Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mimi, Wat spannend meis! Je kan nog alle kanten op gaan! Ik voelde in jan ook helemaal niks en dacht dat het helemaal niet raak was! Maar het tegendeel is waar :D ! Ik duim voor je meis! Sorry ik moet nog steeds kijken wanneer ik kan :oops: , ben echt een zeef nu!
    Nog 1 nachtje slapen, dan weten we hopelijk wat het word :) !
    Ik hou je uiteraard op de hoogte!

@ Pluk, Ik ga heel hard lachen als het dan dadelijk echt een tweeling is :) ! Maar wel heel leuk om daar grapjes over te maken! Mijn nichtje en neefje zijn ook tweeling, erg leuk vind ik het! Nu zijn ze 18 en bezig met hun rijbewijs! Maar waar je de 1 ziet, zie je de andere ook :D ! Dat was al van kleins af aan zo! Wanneer is kylian jarig? Dan is het dubbel feest he ;) haha!

@ Luna, Heerlijk he dat prutsen op de kamer :D ! In week 28 komt ons kamertje, kan nou al niet wachten haha! Hoe vinden de grote broers het, zijn ze nog geduldig of willen ze dat de kleine al komt :D ! Kan me voorstellen dat het best moeilijk is voor de jongens dat afwachten!
    Nog even meid en dan is het zover! Ik tel met je mee af!

@ Anna, Mijn duimen draaien heel hard voor je! Zou echt geweldig zijn als het zo zou zijn! Je kan idd beter je nod afwachten, maar dat is ook wel weer moeilijk aan de ene kant!

@ Hartewens, Spannend zeg, ik hoop echt voor je dat het goede tekens zijn! Ik blijf hard duimen voor je! En idd wat pluk zegt, dat afwachten tot alles is erg vervelend! Zeker nu je met de behandeling begonnen bent! Duurt wachten helemaal zolang!

@ Daaniejj, Wat erg voor je meis! Heel veel sterkte!

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @daaniejj, O meis wat erg nu. Heel veel sterkte.

@Tatty Teddy, Dat kan niet he mij vergeten. hihihi ;) Spannend hoor morgen. Ben heel benieuwd.

@Hartewens ik duim mee hoor heel spannend.

@All, Vanmiddag ben ik ongi geworden. Niet zoveel nog als normaal maar vanavond was het toch een redelijke veeg op mijn toiletpapier. Heel de dag was het roze met bruin en vanavond echt donkerrood. Zoals mijn NOD. Best wel slikken eigenlijk. Stom he. Ik had toch wel een beetje hoop eigenlijk. Maar anyway.
    Had ook leuk nieuws vandaag hoor :) :)

Mijn schoonzusje had vanmiddag haar 20 weken echo ze is nu 21 weken en 3 dagen. We krijgen een neefje. Aaaaaaaaaaaah leuk he.

Mijn vriendinnetje vertelde dat haar oom (die ik overgens ook goed ken) vandaag de uitslag kreeg over een tumor die hij heeft. Na weken spanning is het gelukkig een goedaardige tumor. Pff. Dus ook nog even huilen tuurlijk. Over 2 maanden moet hij terug en als het niet gegroeid is halen ze hem niet weg. Anders wel. Hij zit namenlijk op zijn ruggegraat en weghalen is natuurlijk ook niet zonder risico's. Maar we houden het beste erin he.

kus Mimi

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Mimi aan de ene kant jammer dat je ongi bent geworden aan de andere kant hersteld je cyclus zich dus wel.
    Gefeliciteerd met je neefje in aanbouw ;)

Hartewens, hier duim ik nog steeds (al worden ze al wel een beetje blauw ;) )

Kylian is 20 augustus jarig en als mijn cyclus zich netjes blijft houden zit ik dan net in een vruchtbare periode :) en we zijn dan op vakantie 8)

Groetjes Anita

4. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    dag dames ik ga me helaas ook aanslutien bij dit topic.
    ik ben zwanger geworden via ICSI, heftig genoeg.. en nu .. pfffff
    23 mei positieve echo. afgelopen zaterdag begonnen te bloeden (bruin) echo gehad.. niet goed.. hij zag wel wat zitten maar wist niet of het goed was of niet.. was pas 6 weken maar door het hele traject ervoor voelt het al veeeeel verder....
    dus vandaag dan weer.. na paar dagen zweten... nou het zat er nog maar was al aan het zakken en was al los.. het is echt over en uit!

pffffff ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.. nog 2 pogingen voor ons naar een beebje....

5. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    spannend!

(Ruben was ook een tweeling, maar vermoedelijk twee eeig aangezien ik twee eisprongen gehad heb. Maar goed, eentje werd met 6w een miskraam).

Maar ik ga weer eelt op mijn duimen draaien!

6. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    ach wat verdrietig nou! Veel sterkte!

7. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @dagmar1974,
    Hoe rot ik het ook vind klinken wil ik je toch welkom heten hier op het forum. Heel veel sterkte meis. Als je wilt kletsen of wat dan ook dan kan je het hier kwijt he.

Dikke knuffel Mimi

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Dagmar, wat ontzettend verdrietig voor jullie. Zoveel moeten doorstaan om zwanger te raken en daar gaat dan jullie droom. Heel veel sterkte meid en neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven.

Mimi, jammer hoor, maar aan de andere kant is het inderdaad fijn om te weten dat je cyclus zich heeft hersteld. Heb je nu trouwens nog steeds iedere keer zo'n last van je buik gedurende je ongi?

