Miskraam... en dan? (klets-topic)

Discussion in 'Vlinder clubs' started by tiruja, Sep 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Hier iemand die zo verkouden is geworden dat ze zich afvraagt of je snot ook als vruchtbaar slijm mag zien ;) :) .

Hartewens, hoe is het met je?

Tatty wat een geweldig cadeau heeft je zus je daar gegeven zeg :)

Bramtim, veel succes bij de gyn en ik duim dat het allemaal meevalt.

Zo en nu verder met het wachten op manlief, zodra die thuis is kan ik heerlijk naar bed ;)

Groetjes anita

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    hebben jullie dat trouwens ook na de mk dat je heel snel uit het veld te slaan bent en geen tegenslag meer kan hebben.
    Ik raak zo snel in paniek zodra het niet gaat zoals ik hoop dat het gaat. Is het dan zoveel gevraagd om mijn lijf weer aan de praat te krijgen? Ik ben in maart begonnen met bloedingen en het is nu bijna augustus en wat heb ik? NIETS helemaal niets en er is ook geen enkel vooruitzicht.
    Sorry meiden maar ik trek het niet meer. Waarom moet dit nou uitgerekend ons overkomen en draait de rest van de wereld verder alsof er niets gebeurt is? En wat brengt ons de toekomst

Herkennen jullie dat?

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Bramtim, dit herken ik zeker wel. Komt met vlagen. Maar denk wel dat het met ons hopelijk ook snel goed komt.

4. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Ik hoop het! Ik schrik trouwens een beetje dat het bij jou weer mis is gegaan :( En zie ook dat ik vrijdag in je woonplaats ben bij de gyn. Grappig

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ bramtim, dan wonen we stiekem dicht bij elkaar. Misschien hebben we samen wel de zelfde gyn dan.

6. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    We hebben geen vaste gyn. vroeger onder behandeling vanwege slecht uitstrijkje en nu vanwege missed abortion en de complicaties die na de curretage zijn ontstaan. Zwaar %$ dus

Wij wonen in Budel

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ bramtim, dat ken ik wel ja Budel. Grappig is stiekem heel dicht bij. Ik moet over een paar weken ook weer een uitstrijkje laten maken. ben benieuwd of bij mij alles weg is. K** zeg die complicaties bij je. Hopelijk weten ze snel meer.

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    BramTim, dat is zeker herkenbaar, al kwam bij mij m'n cyclus wel steeds weer direct op gang. Maar het was zeker frustrerend en zeer stressvol om iedere keer weer met lege handen komen te staan.

En als je dan weer zwanger bent, dan ben je er ook nog niet, moet je weer eerst die eerste onzekere weken door voor het echte genieten begint. Maar dat gaat uiteindelijk zeker komen. Vast ook voor jou!

9. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Hartewens, GEFELICITEERD meid :) ! Ik ben super blij voor jullie!
    Echt helemaal geweldig!

@ Luna, Dank je wel! Het was dubbel feest verleden week! Morgen komen ze op visite en blijven ze eten! Kan ik weer lekker kroelen met me neefje! Voor jou gaat het nu ook opschieten zeg! Spannend, ik hou je in de gaten hoor :) ! Ik moet zeggen dat de tijd echt heel snel gaat! Ik weet nog als de dag van gisteren dat je positief teste!

@ Inez, Dank je wel, super kado he wat me zus me heeft gegeven! Hoe voel je je? Al helemaal klaar voor de bevalling? Net als wat ik tegen luna zei: Ik hou je nu in de gaten en hoop snel leuk nieuws te lezen haha!

@ Mupkuh, Dat is echt heel mooi dat je een tatoo van je 2 sterretjes wil laten zetten! Een hele mooie gedachten meis! Ik hoop echt voor je dat je snel weer gelukkig mag zijn en dat het dan helemaal goed gaat! Ik heb er alle vertrouwen in! Ik kan me voorstellen dat je er zelf misschien anders over denkt! Dat had ik ook als mensen dat tegen me zeiden!

@ Pluk, Dank je wel meid! Wat ging je laat je naar bed als ik de tijd goed zag staan boven je bericht! Zijn jullie al bezig met de verbouwing? Aan je berichtje te zien, zijn jullie bezig voor een tweede? En ja hoor, snot mag je ook als vruchtbaar slijm zien :) , lijkt er veel op alleen is het dan niet groen haha!

@ Mimi, Ik vond het erg leuk dat ik je weer gezien heb! We hebben weer lekker bij kunnen kletsen! Ik zag T vandaag en ze bood weer haar excusses aan! Ze is er erg van geschrokken volgens mij! Misschien dat ze nu een beetje wakker is geschud?!

@ Bramtim, Het is idd heel herkenbaar wat je zegt! Zo voelde ik me ook elke keer weer! Bij mij was me cycles wel steeds weer goed! Het is ook heel frustrerend allemaal! Je wilt het heel graag en voor je gevoel lukt het niet/ nooit! Ik hoop dat je snel gelukkig mag zijn! Heel veel sterkte meid!

10. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    We zijn nog niet begonnen met de verbouwing, we moeten nog steeds eerst de zolder opruimen maar kunnen de zin nog niet vinden.
    Ach Jan kennende komt hij op een morgen naar beneden en dan moet het met stoom en kokend water :rolleyes:

We zijn inderdaad al wel bezig met een tweede (en dan echt actief)

En ik lag er gisteren om 21 uur al in vanwege die vruchtbare (groene) slijm die uit mijn neus komt :rolleyes: .
    Denk dat je pm en am een beetje door elkaar haalt (am is dus snachts after midnight)

Ondertussen ben ik vannacht oma geworden want Kylian's visjes hebben jongen :)

Groetjes anita

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks Teddy Tatty.

12. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Pluk, wat leuk, bezig voor de tweede. Hopelijk mag je snel een positieve test in je handen hebben.

Moeilijk is dat altijd he? Om je aan te zetten tot opruimen en daarna klussen/verbouwen.

Wij dachten toen we in november begonnen ook nog tijd genoeg te hebben met alle verbouw- en klusactiviteiten. Er kwam alleen steeds wat tussen. Verjaardagen, werk, ziekte, feit dat mannetje zo goed als alles alleen moet doen omdat ik er niet altijd de energie voor heb en nu begint de tijd toch echt te dringen. Alyssa's kamer is nog niet klaar.

Maar ... dat klinkt dramatischer dan het is hoor, want ondertussen is er veel gebeurd. Onze garage is verbouwd tot winkel (vanwege mijn webwinkel) cq kantoor/studiekamer, onze slaapkamer is verhuisd naar de voormalige studiekamer en onze oude slaapkamer wordt dan nu Alyssa's kamer.

Daar moet nu nog een heeeel klein stukje worden behangen, wat dingen worden afgelakt en de muren gesausd en maandag kan ik dan hopelijk beginnen met de kinderkamers in te ruimen. Joepieeeee.

Babykleertjes en beddegoed zijn al wel allemaal gewassen, klaar voor gebruik dus.

Tatty, hiermee heb je meteen antwoord op je vraag. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor om te bevallen, maar vanaf eind volgende week mag de kleine komen van mij.

13. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

Aug 11, 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Pluk, Leuk zeg dat jullie nu echt bezig zijn voor een tweede! Spannend allemaal! Ik hoop dat je heel snel een mooie test in je handen heb :) !
    Ik kan me voorstellen dat jullie er nog geen zin in hebben! Het is moeilijk om als je weet dat je zoveel moet doen er echt aan te beginnen!
    Dan heb ik idd verkeerd naar de am en pm gekeken, ik dacht al dat is laat zeg haha :) !
    Gefeliciteerd oma, Kylian is er wel heel vroeg bij hoor ;) haha!

@ Inez, Dan moet je idd nog aardig wat doen! Doe je rustig aan? Wel leuk dat je dadelijk de kinder kamers kan inruimen! Heerlijk lekker even tutten op de kamers :) ! Ik kan ook niet wachten tot dat onze babykamer komt, maar hij heeft nu 2 weken vertraging :x , hopelijk kan ik ook snel gaan inruimen!

14. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Wij hebben Kylian's kamer toen van internet gehaald (de meubels dan).
    Het voordeel is dan wel dat je meteen alles in huis hebt. :)
    Ik had geloof ik in maand 6 de hele kamer al in kannen en kruiken.

Op zich heb ik wel zin in de verbouwing, alleen het opruimen dan :rolleyes: .
    Maar heb ook zin om een nieuwe kamer voor Kylian te creeƫren.
    Nieuw (groot) bed, leuke kast, misschien maak ik zelf wel weer wat kunst voor aan de muur, dit dus ongeacht of we nog een tweede kindje mogen verwelkomen of niet.

Groetjes Anita

15. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Klinkt leuk Pluk.

Tatty, er moet inderdaad nog wel wat gebeuren, maar dat doet mannetje allemaal. Ik mag me alleen bemoeien met het inruimen en daar ga ik hulp bij krijgen.

16. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Bramtim, Ik begrijp je gevoel hoor. Hier heb ik alleen nog last van huilbuien uit het niets. Ik vraag me af of mijn hormonen weg zijn gegaan of niet. Ben nog steeds een warhoofd.

@Pluk, Leuk meis dat jullie nu voor het echie gaan.

@Tatty Teddy, vond het ook heel fijn dat ik je weer even zag en dat we konden kletsen. Dat T. haar excuse heeft aangeboden mag ook wel hoor. Ik hoop dat ze wakkergeschud is ja. Ik ben alleen bang dat dat niet van lange duur zal zijn. Sorrie. :oops: Het is ook mijn vriendin ik weet het.

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Lief al die berichtjes van jullie! Ik hoop zo dat ze me straks meer kunnen vertellen maar verklevingen kunnen ze toch niet zien met een reguliere echo dus ben bang dat ik moet wachten op een nieuwe afspraak. Ik ben zoooo boos he maar zal besparen wat ik allemaal denk tot nu toe.

Ik reageer ook weer op jullie na het weekend. Ben nu teveel met mezelf bezig maar lees wel alles

18. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Bloed was goed, ik word serieus vedacht van Asherman. Kan mijn kindje nu dus echt vergeten ben ik bang. Sorry maar niet voor rede vatbaar op dit moment.

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Bramtim, meiske toch hoop echt dat het nog goed komt met je. Wat is Ascherman als ik vragen mag.

20. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    @Bramtim, O meis. Niet gelijk de hoop opgeven he. Het is niet zo dat Asherman is dat niemand er van af is gekomen. Probeer wel de hoop erin te houden he. Ik doe het ook voor jou. Er zijn vrouwen die na Asherman ook nog kinderen hebben gekregen. Je slijmvlies zal alleen weer heel goed moeten herstellen.

Heel veel sterkte meis.

dikke kus Mimi

Share This Page