te ver daalt want da's natuurlijk ook niet fijn. Verder hebben we gisterenmiddag een pretecho gehad en ook deze keer lag de kleine met handen, armen, voeten en benen voor het smoeltje. Over 2 weken mogen we op hun kosten nog een keertje terugkomen voor een nieuwe 3D echo. Wat vervelend nou toch. Tatty, het lijkt inderdaad al heel lang geleden dat ik vertelde dat ik weer zwanger was. Het leek toen zo onwerkelijk en wat ging de tijd langzaam zeg. En nu ... de 30 weken is al erg in zicht. Nog ruim een week. En wat hoopte ik dat er meer zouden volgen. Luna was net iets eerder zwanger dan ik, Natas volgde ook al snel en jij en Mariaatje zijn ook weer zwanger. Ik ben zo blij voor jullie. Ik hoop dat Mimi, Anna en Hartewens en alle anderen snel mogen volgen. Dat zou toch helemaal geweldig zijn.
Tatty we hebben besloten dat we lekker blijven zitten waar we zitten . Als eerste pakken we de tuin aan, Jan heeft deze week alles gespit, we wachten nog even op het betongaas voor over de vijver, dan kan de nieuwe rand eromheen. Dan het gras erin (we gaan voor de zoden). Daarna gaan we met de zolder bezig, dat zal wel iets langer duren want daar hebben we toestemming voor nodig van de woningbouw, al heb ik niet het idee dat die erg moeilijk zullen gaan doen. En als dat klaar is gaan we actief voor een tweede (al hoop ik altijd wel stiekem dat nr 2 zich veel eerder aan zal dienen ) Groetjes Anita