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    dagmar, dat is wel heel wrang eerst heel veel moeite moeten doen om zwanger te worden en dan een miskraam krijgen. Het is gewoon niet eerlijk.

Groetjes Anita

10. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Inderdaad, eerlijk is het niet. Het is zo ongelijk verdeeld, zo lijkt het soms.

Het is niet mis wat je voor je kiezen krijgt en ik hoop dat je over een jaartje terug kijkt op een rotperiode. Maar dat die dan al opgevolgd is door een gezonde zwangerschap. Sterkte!

11. daaniejj

daaniejj Actief lid

19 feb 2008
    350
    0
    0
    Gastouder
    Vlaardingen
    Dagmar --> sterkte met het verlies en probeer het een plekje te geven, hoe moeilijk dat ook is!

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we nu bewust willen "klussen" in de hoop dat ik nu wel zwanger blijf. Nu heb ik natuurlijk dinsdag mn tweede miskraam gehad maar wat is jullie ervaring hiermee, paar maanden wachten of?
    Groetjes Danielle

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Daanie,

Mijn advies (als je 20 bent) is niet te snel beginnen met al te bewust willen klussen. Dat maakt het allemaal toch wel erg gespannen en die spanning kun je denk ik beter vermijden als je zwanger wilt raken.
    Ik zeg dit , als je 20 bent er duidelijk bij, want ik ben nu net 40 en vind voor mezelf dat ik dit tijd niet meer heb. Wanneer ik jonger was geweest zou ik het net zo graag snel willen, maar wanneer je jezelf onder druk zet wordt het minder leuk.
    Misschien kunnen jullie het eerst maar nog een tijdje zonder al te veel plannen proberen. Daarna kun je altijd nog kijken. Je bent uiteindelijk 2 keer snel zwanger geraakt toch!? Sterkte en succes.

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    @daaniejj, Ik sluit me aan bij Anna hoor. Wij gaan er ook voor alleen dan wel op de manier dat we niet uitrekenen en tempen welke dag ik mijn eisprong heb. Het is wel zo dat ik dat altijd wel ongeveer weet wanneer alleen nu niet meer omdat mijn ei de laatste keer ron 8/9 dagen voor mijn NOD was. Wist ik vanwege echo. Wij hebben zoiets van als het moet op bepaalde tijdstippen dan is de lol van de sex er snel af. Het moet wel leuk blijven toch?
    Bij ons is het ook drie keer spnotaan gelukt. Ik wist de laatste 2 keer niet eens dat ik zwanger was. Ik was 2 dagen over tijd toen ik zoeist had van o misschien ben ik wel zwanger.

14. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Wat is er veel gebeurt! Helaas een aantal nieuwe dames die zich nu heel leeg voelen en de klap nog teboven moeten komen. Ik denk aan jullie

Bij mij is het vannacht 9 weken geleden dat ook ukkie twee van de tweeling bij me weg is gegaan. Geestelijk kan ik het een heel goede plek geven: het is nu eenmaal zo en over een tijdje mag ik eindelijk mama worden.
    Maar wat mij heeeeel erg tegenvalt is de nasleep van de miskraam oftewel HALLO CYCLUS waar ben je!
    Voor het eerst in mijn hele leven heb ik geen cyclus van 28 dagen maar wat dan wel?

Herkennen jullie dat? Ik twijfel aan mijn lijf, doet alles het nog wel? Komt er ooit nog een cyclus.

15. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    ahum 7 weken. tpyefoutje.

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Bramtim, ik ben 1 van de gelukkigen waarbij na de miskraam mijn cyclus geheel normaal weer de gang van zaken oppikte, dus ervaring heb ik er niet mee.
    Wel kan ik me de frustratie voorstellen want wat is er nu aan de hand.

- heb je al een ei gehad alleen veel later
    - is er nog geen ei geweest
    of
    - ben ik alweer zwanger?

Hoop in ieder geval dat je er snel duidelijkheid in krijgt.

Groetjes anita

17. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    Zie reactie van anna maar ik wil er nog aan toe voegen: beuwst klussen vergoot niet de kans op een slagende zwangerschap. Ik zou dus lekker van elkaar blijven genieten zoals jullie al deden en het allemaal wat meer op zo'n beloop laten. Veel sterkte en succes verder.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Inderdaad bewust klussen kan een behoorlijke impact hebben op je relatie.
    Gewoon lekker genieten van elkaar en dan gaat het veel makkelijker ;)

Groetjes anita

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bramtim, fijn weer wat van je te horen en dat je de MK inmiddels ook een plekje hebt weten te geven. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat het bijzonder frustrerend voor je moet zijn dat je cyclus nog niet op gang is gekomen. Dat geeft inderdaad wel de vragen zoals Pluk ze heeft neergezet. Hopelijk hoef je niet meer lang te wachten op je eerste menstruatie, zodat je ook op lichamelijk vlak je MK kunt afsluiten en opnieuw beginnen.

Daniejj, ik kan me alleen maar bij Anna aansluiten. Gericht klussen maakt het vrijen er niet leuker op en het biedt geen enkele garantie dat je daardoor wel zwanger blijft. Je krijgt een miskraam omdat er iets in de aanleg met het vruchtje niet goedzit, niet omdat je niet goed geklust hebt.
    Zelf heb ik inderdaad ook gericht geklust, maar dat heeft net als bij Anna te maken met m'n leeftijd. En het heeft me niet sneller geholpen om zwanger te blijven.

20. tiruja

tiruja VIP lid

28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    anna je banner staat nu op 2 dagen. Moet ik ophouden met duimen? :cry:

Deel Deze Pagina