Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door tiruja, 2 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ ANNA, GEFELICITEERD meis :) !!
    Ik ben erg blij voor jullie! Ik snap dat je nu terug houdend bent!
    Maar 3 keer is scheepsrecht, dat is het bij mij ook! Als je je angstig voel, kan je altijd bij ons terecht! Ik zit hier nu met een big smile haha!

@ Luna, Inez en Natas, Voor jullie gaat het nu opschieten zeg :) !
    Spannend hoor meiden! Ik denk aan jullie!

@ Mimi, Nog een paar dagen en dan zie ik me dinnetje weer :) !
    Kan niet meer wachten nu, kunnen we lekker bijkletsen!

Voor alle andere meiden hier, een dikke knuffel!

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Welkom hier Kitty :) Lees ik het nou goed dat je nu alweer een 2e MK hebt gehad. Vervelend zeg meid! Als je baarmoeder schoon is kun je vrij wel meteen weer zwanger gaan worden.

3. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja jammer de tweede al
    heb nu voor de tweede keer mijn maandstonden
    en ben heel regelmatig terug
    maar wil zoooooooooooooooooooooooooooo graag mama worden
    meer wil ik ook niet alleen dat
    groetjes

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat wil ik ook zo graag meid. Weet hoe het is als het 2x fout gaat.

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sterkte Kitty (en Mukpuh)
    PRaat het lekker van je af en houdt moed.

Tatty, jij bent toch ook al lekker ver hoor! fantastisch :D

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Sanne en Kitty, wat vreselijk dat jullie ook een miskraam hebben gehad. Heel veel sterkte en neem de tijd om het een plekje te geven.

Per persoon verschilt de duur van het vloeien tot wanneer de cyclus weer op gang komt. Bij de een komt de cyclus meteen weer als vanouds op gang, de ander moet er wat langer op wachten. Ik ben bang dat er voor wat dat betreft niets anders opzit dan het af te wachten.

In principe kun je ook meteen weer gewoon zwanger raken, al zijn de meningen hierover in het medische circuit zwaar verdeeld. De een heeft liever dat je een maandje overslaat, de ander zegt dat je het gewoon meteen weer opnieuw kunt proberen. Ik denk dat jullie hierin gewoon je eigen gevoel moeten volgen. Voelt het goed om het meteen weer te proberen, doen. Wacht je liever is dat ook prima.

Velen van degenen die hier geregeld meeschreven en ook nog schrijven hebben 1 of meerdere MK's gehad en zijn inmiddels weer zwanger en de eerste baby's worden al weer bijna geboren. Dus dames, voor een ieder is er nog hoop op zo'n prachtig wondertje. Blijf erin geloven meiden.

7. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hey Tatty, voor jou begint het ook al weer op te schieten zeg, al weer 25 weken en wat fijn om te horen dat je daar met een big smile zit. Gelukkig heb je die eerste onzekere periode nu achter je kunnen laten.

Tja, en voor Luna, Natas en mij begint het inderdaad op te schieten nu. Hoewel het klussen in huis nog niet helemaal klaar is, begin ik toch wel steeds benieuwder naar dit kleine mensje te worden. En dat zal voor Luna en Natas niet anders zijn.

8. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey meiden,

Ik heb bijna 2 weken geleden een miskraam gehad... dat wil zeggen dat dat het vruchtje toen ook echt is geboren... dat was met 11 weken, het vruchtje was niet verder gekomen dan 8 weken en 1 dag.

Nu ben ik nog steeds aan het bloeden en heb dit weekend een enorme hoeveelheid stolsels verloren... ik schrok er zelf een beetje van...
    Vandaag weer controle gyneacoloog... ik hoop niet dat ik alsnog gecurriteerd hoef te worden, maar als het moet dan moet het...

Heeft iemand deze zelfde ervaring dat het zo lang duurt nadat het vruchtje eruit is gekomen (ik dacht te zien dat alles aardig compleet was en op de echo konden ze ook geen grote achterblijfselen zien)?

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik blijf veel bloeden. komt me heel wat uit zeg, bn benieuwd hoelang het aanhoudt, hopelijk niet lang meer

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Joehoe, ik denk dat er dan misschien toch een kans is dat je gecurreteerd moet worden. Want 2 weken lang bloeden lijkt mij een beetje veel.

@ Sanne, bij mij duurde het ongeveer een week.

11. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Bij m'n eerste MK (9wk1d, vruchtje was rond de 5/6 weken gestopt met groeien) heb ik bijna 2 weken vrij heftig gevloeid. Maar het vloeien nam toen wel ineens vrij snel af.

Bij de overige MK's die veel vroeger kwamen heb ik gelukkig niet zo heel erg lang gevloeid als de eerste keer. Ook wat minder heftig met minder krampen.

12. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Ik heb ook echt een heel heftige pijnen (weeen achtig) gehad toen de miskraam op gang kwam... daarna stopte de bloeding, maar kwam hij tot 2 keer toe weer terug met minder krampen maar veel stolsels... nou goed we wachten t wel af....
    Ben wel ongeduldig want ik wil verder kunnen.... :( en heb onregelmatige cyclus, dus wie weet wanneer het weer op gang komt... :confused:

13. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Alle nieuw meiden heel veel sterkte allemaal en praat hier maar van je af hoor. Over cyclus leg ik me bij Inez neer. Opzich ben je vruchtbaar vanaf de dag dat je je mk heb. Ze zeggen alleen wel dathet handiger is afte wachten tot je eerste ongi omdat je zo dan weet wat je cyclus is.

@Tatty Teddy, GEFELCITEERD met de geboorte van je neefje en je verjaardag he meis. :) dubbel feest. Ik kan ook niet wachten op zaterdag hoor. enne :oops: ik ben zaterdag nog langs je huis gelopen.

Voor de meiden die het nog niet weten. Tatty haar zus is vandaag op Tatty haar verjaardag bevallen van een zoon.

@All, Ik heb de uitslag terug van het chromosoom onderzoek en dat was allemaal goed. Van hem gewoon mannelijk en mij gewoon vrouwelijk. :) Ik ga er gewoon vanuit dat het dus gewoon drie keer vette pech is geweest.

14. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    meiden ik leef helemaal met jullie mee
    ben er nu wel niet meer met bezig om terug zwanger te worden wil even wachten dan duurt het niet meer zo heel lang
    miss in jan terug beginnen met proberen
    xx

15. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Ik ben net bij de gyneacoloog geweest en helaas toch een curretage, ze konden het niet heel duidelijk zien, maar het zag er nog te rommelig uit... pffff nou goed dan kan ik het wel eindelijk afronden. Gelukkig hebben ze me meteen voor donderdagochtend ingepland.

Wat is jullie ervaring met een curretage? Ben je daarna erg moe / slap etc?

:(:

16. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik voelde mij bij mijn curretage helemaal niet goed, dit betekende echt dat het voorbij was,
    maar een paar dagen later dacht ik dat het beter was omdat je dan terug opnieuw kan beginnen, al zeggen de meeste dat je moet wachten tot je weer ongi gaat worden
    maar was heel moe en verdrietig, alweer, was mijn tweede keer
    hopelijk derde keer beter
    ga in ieder geval met goede moed naar het ziekenhuis dat helpt al een beetje , en neem ook iemand mee die je heel graag hebt, zodat je als je wakker wordt een bekend gezicht ziet die je er een beetje doorheen kan helpen als je het dan moeilijk hebt
    groetjes

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Mimi, gelukkig was alles goed! Ik moet nog wachten op de uitslag tot begin september :(

18. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Jeetje kitty wat vervelend voor je al 2 keer! Ik hoop dat jullie geluk nu snel komt! Hou de moed erin!

Bij mij is de miskraam al spontaan gekomen, dus een stukje "afscheid" heb ik al gehad (heb het vruchtje kunnen begraven in de tuin).
    Maar ik kan het niet afronden omdat ik maar blijf bloeden. Ik ben daarom blij als alles weer schoon is.
    Ben wel benieuwd of ik veel last zal hebben na de curretage.
    :rolleyes:

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Joehoe, toen ik de vorige keer een curretage heb gehad. Heb ik er amper, maar 2 dagen last van gehad. Verder voelde ik me wel beurs. Maar het was stukke minder erg dan de mk van laatste keer.

20. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo dames
    ik heb hier althans andere onderwerpen dan al verschillende keertjes wat geopend..
    maar ik zou graag althans graag had het liever niet gedaan met jullie mee willen kletsen. Al is het maar omdat dames/meiden die hetzelfde mee hebben gemaakt er toch helemaal anders tegenover kijken. Wij zijn nu best bang om zwanger te raken zal maar zeggen en een hoop begrijpen dat ook niet.

dus vandaar dat het me fijn/prettig lijtk met jullie mee te kletsen mits dat kan/mag.

Deel Deze Pagina